Mikä vituttaa

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Vastaa Viestiin
Hohoo
Kanta-asiakas

Re: Mikä vituttaa

Viesti Kirjoittaja Hohoo »

Ihan

kaikki

vaan

masentaa.
Luumukiisseli
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Tekemistä riittää. Olen tässä nyt tehnyt englannin puhetta ja äidinkielen ainetta aika pitkälle, mutta silti aikaa tuntuu olevan liian vähän, kun huomennakin on englannin sanakoe.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Hohoo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Hohoo »

Tunti ja viisi minuuttia aikaa tehdä ja lähettää yksi tehtävä tai en pääse yhdestä kurssista läpi...... :pesis: :pesis:
elsa
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja elsa »

En ollu mitenkää vielä valmistautunut viikonloppuun, ja ku en tänään keksi mitään tekemistä. Ehkä vois pyytää pari kaverii kaupunkille. Ja vituttaa toi yks luokkalainen -.- Vois oikeesti olla vähän ystävällisempi ja olla puuttumatta toisten elämään, kerta ei kiinnosta. No, kuitenkin tiedän sisälläni, että se sanoo kaikkea paskaa mulle vaan siksi, koska sitä itseään haukutaan esimerkiks homoks ja kiusataan ni se purkaa ne kaikki miuhu. Tosi kiva joo taas.

+Oisin halunnu käyttää koiran NYTTEN mut ku se oli jo käytetty, nii mun pitää viedä toi sit kuuelta, eikä mitkään iltasuunnitelmat onnistuis.
mikä boogie
Japp
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Japp »

ei pääsyä elokuviin jappille. :alas:
taidan mennä syömään tuon kismetin jonka voitin tietovisasta, juomaan ton lime frissin ja syömään karkit jotka ostin elokuvaan.

Voinhan leikkiä että oon elokuvissa :)
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Laatikko
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Kotiorjuus. <33333
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Menetän järkeni erään suomalaisen liikkeen kanssa joka kotimaassa toimittaa osia autoon.

Tilasin 10.11 heiltä kirkkaat sivuvilkut, enkä huomannu että saatavuus oli 2-3 viikkoa. Huomasin tämän myöhemmin, ja ajattelin että se on ihan ok kun oli jo viikko mennyt. Nyt on mennyt vajaa neljä viikkoa eikä mitään ole kuulunut. Ei edes vastata asiakaspalvelussa kolmessa päivässä. Kerran olen ottanut kuluttajasuojavirastoon yhteyttä, ja tulen tekemään tämän uudemman kerran koska aiemmin peruin tekemäni valituksen kun asiakaspalvelusta vastattiin että tuotteet oli tilattu tehtaalta. Tästä on kuitenkin jo kolmisen viikkoa, joten ensi viikon alussa joudun soittelemaan tuonne virastolle kun ko. tuningosa liikkeellä ei ole puhelin asiakaspalvelua.

Tästäkin tulee mielenkiintoinen episoodi jälleen kerran, käsittämätöntä palvelua kaikenkaikkiaan tämmöinen. Se mikä tästä kaikista hulvattominta tekee, on se että kyseinen tuote on maksettu samana päivänä ennakkona kun tilasin romppeet. Äskettäin lähti heille viesti, kahteen edelliseen eivät ole vastanneet ja olen lähettänyt aiemman niistä alkuviikolla. Katsotaan jos sieltä tulisi jonkinlaista vastausta.

Onneksi on itsellä hallusa viellä sen samaisen naisen numero ksuoja-virastosta. Saa soitella rouvalle suoraan jos tämä asia ei etene näin. Vilkut oli tarkoitus asentaa tämän viikon aikana ja lupasin näin eteenpäin. Joudun nyt pirusti venyttelemään aikatauluja sen takia että edelliset tavarantoimittajat ei rupea yhteistyöhön sitten millään.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Mopo-Ismo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ismo »

Ientulehdus vaivannut jo reilut 2 viikkoa ja ties mitä paskaa näille hampaille on ehtinyt jo tapahtua. :alas: Tiistaiksi sain varattua ajan suuhygienistille, toivottavasti osaa auttaa.
Luumukiisseli
VIP
VIP

Viime aamuina herätessäni kurkkuni on ollut kipeä ja nuhaa on ollut. Toivottavasti en yhtään enempää kipeäksi tule.

Tästä se lähtee.
Japp
VIP
VIP

Saksan kieli. :d
Suomi-Japp-Suomi

Turksa, Japp, Burnis
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Opiskelijat saavat 122-298 euroa kuukaudessa veronalaista opintotukea elääkseen, jos sitä erikseen hakevat.

Kansanedustajat saavat 987 euroa kuukaudessa verovapaata matkakulukorvausta palkan päälle ilman mitään erillistä hakemista, riippumatta siitä miten, mistä ja milloin tulee töihin. Paitsi jos kansanedustaja asuu yli 30 kilometrin päässä Eduskunnasta, on korvaus vieläkin suurempi. Eikä unohdeta, että kansanedustajat kulkevat takseilla ilmaiseksi.

Osaavat päättäjät ainakin omia hommiaan hoitaa. :ylos: Onnistuisiko tämä missään muussa maassa? Tuskin. :pesis:
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
pinse.
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja pinse. »

oma tyhmyyteni tässä kaikista eniten vituttaa just tällähetkellä :pesis: :pesis:
Laitela
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Rambo-Ossi kirjoitti:Opiskelijat saavat 122-298 euroa kuukaudessa veronalaista opintotukea elääkseen, jos sitä erikseen hakevat.

Kansanedustajat saavat 987 euroa kuukaudessa verovapaata matkakulukorvausta palkan päälle ilman mitään erillistä hakemista, riippumatta siitä miten, mistä ja milloin tulee töihin. Paitsi jos kansanedustaja asuu yli 30 kilometrin päässä Eduskunnasta, on korvaus vieläkin suurempi. Eikä unohdeta, että kansanedustajat kulkevat takseilla ilmaiseksi.

Osaavat päättäjät ainakin omia hommiaan hoitaa. :ylos: Onnistuisiko tämä missään muussa maassa? Tuskin. :pesis:
Tämän takia onkin juuri tärkeää että kaikki äänestää perusuomalaisia niin saadaan nää kokoomuksen ja keskustan pellet pois eduskunnasta.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Enigma
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Enigma »

KKI on ainoa oikea vaihtoehto.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Luumukiisseli
VIP
VIP

Rambo-Ossi kirjoitti:Opiskelijat saavat 122-298 euroa kuukaudessa veronalaista opintotukea elääkseen, jos sitä erikseen hakevat.

Tämä on tosiaankin erittäin epäoikeudenmukaista. Pitää kai ryhtyä kansanedustajaksi.
Enigma kirjoitti:KKI on ainoa oikea vaihtoehto.
Kristo eduskuntaan. :D

Tästä se lähtee.
elsa
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja elsa »

Voee perkele miten paljo ihmistä voi koskea vatsaan. Tää kipu on ihan kamala, ja ku oon ottanu tänää jo päänsärkyä varten yhden buranan, en aio toista ottaa, koska se on epäterveellistä syödä buranaa ja eikä sitä muutenkaan suositella. Ja nukkumaan en todellakaan mene, koska viimeyönä just 1-2 aikaa mulle tuli ihan kamalan kuukautisvuodot, ja sit yhessä vaihees huomasin että sitä on tullu petauspatjallekkin. Se oli niin kamalaa, etten ikinä halua enää kokea tuota samaa. En_never.

Plus, en voi siivota enää tähän aikaa ku äiti nukkuu. Tai siis ku pitäis enää imuroida mun huone ku siivosin jo kaiken rojun pois lattialta, mut eihän tähän aikaan kukaan järkevä ihminen imuroi, kun nyt muutenkin on jo hiljaisuus. Tuun meinaan hulluks, jos en saa siivota. Ja tiedän että oon aika sekasin, mutta aaaaaaaaaaaaaa. Rakastan siivoamista. ♥

Niin ja sit vielä kolmas. Meille tulee huomenna yhtiä vieraita joskus.. no varmaan puolenpäivän jälkeen, ku ei ole ollut mitään puhetta sen kummosemmin, niin mun pitäisi sitä ennen herätä, suoristaa hiukset, meikata sekä imuroida nuo kamalat pölyt pois huoneesta. Mut miten yks ihminen kerkeää tekemään tämän kaiken ennen puoltapäivää? Ei mitenkään. Ku yleensä nukun sinne asti ja huomenna pitäis olla kaikki tehty siihen mennessä. Enkö saa edes viimeistä lomapäivää nukkua pitkään ja rauhassa, ennenku taas alkaa neljänpäivän kouluviikko.

Voi huoh mä sanon. Osaan taas kääntää kaikki asiat ihan päälaelleen ja nii. Nää vois miettiä myös positiivisena mut kun mulla on tapana että mietin kaiken negatiivisesti. On tää elämä välillä kyllä niin stressaavaa ja päähän käyvää että huhhuh.
mikä boogie
Mopo-Ismo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ismo »

Väsyttää... Hammaslääkärissäkin tuli käytyä ja pistivät jotain töhnää noihin tulehtuneisiin kohtiin ja nyt pitäisi odottaa pari tuntia, jotta se ehtii vaikuttaa tai jotain sellaista. Tympeää, kun en ole koko päivänä hirveästi syönyt ja nyt on kauhea nälkä... Ja jos tuo töhnä ei auta, niin on hyvin todennäköistä, että ainakin tuo toinen hammas menee kuolioon. arhahahghahrhrhg
Burnis
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Saksan kokeesta 6+. Syytä olla iloinen ja ylpeä siis löytyy.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
Pirtu
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Pirtu »

Pikku Pirtun autosta on kumi puhjennut, Pikku Pirtun autosta on kumi puhjennut,
purukumilla me paikkaamme sen....

tai sitten emme.

Joo, tosiaan.. Olin eilen yöllä töihin lährössä, kun totesin parkkipaikalla että auton toinen eturengas on tyhjä. Onneksi
työkaveri asuu kilometrin päässä meikästä ni poimisi samalla meikäläisen kyytiin ku ite oli töihin menossa. Ois muuten jääny
yön työt tekemättä ku ei Pahvilaatikosta bussit kulje tohon aikaan ja ei Apostolin kyydillä viitti ihan 30 kilometriä
kävellä.. Toinen ois ollu, jos Taksilla ois sinne paahtanu ja ottanu laskun firmaan piikkiin...
"Laugh and the world laughs with you. Weep and you weep alone. "
Japp
VIP
VIP

hohhoijaa, huomenna yksi kemian testi, yksi terveystiedon pikku koe, ja yksi yhteiskuntaopin iso koe..
Hohhoijjaa, mua nukuttaa en jaksa lukea. Mutta pakko kai se on.

metaani etaani propaani butaani pentaani heksaani? hentaani? joku aani nenaani? dekaani?
ja samat toki vielä yyni ja iini loppuisina. :) onneksi osaan jo pirtää niitä jtn rakennekaavioita
Suomi-Japp-Suomi

Turksa, Japp, Burnis
Vastaa Viestiin