Hole kirjoitti:Taisin ostaa Raxissa BUFFETaterian. Viimeinen kerta kyllä, kun Raxiin menen. Oikeasti, tekeekö mikään vakavasti otettava pizzeria softis-vaahtokarkkipitsaa? Ja muutenkin pizzat maistuvat siellä nykyään aivan hirveälle. Sinne meni lähemmäs kymmen euroa.
Hiljaa lapsukainen, RAX on paras pitseria heti Sipoolaisten jälkeen
Sitäpaitsi et sä ite sitä ruokaa maksanu
Itseasiassa maksoin itse omalla työllä ansaituilla kesätyörahoilla. Ja kyllä on Raxin taso roimasti laskenut. Ennen oli kyllä hyvän makuisia pizzoja vaan ei enää ainakaan Oulun Raxissa. Tai sitten syy oli niiden teemaviikkojen ja niiden aiheuttaman kiireen.
No Oulu onki ihan perseestä Japp pilannu ruoat.
Mutta kyllä sielä useimmat pitsat on hyviä, muusta namskusta puhumattakaan.
Ja se jäätelö ahnma
Jotta ei nyt menisi ihan "oftopicicsi" niin ostin es.
Tänää ostin lapaset ja lippapipon. talvikengät on tiedossa mutt taidan ostaa ne ensviikolla- tai kuussa vasta. ei niihin oo viel kiire =D talvitakkia pitäis sitten alkaa miettimään ja äkkiä ellei paksu ja iso huppari kelpaa edes pariksi viikoksi ku alkaa tulla niin kylmät ilmat :oo!
Ostin Turkista vaatteita halvalla ja sandaalit myös. Ostin myös korun tuliaisiksi. Ainiin, uuden nahkalompakon myös. Lentokentältä sitten ostin vielä ison pussin Tobleronea.
Hole kirjoitti:Ostin Turkista vaatteita halvalla ja sandaalit myös. Ostin myös korun tuliaisiksi. Ainiin, uuden nahkalompakon myös. Lentokentältä sitten ostin vielä ison pussin Tobleronea.
Voit laittaa sen korun mulle postissa, olinkin jo odottanut sitä
Hole kirjoitti:Ostin Turkista vaatteita halvalla ja sandaalit myös. Ostin myös korun tuliaisiksi. Ainiin, uuden nahkalompakon myös. Lentokentältä sitten ostin vielä ison pussin Tobleronea.
Voit laittaa sen korun mulle postissa, olinkin jo odottanut sitä
Ajattelin yllättää sut piilottamalla sen sun postin sekaan, tulemalla teille aamupalalle ja pyytää sua hakemaan päivän postin.
Kävin ostaa pari askia kurppaa ;D kun piti saada rikottua bussirahaa..
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥