Miten sinä vastaat puhelimeen? Aiheessa myös muuta keskustelua puhelintottumuksista.
Osa meistä vastaa varmasti "haloo", toiset etu- ja/tai sukunimellään. Itse vastaan lähes aina vaan hölmösti "haloo", kun ei minulle juuri tuntemattomat soittele. Jos odottelen jotain puhelua, niin vastaan yleensä sukunimellä.
Koska emme halua aiheesta tylsää jaarittelua, niin tähän saa tilastoida myös hauskoja repliikkejä vastata puhelimeen. Myös tarinat puhelinmyyjien karkoittamisesta ja muusta kuuluvat tänne. Tämä on siis vapaamuotoinen aihe yleisesti puhelimenkäytölle.
Turhaan pistit tämän aiheen hiekkalaatikolle, yleiseen keskusteluun sopisi paremmin.
Mutta asiaan, itse vastaan yleensä "Joonas" jos tiedän kuka soittaa, mutta jos joku tuntematon soittaa niin sanon kylmästi "haloo".
EDIT: Lisäystä, että Osteri-Ossi voit samalla heivata muitakin aiheita tänne hiekkalaatikolle. Enää en näe rajaa mitkä aiheet kuuluvat hiekkikselle tai yleiselle alueelle!
Viimeksi muokannut Rambo, 23.10.2009 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Olet oikeassa. Aluksi piti tulla huumoripitoinen topic, mutta muuttui tälläiseksi.
Mä sanon kyllä aina kun vastaan puhelimeen niin tylsästi vaan "Haloo?" ja sit joskus jos joku sukulainen tai joku muu tollanen nii vastaan vaan "Mitääh?!".
Viimeksi muokannut nonnu11, 23.10.2009 13:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Joonaspa kirjoitti:Jännä juttu, että jos äiti tai isä soittaa niin vastaan puheluun tylysti "mitä?".
Sama juttu
Jos soittajana on tuntematon henkilö, vastaan vain "haloo". En koskaan vastaa vaikkapa etu- tai sukunimelläni. Tulee jotenkin tyhmä ja epäkohtelias olo mutta tuo nyt on jäänyt tavaksi ihan pennusta asti. Sitten taas jos soittajana on kaveri vastaan yleensä vaan sanomalla "moi", tai "moro"
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"
Nooh normaalisti tutuille moi/moro. Jos tulee sellane pikatiedustelupuhelu nii vastaan ''nii''. Tärkeämmissä puheluissa sitten oma nimi. Ja sama mulla, jos joku sanois tylysti vaan ''PUHU'' nii saattaisin jäätyy
Otas tosta
Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Silloin, kun soittaja on joku tuntematon, vastaan omalla etunimelläni. Kavereille ja muille tutuille vastaan usein sanomalla "moi" tai "moro" tai Ismoa imitoiden sanomalla "hei".
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Luumukiisseli kirjoitti:Silloin, kun soittaja on joku tuntematon, vastaan omalla etunimelläni. Kavereille ja muille tutuille vastaan usein sanomalla "moi" tai "moro" tai Ismoa imitoiden sanomalla "hei".
vituttaa soittaa jollekin tuntemattomalle joka ei osaa nimellä vastata. kerranki oli yks myynti ilmoitus asunnosta ja soitin, nii vittu HALOO vastataan. hei oikeesti, vittu HALOO!!??
Hei Ismomaisella äänensävyllä
--------------------------------- Terve
--------------------------------- Iltaa
--------------------------------- Päivää
--------------------------------- Sukunimi Etunimi
---------------------------------