Yarmo kirjoitti:Tämä kapinen topicci on yksi Ismolaitela.comin katsotuinpia aiheita!
No niinpäs näyttää olevan. Ehkä täällä palstalla on vaan niin helppo purkaa tuntemuksiaan. Pitäisiköhän ylläpidon toistaiseksi lukottaa tämä topic, niin ei viestimäärä kasvaisi taivaisiin. Onneksi topic "Päivän " on myös kuitenkin suosittu.
EDIT: Salkkarit ennakkoon -osaston spoileriketjulla on onneksi enemmän viestejä: 1979 vastausta.
Minua vatuttaa tällä hetkellä suunnattomasti eräs henkilö, jolta en saa hetkenkään rauhaa ja jonka seurassa oleminen ei kiinnostaisi rotan perseen vertaa. A pain in my ass!
Viimeksi muokannut Burnis, 12.3.2010 00:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
Parin päivän päästä taas kouluun ja loma meni taas kerran hukkaan, kun ei kaverillekaan pääse yöksi. Tai no, kait sinne olisi päässyt, mutta kun tuo toinen kaveri on mielummin kotona pelaamassa tietokoneella, niin ei mahda mitään.
E: Eipä päässyt sitten kaverillekaan, kun hänelle on tulossa jo toinen vieras, eikä oikein hänen seura minua kiinnosta. Noh, täytyy yrittää jotain tekemistä keksiä... eli olen koneella, pelaan ja soitan kitaraa.
Hemmetti, kävin tuolla takapihan pellolla koirien kanssa kävelyllä (matkaa n. 2 km sinne ja takaisin) ja menin sitten ilman pipoa kun aurinko paisto just kun lähdin, eiköhän se sitten mennyt pilveen ja hirviä tuuli joten mulla korva ihan sairaan kipee ja punanen. 8( Ja kurkku jaksaa vieläki olla kipee.
Tuli tänään oksennettua useammankin kerran. Onneksi tuskin on mistään mahataudista kyse, en vain voi sietää puolukkaa ja tuli puolukkapuuroa syötyä tänään ihan vain vieraskoreuden vuoksi. Ei olisi pitänyt.
Porukat tulevatkin etelästä kotiin jo ensi yönä. Oltiin kaikki siinä käsityksessä, että heidän koneensa tulee vasta sunnuntai-iltana, mutta tajusivatkin tänä aamuna että lähtö on tänään. Ihmettelinkin, että miksi äitini soittaa minulle nyt, kun aiemmin koko viikolla oli laittanut vain viestejä. Melkein jo luulin, että on joku hätä.
Onneksi olin pistänyt kaikki paikat kuntoon, ettei tule valittamista.
Maha kipeä ja nyt mullekin iski se muilla jo viikon ajan jyllännyt flunssa, ihmeen pitkään selvisin ilman tartuntaa vaikka samassa talossa on kokoajan pyörinyt seitsemän flunssaista ihmistä. Ja muutenkin, sunnuntait on niiin tylsiä ja rasittavia päiviä..
Viimeksi muokannut pinse., 14.3.2010 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.