Olut
-
Re: Olut
Olutta on mennyt vuosien varrella varmaan niin monet litrat että ei voi sanoakaan, nykyään tulee enemmän ostettua erikoislaatuisiakin oluita. Pieninä testauksina saunaoluiksi yksittäisiä hieman tyyriimpiäkin ulkomaisia oluita.
Viihteelle lähtiessä sitten lähteekin joko salkullinen karhua tai olvia mukaan kaupasta.
Viihteelle lähtiessä sitten lähteekin joko salkullinen karhua tai olvia mukaan kaupasta.
-
Olut on hieno keksintö. Mukava työpäivän jälkeen avata olut ja istua alas. Olut on myös mainio juoma jos aloittelee baari-iltaa varten. Baarissa tosin en juo olutta jos saa esim samaan hintaan siiderin/lonkeron (haukkukaa neidiksi jos tarve vaatii) Oluesta ei tule krapulaakaan.
Madin Faniclubin (#91)Jäsen
- Vesikortsu
- VIP
Sitä samaa.JaymzJB kirjoitti:Olut on hieno keksintö. Mukava työpäivän jälkeen avata olut ja istua alas. Olut on myös mainio juoma jos aloittelee baari-iltaa varten. Baarissa tosin en juo olutta jos saa esim samaan hintaan siiderin/lonkeron (haukkukaa neidiksi jos tarve vaatii) Oluesta ei tule krapulaakaan.

Ja siideri ja etenkin lonkero ovat myös lemppari juomiani <333333333333
Eikä niitten (mies) juojat mitään neitejä ole.

- Johnny
- VIP
Mä en tajua tota miesten/neitien juomat juttua. Kyllä mä voisin baarissa tilata vaikka Cosmopolitanin, ei mua kiinnosta pätkän vertaa mitä muut musta ajatteleeJaymzJB kirjoitti:Olut on hieno keksintö. Mukava työpäivän jälkeen avata olut ja istua alas. Olut on myös mainio juoma jos aloittelee baari-iltaa varten. Baarissa tosin en juo olutta jos saa esim samaan hintaan siiderin/lonkeron (haukkukaa neidiksi jos tarve vaatii) Oluesta ei tule krapulaakaan.

"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
-
mä olen sen verran juntti, etten oo muita savuoluita ehtinyt maistamaan ku sitä karhun korpisavua. suoraan sanottuna kuvittelisin sen maistuvan samalta miltä tuore peuran paskaJardin kirjoitti:Ketään muita savuoluiden ystäviä?

mutta jos sulla tai jollain on jotain parempaa suositeltavana, niin toki ehdotuksia otetaan vastaan!
-
Itse nautin useimmiten Koffin tölkkiolutta. Paskaahan tuo on, mutta opiskeliabudjetilla ei muuhun juuri ole varaa, mikäli humalanhakuisesti juo. Toki myös alennusmäyrikset ovat usein matkaan tarttuvaa tavaraa. Mikäli on käytössä VÄHÄN enemmän rahaa satsaa usein Karhun 12-packiin. Loistavaa Suomalaista mallasjuomaa, laitetaan citykarhu karjumaan 

- Johnny
- VIP
Kumpaakin olen maistanut, etenkin Budweiser on helvetin hyvää.Jardin kirjoitti:Onko Budweiseria tai Becks'a maistaneita tällä foorumilla? Jos on, mitä mieltä? Olisi tarkoitus ottaa nämä oluet testiin tulevana viikonloppuna.
- Johnny
- VIP
Kyllähän Becksiä tuli juotua pullokaupalla Bulgariassa. Ei mulla ainakaan mitään pahaa sanottavaa siitä ole, kuten nyt yleensäkkään oluesta. Ei sellaista merkkiä taida löytyäkkään mikä ei menisi alas