Halo 3: Ihan hyvä räiskintäpeli. Tosin, liian kilpailullinen Livessä.
Crackdown: Mukava hiekkalaatikkopeli, pieniä vikoja ja puutteita, mutta hyvä kokonaisuus.
Hitman: Blood Money: Mahtava peli, tehtävät voi tehdä monella tavalla, olen mennyt pelin läpi kaikilla vaikeustasoilla.
Left 4 Dead: Hyvää tiimiräiskintää. Kavereiden kanssa tosi hauskaa.
Call of Duty 4: Kampanja on liian vaikea veteranilla

Nettipeli on tosi hyvä, tosin olen jo kyllästynyt siihen.
Gears of War: Hyvä yksinpeli, Insanella vaikea, mutta ei liian vaikea. Nettipeli ei ole muhun oikeen iskenyt.
Mirror's Edge: Omalaatuinen peli, tuo viihdettä muutamiksi illoiksi, mutta kovin pitkää iloa tästä ei ole.
The Orange Box: Pakkohankinta, Viisi peliä samassa. Team Fortressiin ei ole vieläkään tullut päivityksiä, joiden on sanottu tulevan aikoja sitten.
Blue Dragon: Hyvä japsiroolipeli, muutamia hienoja ideoita, mutta muutama vikakin toki löytyy. En ole vielä pelannut läpi, olen toisessa levyssä, kolmesta.
Oblivion GOTY: Tottapuhuen, aika pettymys monen Morrowind-vuoden jälkeen.. Ihan ok silti. Olen jaksanut kuitenkin saada lähes kaikki achit.
Nhl 07: Mukava lätkäpeli. Jaksaa pelata aina välillä.
Dead Rising: Mahtava humoristinen zombimättö Capcomilta, tästä pelistä löytyy joitain vikoja, joita odotan jatko-osan korjaavan.
Perfect Dark Zero: Ihan ok FPS. En pelaa nykyään yhtään.
Bully: Hauska koulupeli, seikkaile kaupungissa ja koulussa, tehden tehtäviä, kiusaten muita oppilaita, keräten kamaa jne jne. Miinusta bugeista.
Need For Speed Carbon: En oikeastaan pidä tästä pelistä. Tylsä, niin tylsä.
Amped 3: Hauska parin illan ajan.
Fallout 3: Pettymys, mutta mukava pelikokemus silti. En enää omista tätä, mutta aion ostaa GOTY-version.