Tai Majatalo Amanda.Joonaspa kirjoitti:Nimiehdotuksina täältä päin: "Kahvila" tai "Takahuone".
Käyttäjäluokat?
Re: Käyttäjäluokat?
- Mallioppilas
EiJ. Vaan Takahuoneeseen päin!Suoneiti kirjoitti:Talotaitureiden Siivouskomero.Jardin kirjoitti:Tai Majatalo Amanda.Joonaspa kirjoitti:Nimiehdotuksina täältä päin: "Kahvila" tai "Takahuone".Miten olisi?
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #24
- Yarmo
- Ylläpitäjä
Kuten jo aiemmin olen ottanut puheeksi, niin tämän kissan nostaminen pöydälle ei oikein tuottanut tulosta.
Itse en henkilökohtaisesti näe tuossa kovinkaan suotuisaa vaikutusta foorumin ilmapiirin taikka julkisivuun jos jokainen jakaa mielipiteet vain käyttäjäluokka -tittelin kiilto silmissä. Jos sellainen joskus tänne tulee, niin uskon vahvasti siihen, että sinne ei pääse viestin määrän perusteella, vaan niiden viestien sisältö ratkaisee.
Hyvä aihe kuitekin jakaa muiden foorumistien kanssa!
Itse en henkilökohtaisesti näe tuossa kovinkaan suotuisaa vaikutusta foorumin ilmapiirin taikka julkisivuun jos jokainen jakaa mielipiteet vain käyttäjäluokka -tittelin kiilto silmissä. Jos sellainen joskus tänne tulee, niin uskon vahvasti siihen, että sinne ei pääse viestin määrän perusteella, vaan niiden viestien sisältö ratkaisee.
Hyvä aihe kuitekin jakaa muiden foorumistien kanssa!

Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
- Joonas
- VIP
Nyt sitä näköjään ollaan Ismolaitela.comin kanta-asiakas. Kiitoksia vaan tittelistä, ihan kivalta kuulostaa. 

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.