Kesäuusinnat
-
- Kanta-asiakas
Re: Kesäuusinnat
Antti bongattu taas, näissä se oikein loistaa! 

<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
- Yarmo
- Ylläpitäjä
Antti on näyttänyt hyviä puolia ehdottomasti, millä nimellä herra tuolla näyttelee?
Tosi mitäänsanomattomia uusintoja muuten, paitsi Karia lukuunottamatta.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
- fakki
- Kanta-asiakas
Konstaapeli RaittinenYarmo kirjoitti:Antti on näyttänyt hyviä puolia ehdottomasti, millä nimellä herra tuolla näyttelee?
-
Eikös tuossa eilisen jakson lopputeksteissä lukenut vain että Poliisi - Timo-Pekka Luoma? Vai kutsuiko Tuomo sitä Raittiseksi jakson aikana?
- Lasse Jr.
- Kanta-asiakas
Eilises jaksossa Antti oli vaan pelkkä "Poliisi", seuraavissa vierailuissa nimi on Poliisi Raittinen ja sit hieman myöhemmin Konstaapeli Raittinen, pitäis viel pari kertaa tällä viikolla "Antti" näkyä. http://finnish.imdb.com/name/nm2922321/filmoseries
- SönkköX
- Kanta-asiakas
Enpä tänä kesänä kattele uusintoja kun Aaro on pudotettu pois ja Sönköstäkin tulee mielenkiintonen vasta syksyn 2008 aikana. Missä kohin nyt uusinnoisssa ollaan?
Aaro ja Eero -fani
- Turska
- Valvoja
Marraskuussa 2007. Joonatan ilmestyi juuri tänään kuvioihin mukaan.SönkköX kirjoitti:Enpä tänä kesänä kattele uusintoja kun Aaro on pudotettu pois ja Sönköstäkin tulee mielenkiintonen vasta syksyn 2008 aikana. Missä kohin nyt uusinnoisssa ollaan?
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Ihanaa nyt näissä uusinnoissa on Karin ja Nooran laivamatka
Tiedän että tää päätty riitaisasti, kun Noora paljasti hivinsä Karille, mutta itse en ollut näkemässä sitä!
Joten ihanaa että nyt näkee miten kaikki meni

Tiedän että tää päätty riitaisasti, kun Noora paljasti hivinsä Karille, mutta itse en ollut näkemässä sitä!
Joten ihanaa että nyt näkee miten kaikki meni

<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
- Lasse Jr.
- Kanta-asiakas
Kerranki oli Siljalla eikä missään Viking Linellä tai Tallinnan laivalla.
E: Taino eihän ne lopultas sit ollukaan siellä, mut piti kuitenki.
E: Taino eihän ne lopultas sit ollukaan siellä, mut piti kuitenki.
-
Tämän vuoden kesäuusintoja tullut jonkin verran katottua ja ihan kivoja jaksoja ollut. Ehkä jo kuitenkin vähän liian uusia, kun hyvässä muistissa nämät tapahtumat esim. Tuo kun Kari ja Noora jäi hissiin jumiin tai mihin tuo koulukiusaus-homma loppuu.
Paras hahmo uusinnoissa ollut Kari ja paras kuvio myöskin tuo Karin ja Nooran juttu. Mukava kattoa kun tietää, että kerrankin pari päätyy lopulta onnellisesti yhteen
Myös tuota Sepon vaalikampanjaa odotan innolla. Kristo Päivinen tulee pian kuvioihin
Paras hahmo uusinnoissa ollut Kari ja paras kuvio myöskin tuo Karin ja Nooran juttu. Mukava kattoa kun tietää, että kerrankin pari päätyy lopulta onnellisesti yhteen

Myös tuota Sepon vaalikampanjaa odotan innolla. Kristo Päivinen tulee pian kuvioihin

-
- Kanta-asiakas
Nyt ollaan näissä jaksoissa, joissa Isabella on juuri tehnyt debyytin 
Vaikka nää jaksot on mun koneella, niin pakkohan nää kesäuusintajaksot on kattoa ihan Isabellankin takia
Kristo Päivinen on myös näissä jaksoissa uutena jaksona, ja oikeestaan yllättävää sanoa että jopa pidän hänestä!
Kyseinen herra on aina ollut inhokkihahmojani ja outoa miten yhtääkkiä näiden uusintojen avulla olen alkanut tykästyä kyseiseen hahmoon..

Vaikka nää jaksot on mun koneella, niin pakkohan nää kesäuusintajaksot on kattoa ihan Isabellankin takia

Kristo Päivinen on myös näissä jaksoissa uutena jaksona, ja oikeestaan yllättävää sanoa että jopa pidän hänestä!
Kyseinen herra on aina ollut inhokkihahmojani ja outoa miten yhtääkkiä näiden uusintojen avulla olen alkanut tykästyä kyseiseen hahmoon..
- Turska
- Valvoja
Salla ei sitten mennyt katsomaan Komulaisen kuppipenkkejä 

Turksa, JAPP, Burnis
Turksa, JAPP, Burnis
-
Nyt on Helunakin sitten nähty. Nämä jaksot ei olekaan niin puuduttuvia kun muistelin. Tai ehkä se vähän vaikuttaa että tulee kolme jaksoa putkeen 

-
- Kanta-asiakas
Näähän uusinnat ovat hyviä!
Nyt on Helunakin tehnyt debyytin!
Harmittaa näissä uusinnoissa etenkin Laura, sarjan alkuaikoina Laura oikein hehkui, nyt vaikuttaa ihan seinätapetilta
Nyt on Helunakin tehnyt debyytin!
Harmittaa näissä uusinnoissa etenkin Laura, sarjan alkuaikoina Laura oikein hehkui, nyt vaikuttaa ihan seinätapetilta

- fakki
- Kanta-asiakas
Omat lempparini kesäuusinnoista:
Seppo
Parasta aikaa Sepolta salkkareissa, Seksi-Seppo jutut ja eduskuntajutut. heh, kiva katsella.
Miro
Mun yksi lempihahmoista salkkareista, kivakun tulee ruutuun.
Oona
Emt...tykkään vaan Oonasta juuri tähän aikaan.
Inhokkini:
Ismo
Ei todellakaan mitään Ismon parasta aikaa salkkareissa.
Juulia
Juu en tykkää yhtään
Jarkko
Ärsyttävä hahmo, on nyt ja on aina ollutkin x)
Laura
Ei todellakaan mitään parasta aikaa Lauralta. Aaro sotku, mielenterveys yms.
Seppo
Parasta aikaa Sepolta salkkareissa, Seksi-Seppo jutut ja eduskuntajutut. heh, kiva katsella.
Miro
Mun yksi lempihahmoista salkkareista, kivakun tulee ruutuun.
Oona
Emt...tykkään vaan Oonasta juuri tähän aikaan.
Inhokkini:
Ismo
Ei todellakaan mitään Ismon parasta aikaa salkkareissa.
Juulia
Juu en tykkää yhtään
Jarkko
Ärsyttävä hahmo, on nyt ja on aina ollutkin x)
Laura
Ei todellakaan mitään parasta aikaa Lauralta. Aaro sotku, mielenterveys yms.
- Turska
- Valvoja
Maarit
Uusintojen parasta antia.

Turksa, JAPP, Burnis
Turksa, JAPP, Burnis
- Luumukiisseli
- VIP
Jep. Maaritin kännäilyä on jännä katsella, kun Jaana Saarinen vetää tuon roolin niin hyvin.Turska kirjoitti:MaaritUusintojen parasta antia.
Lassekin oli viime uusinnoissa taas vauhdissa.

Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
- Turska
- Valvoja
Miro ja Sergei tekivät juuri ensiesiintymisensä, eikä kumpikaan ollut mitenkään kehuttava, vaikka molemmista kehittyi/on kehittynyt ihan kelpohahmot.
Turksa, JAPP, Burnis
Turksa, JAPP, Burnis
-
Esitystahti tipahti kahteen jaksoon päivässä 

-
- Kanta-asiakas
Ei kai sillä ole mitään väliä. Nytkin tulee niin unettavan tylsiä jaksoja että oksat pois.Janitor kirjoitti:Esitystahti tipahti kahteen jaksoon päivässä