Tuli sitten kaivettua kamera esille, kun aamupakkanen oli parhaillaan. Huiput olivat olleet parin kymmenen tienoilla, joten kuurassa oli kaikki paikat. Parin perseellen lennon jälkeen löytyi sitten oivallinen paikka, ja tuossa ehkä se onnistunein.
Tätä topiccia voi käyttää sitten sellaisena mestana, jonne voi lähettää itse ottamia kuvia toisten arvioitavaksi.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Kyllä löytyy ihan laadukas digikamera, canon SX200. Ottaa hienoja kuvia ja voisi sanoa että harrastan jopa kuvausta vaikka kamera ei olekaan mikään järjestelmäsetti. Löytyy myös videokamera ja seuraavaksi ostoslistalla HD sellainen. Voisin jonkun kuvan tähän laittaa..
Suoneiti kirjoitti:Hienoja kuvia sulla Jarmo! Varsinkin tuo kastelukannusta otettu kuva! Rispektii.
Kts!
Suoneiti kirjoitti:Itse ajattelin mennä viikonloppuna pienelle kuvauskeikalle, niin laitan sitten sitä mukaan tännekin näytille.
Millaiseen ympäristöön/maastoon meinasit? Voitas ottaa sellainen pieni muotoinen " skaba ", mutta käydään molemmat kuvaamassa vklp ja postataan tänne kuvat mitä saatiin aikaiseksi. Ei kuitenkaan mikään naamat irvessä -meno, mutta " kuvaa leikkimielellä" -teemalla?
Onko muita mukana kuin Suoneiti ja minä?
Joonaspa kirjoitti:Tietääkseni kilpailuun osallistuvaa kuvaa ei saa ottaa ennen maanantaita 19.10?
Jarmo kirjoitti:Voitas ottaa sellainen pieni muotoinen " skaba ", mutta käydään molemmat kuvaamassa vklp ja postataan tänne kuvat mitä saatiin aikaiseksi. Ei kuitenkaan mikään naamat irvessä -meno, mutta " kuvaa leikkimielellä" -teemalla?
Onko muita mukana kuin Suoneiti ja minä?
Eli kyseessä on siis eli skaba, tämä on viikonloppu kilpailu ;)
Ai erikseen tuo kilpailu, johon otetaan kuva(t) ensi viikon aikana?
Aivan hienosti on tehty! Ainoa lisäminkä olisin tehnyt, että olisin muuttanu F -arvoa niin, että tausta olisi jäänyt pimeäksi kokonaan. Mutta kuitenkin, hienosti neuvojani noudatit, ja jatka samaan malliin!