Ihan hyvin menee! Eilen oli koulun yleisurheilu kisat ja sain kultaa 800 m. Huomenna sitten koulujen välisiin yleisurheilu kisoihin Leppävaaraan. Joudun myös juoksee viestijuoksun ja matkaa tulee siihen mulle 400 m. Aika rankka päivä on huomenna edessä
Suoneiti kirjoitti:Niille jotka eivät toissapäivänä nähneet Amin Asikainen vs. Matthew Macklin -mestaruusottelua MTV3 Maxilta, voi katsoa sen nyt jälkikäteen YouTubesta. Uppasin sen sinne.
Siis päivä menee niin vitun päin persettä!! Mun rakas söpö , arka , ihana kissani on kadonnut aamuyöllä ja oon ettiny sitä pihalta ja metsäst' koko aamun. Nyt vaan sitä ei löydy ja aavistan ,että sille on käyny vitun pahasti. En pysty keskittyy enään mihinkään ja heti kun tulee se kissa mieleen itken ihan sikana. Kyllä kissan menettäminen sattuu ja se oli vasta 1 vuoden ja 4 kuukauden ikäinen
Se pistetää joka aamyyö parvekkeelle ,koska se menee aina sekasin. Se pelkää ulkona olemista eikä uskalla koskaan mennä sinne. Parvekkeel se viihtyy hetken. Sit se on liukastunut ja sit se kissa on vähän tyhmä ,eikä se osaa palata takasin
viimeks talvel meidän toinen kissa oli hypänny partsilta ja sit naapuri oli keränny sen talteen. Se kissa katot joku 16.00 ja saatiin naapurilta se noin 2.00. Eli tää on nyt pitkin aika ,kun kissamme on ollut kadoksissa. Kohta pitäää tehä kaikenmaailman ilmotukset ja mennä kissojen kenneleihin jne.
sillä kissalla ei ole kaulapantaa ja se on aika tyhmä (en nyt hauku sitä kissaa ,mutta se on kyllä pikkusen sitä) Se on saamaton ja tosi arka. Sit se on itsensä mielestä niiin hienostunut. Jos hiekkalaatikossa on todella pieni kakkapallero ,niin se maukuu ja komentaa siitä pitkään. Sit se ei syö tavallista ruokaa ja syö vaan herkkuja. Sit se pelkää kaikkii rottii ja hiirii.
Toivottavasti kissasi löytyy pian. Minunkin kissani on joskus pudonnut parvekkeelta, mutta se palasi saman päivän aikana kotiin käytyään ensin seikkailemassa jossain. Onnea etsintöihin.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
se oli tasan vuorokauden kateissa. Metsässä huus ja sit menin sinne joku 4.30. Se yritti eka paeta ,mutta sitten aloin leepertelemään sille ja se pääs mun sylii. Ihanaa. Kumma juttu ettei se tuntunut kylmältä. Tavallisesti jos se on parvekkeella noin tunnin niin sen tassut on kauheen kylmii ja myös ne karvat. Nyt se on ahminu ruokaa ja kehränny koko aamun. Sitte katottii kissan pelastamisneuvoja eilen ja pistettii partsin alle sukat ja ruokaa. Kuulin koko päivän metsästä maukuntaa ja se on aika pieni metsä ja kävin monta kertaa ettimässä sieltä. Muttei sitä löytynyt