Ismolaitela.com toivottaa käyttäjilleen hyvää kesää!
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Ismolaitela.com toivottaa käyttäjilleen hyvää kesää!
Kauden päätösjakso on nyt julkaistu. Jakso tuli kolmesta eri lähteestä suunnilleen samaan aikaan. Kiitos käyttäjien aktiivisuudelle!
On selvää, että kävijäpiikit pienenevät Salkkareiden kesätauon aikana. Ismolaitela.com esittääkin hartaan toiveen, että käyttäjämme jaksaisivat keskustella foorumilla aiheen parissa ja sen ohitse myös kesälläkin. Näin saadaan vauhdikas startti heti syksyn kaudelle.
Allekirjoittanut toivottaa hyvää kesää kaikille kesälomille pääseville. Onnea lakitetuille ja muille tutkinnon suorittaneille!
Vietetään kiva kesä ja annetaan Ismo-paitojen näkyä lähiviikkoina kaupunkikuvassa.
On selvää, että kävijäpiikit pienenevät Salkkareiden kesätauon aikana. Ismolaitela.com esittääkin hartaan toiveen, että käyttäjämme jaksaisivat keskustella foorumilla aiheen parissa ja sen ohitse myös kesälläkin. Näin saadaan vauhdikas startti heti syksyn kaudelle.
Allekirjoittanut toivottaa hyvää kesää kaikille kesälomille pääseville. Onnea lakitetuille ja muille tutkinnon suorittaneille!
Vietetään kiva kesä ja annetaan Ismo-paitojen näkyä lähiviikkoina kaupunkikuvassa.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- Apina
- Kanta-asiakas
Re: Ismolaitela.com toivottaa käyttäjilleen hyvää kesää!
Hyvää kesää myös täältä suunalta!
Itse henkilökohtasesti pärrään täälä kesäläkin.
Itse henkilökohtasesti pärrään täälä kesäläkin.

Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried
- R1ku
- VIP
Njoo, eipä tuo kesän tulo vaikuta yhtään siihen miten usein täällä käyn, yhtä aktiivisesti kuin ennenkin.
On muuten ulkona todella hieno ja kesäinen ilma ainakin, onneksi kesä on vasta alussa
On muuten ulkona todella hieno ja kesäinen ilma ainakin, onneksi kesä on vasta alussa

Hyvää kesää kaikille ipilaitela.comilaisille!
-
- Kanta-asiakas
Sitä samaa kaikille.
Klikkaile vaikka omaksi huviksesi -> My life | Xbox 360 apuja
-
Hyvät kesät kaikille! Keskustellaan vaikka salkkarit onkin tauolla 

-
Hyvää kesää vaan Ossillekkin. Erittäin hyvin on homma lähtenyt käyntin. Kiitos
- Khazar
Tosiaan erittäin hyvä kesät kaikille ismolaitela.comin käyttäjille! Toivottavasti on paljon auringonpaistetta! Tällä hetkellä ainakin on oikein hieno ilma! =)
Ja kiitokset vielä ylläpidolle tästä sivustosta. Itse olen ainakin jo pitkään kaivannut salkkareille jotain hyvää keskustelupalstaa. Kiitokset tietysti myös kaikille kirjoittelijoille, koska eihän täällä mitään keskustelua olisi ilman teitä. Pidetään keskustelua yllä kesälläkin!
Ja kiitokset vielä ylläpidolle tästä sivustosta. Itse olen ainakin jo pitkään kaivannut salkkareille jotain hyvää keskustelupalstaa. Kiitokset tietysti myös kaikille kirjoittelijoille, koska eihän täällä mitään keskustelua olisi ilman teitä. Pidetään keskustelua yllä kesälläkin!
- Johnny
- VIP
Kesä on vasta aluillaan, mutta jo nyt näyttää pahasti siltä että foorumi ois kokonaan hiljentymässä kesäksi
mitäs asialle voisi tehdä?

"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
- Yarmo
- Ylläpitäjä
Kyllä omasta mielestä kiitettävän aktiivista porukkaa on näin kesä sesongiksi.Johnny kirjoitti:Kesä on vasta aluillaan, mutta jo nyt näyttää pahasti siltä että foorumi ois kokonaan hiljentymässä kesäksimitäs asialle voisi tehdä?
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
-
huhuh kesäkuuma en paljoa ole kerennyt katselemaan täällä, mut ei mahda mtn ehkä se tästä.
Hyvää kesää
Hyvää kesää