Päivän kuulumiset

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Vastaa Viestiin
Luumukiisseli
VIP
VIP

Re: Päivän kuulumiset (ent. Spämmithread)

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Tänään minulla oli periaatteessa viimeinen normaali lukiopäivä. Hieman haikeaa kyllä. Pahinhan on kuitenkin vasta edessä. Onneksi huomenna on vapaapäivä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Burnis
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Koeviikon viimeinen koe oli tänään. Osaamiseni taso oli kyllä melkoinen pettymys, luulin että ruotsin asiat olisivat paremmin minulla hallussa. Filosofian numeroksi oli tullut 8, mikä on kelpo suoritus ilman kirjaa ja muistiinpanoja.

Mitenkähän sitä nyt sitten jaksaa taas panostaa koulunkäyntiin ihan kokopäiväisesti. Huomenna onneksi lyhyt päivä oletettavasti (8-12). :)
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Luumukiisseli
VIP
VIP

Tänään oli sitten äidinkielen esseekoe, ja kyllä siellä lähes kuusi tuntia meni. Nyt on väsynyt olo. Toivottavasti meni hyvin.

Tästä se lähtee.
Japp
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Japp »

tänään oli harvinaisen mukava päivä koulussa :)
aamu meni miten meni :p Mun ois pitäny uskoo itteäni... Mä tiesin ett meillä on sulkapalloa AMIKSELLA... no, menin linkkuun aamulla, siellä kaks meidän luokkalaista sukset kourassa, "jaa, ei olekaan sulkista" aattelin, ja menin linkusta pois samalla pysäkillä ku pojat. Noniin, me käveltiin se pari kilometsia sinne ladulle. siellä oli kaks muuta poikaa, ei ketään muuta. "jaa, ei mellä taidakaan olla hihtoa, mennään yläasteen salille" mä koitin väliin vähän sanoa et eikö meillä oo amiksella.. no ei niitten mukaa missää amiksella oo mittää :D sitte käveltiin pari kilsaa koululle.. siellä taas pari tyyppiä, ja liikanope pasi tulee sinne autolla "mitä ihmettä? meillä on AMIKSELLA SULKAPALLOA" noniin.. sitten käveltiin sinne amikselle, sinnekkin on kyllä matkaa ainaki se pari kilometriä :D aamulenkki tuli tehtyä <3
no mut päivä jatku ja se oli kiva päivä... Välkällä oli varsinkin kivaa.. :P
viimenen tunti eli enkku oli paras :D oli 13 oppilasta tunnilla, muut oli teatterissa, ja me aloteltiin meidän kulttuuritöitä :D eka mulle, jonnalle ja sussulle tuli tietty älynväläys: ME TEHÄÄ TUKSUSTA!! ope ei antanu lupaa :O :D no, sitte jonna ja sussu valitti ittelensä mieluisen aiheen eli sinkkuelämän... no kylä kai toi alas menee :D
ja huomenna taas ihana päivä, nimittäin koulun liikuntapäivä eli vuokaattinhan se mennöö tää laukku.

KAENUUN MAESEMMIIN
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Luumukiisseli
VIP
VIP

Englannin yo-koe on nyt ohi, ja jälleen kerran on todettava, että nyt on voimaton olo. Kyllä se koe varmaan ihan hyvin meni, vaikka luetunymmärtämisessä olikin ärsyttäviä kohtia. Aikaa käytin taas melkein kuusi tuntia.

Tästä se lähtee.
Larry
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Larry »

Olipa taas yksi 26 tunnin pituinen porttikielto, kiitos meidän ''osaavan henkilökunnan''
Muuten ihan mukava päivä :)

HUOMENNA ITOUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Japp
VIP
VIP

olin lapsenvahtina siskonlapsille noin kuusi tuntia naapurissa. Päivään kuului mm. siivoamista, leipomista, kokeisiin lukua, piirrettyjä, leipomista, tanssimista ja tietty leikkimistä. :D Ulos en jaksanut mennä :p
sain vähän vaivanpalkkaakin ja söin myös paljon hyviä kaurakeksejä :)
Suomi-Japp-Suomi

Turksa, Japp, Burnis
Japp
VIP
VIP

tänään oon leiponu aika paljon: kaurakeksejä tuli melkeen sata kpl, sitte tein kolmea erialista pullataikinajuttua.. :) sit koitan lukee vähän huomiseen uskonnon kokeeseen, mutta on toi alue aika helppo.. etiikasta tässä jutellaan :D
tää läppäri jolla on olen aiheuttaa hiemän närkästystä.. sammuu miten tahtoo.. kun se sammuu, ja sen käynnistää uudelleen, ni se sammuu kymmenen sekunnin päästä taas :D ???
Suomi-Japp-Suomi

Turksa, Japp, Burnis
pinse.
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja pinse. »

^ Meillä teki kone samaten, avattiin se ja voi jestas mikä määrä sieltä löyty pölyä.. Imuroitiin se sitte ja toimii taas :d Kyllähän se sammuminen voi johtua monestaki syystä mutta meillä ainaki luultavasti sen pölyn takia.
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

pinse. kirjoitti:^ Meillä teki kone samaten, avattiin se ja voi jestas mikä määrä sieltä löyty pölyä.. Imuroitiin se sitte ja toimii taas :d Kyllähän se sammuminen voi johtua monestaki syystä mutta meillä ainaki luultavasti sen pölyn takia.
Ihan tavalliset syyt, suosittelen avaamaan sen kopan ja vetämään imurilla ne pölyt ehkäpä kerran kuukaudessakin. :ylos:
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Klo. 13.00 on varattu aika leegojen korjaukseen, apuva. :O
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Klo. 13.00 on varattu aika leegojen korjaukseen, apuva. :O
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

12:30 kouluun pariks tunniks. joskus päästään puol tuntii aikasemmin (:
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Sebastiann
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Sebastiann »

en enää voi olla ismolaitelas kun ei ole nettiä mutta tääl suomen puolel oon ollut nyt pari viikkoa :/
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #32
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Yarmo kirjoitti:Klo. 13.00 on varattu aika leegojen korjaukseen, apuva. :O
Vaadin raporttia foorumille! :carl:
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Rambo-Ossi kirjoitti:Vaadin raporttia foorumille! :carl:
Noniin, aamu alkoi pienessä hutikassa, kun soiteltiin ja huudeltiin tuonne kunnalliseen hammashoitolaan. Noh, siellä eräs rauva harvinaisen vittumaisella äänensävyllä totesi että hamppilekuria ei ole
tällä viikolla täällä ollenkaan. Aikani siinä ihmeteltiin, ja muoriska kertoi että voin mennä viereisen kunnan hoitolaan klo 13:00. Ei siinä, matkaa 70km per suunta ja eikun ravia! Siinäpä matkan pääteeksi maattiin kutakuinki
13 erilaista työkalua suussa, ja viellä mukana kaksi paria käsiä (toinen oli kylläkin erittäin kuuma pakkus, grauh). Aikaa oli menny puolitoista tuntia, ja lääkäri totesi kaikkien olevan nyt kunnossa. :ylos:

Kaikenkaikkiaan 3 hammasta oli halki, ja kahdessa muussa oli pahoja halkeamia joten kaikki pinnoitettiin(?).

Reilulla satasella selvittiin, mutta vakuutushan tämän lystin maksaa. Myös kuljetuksen. :ylos: Ja jos jatkossa menee samat hampaat poikki saumasta, niin eikun vakuutuksen piikkiin vaan. :D

Loppufiilinkeinä voidaan todeta että itse korjaus ei tehny kipiää oikeastaan yhtään, ainoastaan uusian hampaiden mittaus kun työnnettiin kapea muoviliuska ihan ikeneen kiinni että se on samalla tasalla hampaanjuuren kanssa.
Nyt onkin sitten jumalaton särky, ja buranaa menee kuin karkkia. :D
Luumukiisseli
VIP
VIP

Nytpä on sitten pitkä matematiikka kirjoitettu. Ihan hyvät fiilikset jäi kokeesta. Eiköhän se ainakin läpi mennyt. :D

Pakko tässä on vielä antaa kiitosta Mäki-Alpolle yhteisistä matikkasessioista. Niistä oli apua kirjoituksissa. :ylos:

Tästä se lähtee.
Larry
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Larry »

Tänään on ihmetelty maailman menoa naamakirjassa jasillai
Nyt tulin saunasta ja suihkusta, jos se tosiaan ketään kiinnostaa, ajattelin kohta mennä nukkuman :)
Japp
VIP
VIP

tuntuu jotenki samaan aikaan tosi haikeelta ja kivalta! :D tänään oli viimeinen enkunkoe peruskoulussa, se nosti tunteet pintaan.. :P
mutta siis aivan hirveen nopeesti menny ya, ja varsinki tää ysi
kohta sitte pitäs lukioon mennä. se kyllä tuntuu ihan kivalta, mutta täällä yläasteellaki on niin kivaa :D Ja ihan parhaat opettajat :)
onneksi enkun opea näen vielä lukiossakin, koska opettaa ranskaa! <3 Siis jos ei lopeta opettamista täällä... mutta sitä en hyväksy! EI VEIKKOSELLA! :D
minä halun ihanan ulriikka open lukioonki.. :p
just tänään se multa kyseli, että tuunko tähän lukioon vai meenkö jonnekki muualle ja sitten sano kans että mun pitää ehdottomasti jatkaa ranskaa lukiossa ja sannoin tietty tietty :D
mutta siis se enkunkoe oli, ja se meni kyllä hyvin! tose helppo oli oikeesti :D
yks tehtävä oli osittain vaikea, mut kyl ne mun lausett suurin piirtein oikein meni :)
nyt sitte perjantai tulossa, äippä ja iskä lähtee huomenna joensuuhun tädin synttäreille sun muualle, ja mä ja isoveli jäädään kahdestaan kotia. veljen kaveri vissiin tulee tänne, mut np, osaan hyvin pitää puoleni sitä vastaan ;) yhden tietsikan omin ainakin itselleni...
Suomi-Japp-Suomi

Turksa, Japp, Burnis
Japp
VIP
VIP

moi, mulla oli haluja kirjottaa jotain täällä, muttei oikein keksinyt paikkaa, niin Rambo ohjasi minut tänne. :)
Tässä olen yötä vietellyt chätissä, kohta on nukkumaanmenoaika! Olen opinutki monia juttuja!!! mm. provosoida takoittaa yllyttämistä johonkin, käsittääkseni!
Päivääni kuului myös kaupassa käynti, jossa mina hävetti, sillä aina kun käyn ostamssa jotain hyvää, niin se sama kassatäti on siellä -.-
tästä muistui mieleeni, että ostin kuapastya mös lakritsiainoa, jonka olen UNOHTANUT täysin, nyt sen muistin. Sielläse pakastimessa pötköttää.
ostin myös pääsiäskaramellejä sekä sipsua. :) sipsiä söin pari, sitte rupes ällöttään, tossa on nyt pussillinen sipsua tossa vieressä. hyi että ostelen liika herkkuja! -.- no, koitetaa rajottaa sitte joskus ;)
huomiseen päivään kuuluu toivottavasti pitkään nukkumista, sekä tietokoneella oloa! :D ei ole kokeitakaan, ei tarvitse lukea!

joo, tässäpä nää oli.

Hei, vielä yksi asia. Sain tänään tietää, että olen SPÄMMI! :O etä tällästä, en halua olla, mutta tuun aina vissiin olemaan, ku tykkään niin höpsötellä :)
yarmon mielestä olen kiukkuinen puudeli ??? no olenpa sitte :)

Kuva
Suomi-Japp-Suomi

Turksa, Japp, Burnis
Vastaa Viestiin