Se, että tällä SRWare Ironilla ei tuo ensimmäisen uuden viestin lukeminen toimi kunnolla. Jos lukemattomia viestejä on vaikka muutama jäljellä sivulla 62 ja lukemattomat viestit jatkuvat sivulla 63, niin "Ensimmäinen lukematon viesti" nappula vie suoraan sivulle 63 ja osa viesteistä jää välistä.
tulipas tosi haikee olo eilen illalla, kun tajusin etten nää niitä muutamia läheisimpiä luokkakavereita varmaan enää ikinä ysin jälkeen, ehkä jossain kaupasa vaa ohimennen nyökätään! :o
en saanu ton takia unta ja oli tosi huonosti nukuttu yö. ootin vaan et tulis aamu..
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Luumukiisseli kirjoitti:Herään nykyään liian myöhään. Tänäänkin pääsin sängystä ylös vasta kymmentä vaille yksitoista. Nyt pitää tosissaan yrittää aikaistaa näitä herätyksiä.
Eihän tuo ole myöhään..
Itellä menee joskus viikonloppusin tonne kolmeen-neljään, että pääsen sängystä ylös..
Huomasin tänään, että eräs maanantaina lähettämäni tärkeä sähköpostiviesti ei ollut jostain syystä mennyt perille, joten piti lähettää uudestaan. Toivottavasti ei ollut liian myöhäistä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tämä koeviikko ei tunnu loppuvan koskaan. Vielä olisi huomenna yksi koe edessä. Tämänpäiväinen koe olisi mennyt ihan hyvin, mutta väsymys/laiskuus iski ja jätin yhden tehtävän ihan puolitiehen.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
ärh! pää on pipi ja tässä oon tietsikalla, se varmaan auttaaki
aurinko häikäsee iha hirveesti, burana ei oo auttanu ainakaa viel, tuleeks se nimi burana slow siitä? ei kai.
kuka on keksiny tetin. onneksi nyt tää on viimenen. MINNE MÄ MEEN kaupasta pitäs kysyä mutku en saa kysyttyä käännyn vaa ympäri ku oon menossa kysymään..
tetti on sit viimenen kamala koettelemus ennen kesälomaa eli 25.5-1.6 KUUSI PÄIVÄÄ tää on jo vähä liikaa eikö se viis päivää riitä?