Minulla nuo hampaat ovat sitten sieltä huonommasta päästä. Hammasrautoja en ole koskaan tarvinnut ja pari kertaa päivässä pesen hampaani, mutta kuitenkin niitä reikiä tulee. Epäreilua, sanon minä. Syytetään geenejä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Kurkku kipeänä ja todennäköisesti parin päivän sisällä tulee nuha kaveriksi, ei kyllä ole yhtään hauskaa, jos näin tulee käymään. Ei millään huvittaisi sairastella viimeisellä kouluviikolla ja lauantaina pitäisi vieläpä esiintyä kevätjuhlassa. Noh, toivotaan parasta, pelätään pahinta...
Laitoin salkkareitten loppujakson nauhalle. Loppu siihen kun, se moottokelkkaäijä läks' liikkeelle. ARVATKAA VITTUTIKO, ELI EN VIELÄKÄÄN TIEDÄ MITÄ TAPAHTUI!!! Kiitos MTV3.
Santttu kirjoitti:Laitoin salkkareitten loppujakson nauhalle. Loppu siihen kun, se moottokelkkaäijä läks' liikkeelle. ARVATKAA VITTUTIKO, ELI EN VIELÄKÄÄN TIEDÄ MITÄ TAPAHTUI!!! Kiitos MTV3.
Katso netistä (MTV3 Katsomo, YouTube, lataa jakso; linkin saat tältä sivustolta). Yliajallehan se jakso kyllä meni, kun itsekin nauhoitin jakson katsoakseni sen jälkikäteen vielä kerran, jäi siis loppu katsomatta.
EDIT: Mutta Santttu, onnittele itseäsi, et ole selkeästikään media armoilla. Salkkareiden päätösjaksosta oli nimittäin mm. lööppi Iltalehden sivuilla.)
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
En tiedä, mitä tuo tekee, mutta joku saatanan traktori tuli jyristelemään suoraan minun ikkunani alle äsken ja heräsin sitten siihen. Asumme siis rivitalossa ja huoneeni on ihan parkkipaikan vieressä talon päädyssä. No, mennäänpäs sitten jo yhdeksään kouluun.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
Mopo-Ismo kirjoitti:Kurkku kipeänä ja todennäköisesti parin päivän sisällä tulee nuha kaveriksi, ei kyllä ole yhtään hauskaa, jos näin tulee käymään.
Eipä ole vielä nuhaa tullut, mutta kurkku on edelleen kipeänä ja yskittää. Jos en ensi viikolla ole terve, niin pakkohan sitä on lääkäriin mennä. Tympeää aloittaa kesäloma sairastelemalla, vaikkei tämä nyt niin vakavaa vielä ole.