Hitto oon ilonen ku koulupäivä on huomenna ohi. Ainahan se ensimmäinen päivä loman jälkeen on ihan täyttä tuskaa.

ES:ää? Onko ikää?Saksofoni kirjoitti:Kotona sairaana
Onneks on energiajuomaa
Tuskin on, koska miksei ennätystä olla rikottu jo aikaisemmin jos kyse on ennakkojaksoista. Varmaan vaan sattui olemaan paljon botteja ja vieraita paikalla.Salla kirjoitti:Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 359 kpl, 18 Maalis 2010, 20:37
Rikoimme 6 kuukauden takaisen ennätyksen. Vieläköhän sen saisi tuosta nostettua vaikka tuhanteen? Menisi varmaankin koko foorumi down moisesta käyttäjämäärästä. Onkohan ennakkojaksoilla jotain tekemistä arki-iltojen suuren kävijämäärän kanssa? Ei varmaankaan...
Olen kuullut, että melkein kaikki pikkuset tykkäävät mokkapaloista.pinse. kirjoitti:Huomenna on kolmanneks vanhimman pikkuveljen 6-vuotissynttärit, siivoukset suoritettiin eilen mut vielä pitäis jotain tarjottaviakin kehitellä. Äiti lupas täytekakun tehdä, mutta muut sitten on mun vastuulla, tosi kiva kun en edes tiedä yhtään että mitä leipoisin..
Geometria on saatanasta. Talousmatematiikkaa unohtamatta.pazi kirjoitti:Mullakin huomenna matikan koe, ainoa ongelma että se on geometrian koe, jossa olen erittäin huono. No, eipä ne geometrian kokeet ole koskaan menneet hyvin.
No geometriaa se on meilläkin, ei ole meidän luokassa yhtään joka sitä oikeasti ymmärtäisi.Giniristi kirjoitti:Geometria on saatanasta. Talousmatematiikkaa unohtamatta.pazi kirjoitti:Mullakin huomenna matikan koe, ainoa ongelma että se on geometrian koe, jossa olen erittäin huono. No, eipä ne geometrian kokeet ole koskaan menneet hyvin.