Yleistä höpinää Salkkareista

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
skebujebu
Kanta-asiakas

Re: Yleistä höpinää Salkkareista

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

No lähinnä vaan siitä oli maininta että siinä missä Maikkari on kenties köyhä niin Fremantle on aina ollut erittäin ahne ja koittanut lypsää Maikkarilta aina vaan isompia summia sarjasta sillon kun sopimuksia uusitaan.
Miialainen
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Miialainen »

Ollaan tässä kumppanin kanssa katsottu vanhoja jaksoja pitkin vuotta ja ollaan nyt päästy kauden 2004 jaksoihin asti. Näissä jaksoissa Ismo osti Luomaselta asunnon ja tuli mieleen, että eikös joskus 2013(?) aikoihin Peppi ja Sergei muuttanut just Luomasen asuntoon, kun hän kuoli syystä x? Muuttiko Luomanen jossain kohtaa asuntoonsa takaisin vai unohdettiinko tää kuvio kokonaan jossain välissä? Mun muistikuvat on niin hatarat koska siitä on taas pitkä aika kun oon uudempia jaksoja katsellut.
Laitismo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Miialainen kirjoitti: 27.8.2025 19:42 Ollaan tässä kumppanin kanssa katsottu vanhoja jaksoja pitkin vuotta ja ollaan nyt päästy kauden 2004 jaksoihin asti. Näissä jaksoissa Ismo osti Luomaselta asunnon ja tuli mieleen, että eikös joskus 2013(?) aikoihin Peppi ja Sergei muuttanut just Luomasen asuntoon, kun hän kuoli syystä x? Muuttiko Luomanen jossain kohtaa asuntoonsa takaisin vai unohdettiinko tää kuvio kokonaan jossain välissä? Mun muistikuvat on niin hatarat koska siitä on taas pitkä aika kun oon uudempia jaksoja katsellut.
Veikkaisin että vaan moka. Tuohan asunto poistui käytöstä kun Aution siskot muutti pois siitä, ja sen jälkeen se sama lavaste kai muutettiin Kaukovaarojen asunnoksi, joka kumminkin oli eri asunto.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Miialainen
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Miialainen »

Laitismo kirjoitti: 27.8.2025 21:38
Miialainen kirjoitti: 27.8.2025 19:42 Ollaan tässä kumppanin kanssa katsottu vanhoja jaksoja pitkin vuotta ja ollaan nyt päästy kauden 2004 jaksoihin asti. Näissä jaksoissa Ismo osti Luomaselta asunnon ja tuli mieleen, että eikös joskus 2013(?) aikoihin Peppi ja Sergei muuttanut just Luomasen asuntoon, kun hän kuoli syystä x? Muuttiko Luomanen jossain kohtaa asuntoonsa takaisin vai unohdettiinko tää kuvio kokonaan jossain välissä? Mun muistikuvat on niin hatarat koska siitä on taas pitkä aika kun oon uudempia jaksoja katsellut.
Veikkaisin että vaan moka. Tuohan asunto poistui käytöstä kun Aution siskot muutti pois siitä, ja sen jälkeen se sama lavaste kai muutettiin Kaukovaarojen asunnoksi, joka kumminkin oli eri asunto.
Entäs se Salinien alkuperäinen asunto? Katosiko se Jukan muuton jälkeen kokonaan vai otettiinko tätä asuntoa enää koskaan edes puheeksi? Ainakin toi Ismon/Kaukovaarojen asunto käyttää samoja lavasteita kuin se.
Laitismo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

Miialainen kirjoitti: 27.8.2025 23:44
Entäs se Salinien alkuperäinen asunto? Katosiko se Jukan muuton jälkeen kokonaan vai otettiinko tätä asuntoa enää koskaan edes puheeksi? Ainakin toi Ismon/Kaukovaarojen asunto käyttää samoja lavasteita kuin se.
Mun mielestä se missä Ismo ja Kalle asuu nyt, ja missä Kaukovaarat asui aikoinaan, on se Salinien asunto. Saa korjata, jos olen väärässä. Ainakin se on samalla kohdalla. :)
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Turska
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Turska »

Laitismo kirjoitti: 28.8.2025 11:30
Miialainen kirjoitti: 27.8.2025 23:44

Mun mielestä se missä Ismo ja Kalle asuu nyt, ja missä Kaukovaarat asui aikoinaan, on se Salinien asunto. Saa korjata, jos olen väärässä. Ainakin se on samalla kohdalla. :)
Juuri näin. Toki pohjapiirros on pistetty täysin uusiksi sitten Salinien ajan.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Vastaa Viestiin