Ullalla on asiaa!
Tulevana syksynä Ulla Taalasmaata näyttelevä Maija-Liisa Peuhu on mukana sarjassa myös käsikirjoittajan roolissa, sillä Salkkarit-fanit pääsevät seuraamaan Ullalla on asiaa -spin-offia, jonka Peuhu on käsikirjoittanut.
Ullalla on asiaa!
-
- Kanta-asiakas
Ullalla on asiaa!
-
- Kanta-asiakas
Re: Ullalla on asiaa!
Hyvä. M-L tuntee hahmonsa varmaan sen verran hyvin että on ihan oikea henkilö kirjoittamaan roolia! 

- CutCognac
- Kanta-asiakas
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2_3qs1eKzRY[/youtube]
Trailerin perusteella näyttää ainakin ihan hauskalta
Trailerin perusteella näyttää ainakin ihan hauskalta

Minulla ei ole jaksoja.
-
- Kanta-asiakas
Voisko Maija-Liisa käsikirjottaa myös itelleen tapahtumat,juonenkäänteet & repliikitkin myös pääsarjas? koska nyky-Ulla on enää varjo siitä alkuvuosien hauskasta draamaqueenista.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
-
- Kanta-asiakas
Ehkä onkin sittenkin hyvä että muut käsikirjoittavat.. en ollut tämän spinofin kohderyhmää selvästikään
En oikeesti ikinä nukahda tietokoneen ääreen yms, mut nyt aamuyöllä niin pääs tapahtuu tätä sarjaa katsoessani, pitääkin tänään yöl kokeilla samaa jos haluun saada unen päästä kiinni
En oikeesti ikinä nukahda tietokoneen ääreen yms, mut nyt aamuyöllä niin pääs tapahtuu tätä sarjaa katsoessani, pitääkin tänään yöl kokeilla samaa jos haluun saada unen päästä kiinni

<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
-
- Kanta-asiakas
Ei ollutkaan yhtä hyvä kuin odotin. Outoa oli myös se että Ullasta oli ikään kuin tehty ihan eri hahmo, esim. jotkut geishakuulapuheet eivät vaikuttaneet kovinkaan ullamaisilta 

-
- Kanta-asiakas
Yleisestikin minua tässä häiritsi se, että hahmot olivat nimiltään ja ulkomuodoltaan samoja kuin runkosarjassa, mutta olivat kuitenkin täysin eri hahmoja. Oletin että Gunnar olisi Gunnar ja Dahlia Dahlia.skebujebu kirjoitti:Ei ollutkaan yhtä hyvä kuin odotin. Outoa oli myös se että Ullasta oli ikään kuin tehty ihan eri hahmo, esim. jotkut geishakuulapuheet eivät vaikuttaneet kovinkaan ullamaisilta
Ei tämä kuitenkaan aivan huono ollut. Sanotaanko että 3/5.