Mikä vituttaa
- Huumeita
- Kanta-asiakas
Re: Mikä vituttaa
Yyh koska kaverillani on tapana kehuskella omilla taidoillaan vähän liiallisuuksiin.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
- Mallioppilas
- Tinoski
- Kanta-asiakas
Vista vituttaa jälleen, jää jumiin kokoajan. Nyt tosin päivitti uuden SP2 joten toivotaan että toimii paremmin nyt 

Otas tosta
Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
- dottis
- VIP
Tämä: eilen töitä 8h 15-23, kotona klo 24 -> 2h unet -> klo 5.40 herätys ja 7h työpäivä.
Nyt todella paha jumitustila ja 3-5 koulujuttua pitäisi vielä vkl aikana tehdä. Joskus käy näin.
Nyt todella paha jumitustila ja 3-5 koulujuttua pitäisi vielä vkl aikana tehdä. Joskus käy näin.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #20
-
- Kanta-asiakas
Tämä vituttaa: Kuume!!!
- Laitela
- VIP
- StileTTI
- VIP
Vessa on aina varattu 
Edit:
.

Edit:
Tää saattaa kuulostaa vähän oudolta mutta.. minä pidän kuumeestaTämä vituttaa: Kuume!!!

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16
Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
-
- VIP
Joo niin varmasti pidätkin.Crazymitsku kirjoitti:Vessa on aina varattu
Edit:Tää saattaa kuulostaa vähän oudolta mutta.. minä pidän kuumeestaTämä vituttaa: Kuume!!!.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
- StileTTI
- VIP
Onpahan ainakin ihania muistojaLihapullamies kirjoitti:Joo niin varmasti pidätkin.Crazymitsku kirjoitti:Vessa on aina varattu
Edit:Tää saattaa kuulostaa vähän oudolta mutta.. minä pidän kuumeestaTämä vituttaa: Kuume!!!.

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16
- Johnny
- VIP
Nyt ollaan sitten kuumeessa, ensimmäistä kertaa pitkän tauon jälkeen. Olinkin jo alkanut ihmetellä että missä se flunssa viipyy.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
- Vesikortsu
- VIP
Itsekin tässä odottelen että pian se kuume taas iskee...Johnny kirjoitti:Nyt ollaan sitten kuumeessa, ensimmäistä kertaa pitkän tauon jälkeen. Olinkin jo alkanut ihmetellä että missä se flunssa viipyy.

Olen laskenut että joka kolmas kuukausi olen kipeenä. Tarvis varmaan kokeilla sitä Activia mössöä mitä nyt niin kiivaasti mainostetaan, jos sillä nyt vähän "vastustuskyky" nousisi.

-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Minä taas en ole koskaan kipeäVesikortsu kirjoitti:Itsekin tässä odottelen että pian se kuume taas iskee...Johnny kirjoitti:Nyt ollaan sitten kuumeessa, ensimmäistä kertaa pitkän tauon jälkeen. Olinkin jo alkanut ihmetellä että missä se flunssa viipyy.![]()
Olen laskenut että joka kolmas kuukausi olen kipeenä. Tarvis varmaan kokeilla sitä Activia mössöä mitä nyt niin kiivaasti mainostetaan, jos sillä nyt vähän "vastustuskyky" nousisi.

Tai todella harvoin ainakin, ja silloinkaan en ole koulusta/töistä ollut pois. Pahasti kipeä kun en ole ikinä.
Intissä vapautuspäiviä 0.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- Huumeita
- Kanta-asiakas
Ei kyllä auta sellaset tehojugurtit. Syöt vaan hedelmiä, vihanneksia ja jotain vitamiinivalmisteita niin saat oikeat hivennäisaineet ja vitamiinit nii ei flunssa pääse läpi.Vesikortsu kirjoitti:Olen laskenut että joka kolmas kuukausi olen kipeenä. Tarvis varmaan kokeilla sitä Activia mössöä mitä nyt niin kiivaasti mainostetaan, jos sillä nyt vähän "vastustuskyky" nousisi.
- Laatikko
- VIP
Eräs narsisti joka ei jätä rauhaan!
- Johnny
- VIP
Hedelmiä tulee popsittua päivittäin mutta en mä kuitenkaan ole onnistunut flunssalta välttymään. Tupakoinnilla saattaa olla osuutta asiaanHuumeita kirjoitti:Ei kyllä auta sellaset tehojugurtit. Syöt vaan hedelmiä, vihanneksia ja jotain vitamiinivalmisteita niin saat oikeat hivennäisaineet ja vitamiinit nii ei flunssa pääse läpi.Vesikortsu kirjoitti:Olen laskenut että joka kolmas kuukausi olen kipeenä. Tarvis varmaan kokeilla sitä Activia mössöä mitä nyt niin kiivaasti mainostetaan, jos sillä nyt vähän "vastustuskyky" nousisi.

"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"
-
=D Kurkku järjettömän kipeä nyt kolmatta päivää ja 38-39astetta kuumetta jatkuvasti. Eipä tuu paljoo nukuttuu ja sillon ku nukkuu ni tulee hikoiltua sänky läpimäräksi ku kuume laskee/nousee ailahtelee perkeleesti.
- Huumeita
- Kanta-asiakas
Joo, tupakointi on aika vahva syy siihen miksi sairastelee useasti varsinkin kylmien ilmojen alettua. Kirjoittaa myöskin tupakoivaJohnny kirjoitti:Hedelmiä tulee popsittua päivittäin mutta en mä kuitenkaan ole onnistunut flunssalta välttymään. Tupakoinnilla saattaa olla osuutta asiaan

-
- VIP
Mulla taas on näin, että välillä haluttaisi sairastua. Nimittäin vuoteen en ole kuumeessa ollut.
Mutta kun muistelee minkälaista se on, niin kyllä sen jättää mieluummin påis.
Nyt vituttaa yksinkertaisesti remixaiheiden puute.

Nyt vituttaa yksinkertaisesti remixaiheiden puute.
Mad Fanclubin jäsen #117
- Luumukiisseli
- VIP
Matikan kuutoskurssista tuli kuutonen. Ehkä olin vähän odottanut seiskaa, mutta pääasia kuitenkin, että meni kurssi läpi.
Ei lukion pitkä matikka muutenkaan ole mitään helppoa. 

Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
-
- VIP
Se että huomenna väsyttää johtuen tämän yön vähäisestä nukkumisesta. 2 viikkoa jo nukkunut vähän huonosti, maksimissaan 5½ h. No, onneksi kohta on viikonloppu.