Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
ronjay kirjoitti:HIHI MÄ NÄIN SALKKARI ISABELLAN LAPPEENRANNASSA 22.5 TEATRIS TAPAHTUMASSA mulla onki viel sen nimmari ja se ehu mein näytelmää <:
noniin tää on tää uudempi, niin se sano et se oli hyvä ja sillee ja se heitti läppää ja sano et salkakri klipit on yleistä huvia studiolla ja jne. ja sit se veti sellasen isabella roolin ja sano 'mirolle pitää olla tiukka'
Katrin näyttelijää näkee Turussa kaupungilla aina välillä, kun asuu ja opiskelee täällä. Inkan näyttelijän bongasin viime kesänä Helsinki-Turku -junassa. Ja onhan niitä muitakin tullut joskus bongattua
Jukka Salin eli Jouko Keskinen käveli vastaan Seinäjoen kaduilla tangomarkkinoiden aikaan vuosia sitten. Seinäjokiset varmaan bongasivat salkkaritähtiä taannoin enemmänkin, kun heitä nähtiin useampana kesänä paikallisessa kesäteatterissa.
Näin tuossa pari viikkoo ennen kesäloman alkua oonan tampereella sinäänsä ihmettelen kun eikos se asu aika kaukanan mutta niin läheltä meni että en voinu erehtyä
Torspo kirjoitti:Njooh, tämä salkkarien pulsu tuli tosiaan muutama viikko takaperin nähtyä, tämä mikä siis voitti ismon pokerissa siellä kodittomien asuntolassa.
Tampereella olen myöskin nähnyt Sallan, Helenan ja Eero/Aaron.
Hmmmm..
joskus 2003-2004 oli joku tangomarkkinat tms. seinäjoella, ja sielä tuli nähnyä maarit ja sitte se poliisi jos kukaan muistaa..kävi aina karilta kyselees..olisko ollu joku "jukka".