Iidan sijaisnäyttelijä
- Strawr
- Kanta-asiakas
Iidan sijaisnäyttelijä
Iidan roolissa on tällä hetkellä sijaisnäyttelijä, Pinja Kanon joka nähtiin ensimmäisen kerran sarjassa huhtikuun lopulla.
Kumpi on enemmän teidän mieleen alkuperäinen Iida, Rosa Rusanen vai sijaisnäyttelijä, Pinja Kanon?
Rosa Rusanen palaa myöhemmin takaisin sarjaan, vielä ei tiedetä milloin.
Itse pidän enemmän alkuperäisestä, koska Rosa osaa eläytyä rooliin paremmin. Ei minulla silti ole mitään Pinjaa vastaan, kyllä hänkin hommansa hoitaa ihan siedettävästi.
Live. Laugh. Love.
-
- Kanta-asiakas
Re: Iidan sijaisnäyttelijä
Kuulostaa aina välillä vähän Sara Säkkiseltä. Rosaa on kyllä sikäli vähän hankala korvata, nainen kun tosiaan kaikessa ärsyttävyydessäänkni eläytyä kiukutteleluihin ja muutenkin kipakkoihin tunnetiloihin.
-
- Kanta-asiakas
Pinja on hotimpi, mut kyl se alkuperäinen Rosa on silti parempi ja ihana ja osaa eläytyä rooliinsa paremmin (toki on näytellytkin hahmoaan niin monta vuotta)
Mut tosissaan kyllä Pinja olis tervetullut lisä sarjaan vaikka jollain uudella hahmolla
Mut tosissaan kyllä Pinja olis tervetullut lisä sarjaan vaikka jollain uudella hahmolla
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
- Vikstedt
Mä en yhtään tykkää tästä vara-Iidasta...
-
- Kanta-asiakas
Hyvät tisut vara iidalta ainakin löytyy.
- antsa798
- Kanta-asiakas
Taisi sitten tämä "sijaisnäyttelijä" jäädä lopullisesti sarjaan, ei ole ollut minkäänlaisia viitteitä, että Rosa palaisi Iidan rooliin ja jo vaihdosta reilusti yli vuosi
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
My mind feels like a foreign land
- Turska
- Valvoja
Tuoreimmassa Kauneus & Terveys -lehdessä Pinja kertoi saaneensa keväällä vakituisen paikan.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
-
- VIP
Rosa Rusanen saisi kyllä palata sarjaan piķkuveljensä kanssa.