Kysy, me vastaamme
- Enigma
- Valvoja
Re: Kysy, me vastaamme
Onnistuuko Gaddafin syrjäyttäminen?
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- Yarmo
- Ylläpitäjä
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Ismolaitela.comin joululahjaideat moderaattoreille taisivat nyt selkeytyä.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- Yarmo
- Ylläpitäjä
Sietäisit saada raipasta pelkästä ajattelusta!Rambo-Ossi kirjoitti:Ismolaitela.comin joululahjaideat moderaattoreille taisivat nyt selkeytyä.

- Laatikko
- VIP
Mmmmh... Ilmoittakaa, kun tämä tapahtuu.Yarmo kirjoitti:Sietäisit saada raipasta pelkästä ajattelusta!Rambo-Ossi kirjoitti:Ismolaitela.comin joululahjaideat moderaattoreille taisivat nyt selkeytyä.
Eiku hä?
- Enigma
- Valvoja
Miksi subscribaamista ei voi estää YouTubessa? Nyt täytyy sitten yksitellen poistella noita "tilaajia". Kaikki muut yksityisyysasetukset ovat jo tapissa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- Japp
- VIP
Miks fintv ei toimi?
Hups! Google Chrome ei löytänyt osoitetta fin-tv.fi
Tarkoititko: fin-tv.com
Muita ehdotuksia:
Katsele sivuston fin-tv.fi välimuistikopiota.
Siirry sivulle www.fin-tv.fi
Hae Googlesta

Hups! Google Chrome ei löytänyt osoitetta fin-tv.fi
Tarkoititko: fin-tv.com
Muita ehdotuksia:
Katsele sivuston fin-tv.fi välimuistikopiota.
Siirry sivulle www.fin-tv.fi
Hae Googlesta

Suomi-Japp-Suomi
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Enigma
- Valvoja
Se on kaadettu.
- Japp
- VIP
taas mulla on kysymys. Mutta siis millon pitää täyttää lukioon ainevalintakortti, ja mikä se ees on 

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Enigma
- Valvoja
Voiko turhempaa ollakaan kuin Oscar-palkinnot tmv?
- pinse.
- Kanta-asiakas
Meillä ainakin ne lukion kurssivalinnat tehdään vasta joskus loppukeväästä, pitkästi yhteishaun jälkeen. Ja meillä se ainakin tarkoittaa käytännössä semmonen lappunen, johon täytetään omat henkilötiedot, ja sitten siinä on jokainen aine mitä lukiossa on. Sit aineen kohdalla on kaikki mahdolliset kurssit, eli pakolliset, syventävät ja soveltavat, ja rastit vaan niihin kohtiin mitkä aikoo suorittaa. Ei meillä ainakaan se sen ihmeempi ole. Ja itsehän huomasin muuten just etten oo miettiny yhtään mitä aion ottaa, en siis yhtään..Jappster kirjoitti:taas mulla on kysymys. Mutta siis millon pitää täyttää lukioon ainevalintakortti, ja mikä se ees on

- Luumukiisseli
- VIP
Onneksi noita kurssivalintoja pystyy vielä muuttamaan lukiossa mielensä mukaan, joten sinänsä ei tarvitse liikaa noita miettiä.pinse. kirjoitti:Meillä ainakin ne lukion kurssivalinnat tehdään vasta joskus loppukeväästä, pitkästi yhteishaun jälkeen. Ja meillä se ainakin tarkoittaa käytännössä semmonen lappunen, johon täytetään omat henkilötiedot, ja sitten siinä on jokainen aine mitä lukiossa on. Sit aineen kohdalla on kaikki mahdolliset kurssit, eli pakolliset, syventävät ja soveltavat, ja rastit vaan niihin kohtiin mitkä aikoo suorittaa. Ei meillä ainakaan se sen ihmeempi ole. Ja itsehän huomasin muuten just etten oo miettiny yhtään mitä aion ottaa, en siis yhtään..Jappster kirjoitti:taas mulla on kysymys. Mutta siis millon pitää täyttää lukioon ainevalintakortti, ja mikä se ees on

Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
-
- VIP
Jos ostaisit iPod Touchin kumpi se olisi;
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=93&t=159215
vaiko
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=93&t=159302
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=93&t=159215
vaiko
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=93&t=159302
- Hole
- VIP
Sanoisin, että ensimmäinen koska se on halvempi, ilmeisesti hieman paremmassa kunnossa ja laatikko ja kaikki ohjeet tulee mukaan.
oksat pois
Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
-
- VIP
Mistä halvalla hyvät nappikuulokkeet?
E: Voi ehdotella muitakin kun pelkkiä nappikuulokkeita nyt sitte kuitenkin,
Ite oon kattellu vähä noita koss porta proita, vaikuttais ihan hyviltä ja veljelläki sellaset käytössä ja suosittelee.
E: Voi ehdotella muitakin kun pelkkiä nappikuulokkeita nyt sitte kuitenkin,
Ite oon kattellu vähä noita koss porta proita, vaikuttais ihan hyviltä ja veljelläki sellaset käytössä ja suosittelee.
- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
Mulla ei ikinä pysy nappikuulokkeet korvissa (mulla on muutenkin aika pienet korvat x)) tai sitten ne menee aina jostain syystä rikki ;S. Yleensä ne maksaa n. 5-13€
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10
jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
-
- VIP
Mulla on ihan sama juttu, koitan tässä just sovitella jotain nokian kännykän nappikuulokkeita, mulla on varmaan joku korvaonkelma, tohon vasempaan korvaan menee ihan ilman ongelmia nappi, ja se pysyykin siellä mutta taas oikeaan korvaan kun koittaa laittaa niin ei se sielä pysy >:(Underground kirjoitti:Mulla ei ikinä pysy nappikuulokkeet korvissa (mulla on muutenkin aika pienet korvat x)) tai sitten ne menee aina jostain syystä rikki ;S. Yleensä ne maksaa n. 5-13€
- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
No korvathan on aika epätasasii, ett aina toinen on toista pienempi/suurempi.Fooni kirjoitti:Mulla on ihan sama juttu, koitan tässä just sovitella jotain nokian kännykän nappikuulokkeita, mulla on varmaan joku korvaonkelma, tohon vasempaan korvaan menee ihan ilman ongelmia nappi, ja se pysyykin siellä mutta taas oikeaan korvaan kun koittaa laittaa niin ei se sielä pysy >:(Underground kirjoitti:Mulla ei ikinä pysy nappikuulokkeet korvissa (mulla on muutenkin aika pienet korvat x)) tai sitten ne menee aina jostain syystä rikki ;S. Yleensä ne maksaa n. 5-13€
http://youtube.com/theshadymobile
- pinse.
- Kanta-asiakas
Yritin äsken pistää kamerasta kuvia niin että tökkäsin muistikortin suoraan koneeseen, mutta eipäs toiminutkaan. Ennen on toiminu ihan moitteettomasti ja toimii myös toisella koneella, mutta tässä ei. Koitin muitakin muistikortteja, mutta ei nekään toimi. "Didong"-ääni kyllä kuuluu, mutta kuvat ei ala latautumaan automaattisesti koneelle niinkun ennen eikä muistikorttia löydy Oma tietokone-kansiosta. Mikähän tässä mahtaa olla vikana? (ei toimi vaikka käynnistää uudelleen jne) Toki tuolla piuhalla ne kuvat sais koneelle mutta helpompi vaan olis tökätä kortti koneeseen 

- Yarmo
- Ylläpitäjä
Tarkista onko siinä kortissa joku varmitus namiska. Voi olla esto tilassa.