Oletko katsonut Salkkareita järjestyksessä?

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Avatar
Ismobella Taalasmaa
Viestit: 7
Liittynyt: 15.12.2021 15:38

Oletko katsonut Salkkareita järjestyksessä?

Viesti Kirjoittaja Ismobella Taalasmaa »

Useinhan moni suomalainen on kattonut Salkkareitta kun on tullut telkasta, eli on monesti jaksot ja jopa vuodet tultu skipattua. Itse olen 18 eli periaatteessa kasvoin 2009-2013 vuosien aikana, tosin en ikinä katsonut Salkkareita (paitsi klippejä ja remixejä youtubesta). Mun lempihahmo silloin oli Isabella, jonka klippejä aina kattelin (esim Isabellan valeraskaus oli hyvää settiä). Sitten jossain kohti 2020 ajattelin että ois kiva katella Salkkareita missä Isabella oli. Mutta en yleensä tykkää skipata sarjoista mitään, joten päätin seurata

Salkkareita ihan ensimmäisestä jaksosta alkaen. Ensimmäiset vuodet löytyivät helposti tubesta. Lopulta tykästyin niin paljon siihen alkuperäiseen raatiin vuodelta 1999 sekä sarjaan ylipäätään, että aloin kunnolla seuraamaan sitä, vaikkei Isabella olisikaan ollut siinä. Mun lempihahmot ekoilta vuosilta oli Ismo, Seppo, Jenni, Ulla, Laura, Hanna, Aki, Silja, Saku, Kari, Maarit ja muutkin oli tosi hyviä. Nyt tällä hetkellä oon vuoden 2011 alussa. Sarjan laatu on mielestäni selvästi laskenut mutta ihan hyviä nääki Salkkarit on. Ehkä on enemmän tämmöstä jännitystä kuin niissä alkuvuosissa, jotka olivat enemmän realistisempia. Tällä hetkellä lempihahmot on nuo Ismo, Jenni ja Seppo, sekä Lasse, Paula ja Heli (Stubakin oli hyvä tosin on nyt ainakin poissa), sekä tietysti Isabella joka on mun ehdoton lempihahmo. Liisan juonia on myös kiva seurata. Toisaalta ärsyttäviä hahmoja on myös, kuten Ossi, Jiri, Peppi, Niko ja Helena.

Niin tässä pointtina oli se että kuinka harvinaista tämä on. Että nuori ihminen aloittaisi Salkkareita ihan ekoista jaksoista ja seuraisi kaikkia jaksoja ja vuosia järjestyksessä. Onko kukaan teist tehnyt samoin?
"Eikö teillä ole täällä sitä camembert-juustoa? Kai ihmiset nyt syö muutakin kun pelkkää edamia?"
- Isabella Holm
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Oletko katsonut Salkkareita järjestyksessä?

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

Varmaan aika harvinaista siksikin, että kaikkia jaksoja ei ole saatavilla. Siis laillisesti. Ja myös laittomasti tarjolla olevissa jaksoissa on aukkoja.

Kerran olen tehnyt niin, että aloitin DVD:ltä katsomaan jaksosta 1 ja sitten jatkoin tuben puolelta aina alkuvuoden 2002 jaksoihin saakka.

Jos nyt kaikki jaksot tulisivat jonnekin Cmoreen nähtäville niin ehkä itsekin voisin aloittaa katsomisen aivan alusta, mutta lopettaisin varmaan katsomisen vuoden 2011 loppupuolelle jaksoon, jossa Jenni häipyy mystisen auton kyydissä ja Alexander kuolee. Siksi tähän, koska tämän jälkeen sarjaan saapuu Anni ja alkaa tarinalinja, joka huipentui sarjan ensimmäiseen epärealistiseen juonenkäänteeseen.
Avatar
Ismobella Taalasmaa
Viestit: 7
Liittynyt: 15.12.2021 15:38

Re: Oletko katsonut Salkkareita järjestyksessä?

Viesti Kirjoittaja Ismobella Taalasmaa »

Itse olen löytänyt miltei kaikki jaksot tubesta, ainaki jaksoon 1014 (toki aukkoja on ollut muttei enempää kuin 1-2 jaksoo kerrallaan). Ja siitä eteenpäin oli jaksoon 1385 linkki youtube videoista. Sen jälkeen oli vaikea löytää jaksoja, kunnes joku ystävällisesti laittoi linkin driveen josta löytyi kaikki jaksot vuodesta 1999 nykypäivään asti. Kattelin sieltä jaksoon 2044 kunnes pari päivää sitten se vain mystisesti katosi, ilmeisesti omistaja on poistanut sen drivesta.

Nyt kattelen taas tubesta näitä jaksoja, joita löytyy johonki 2200 jaksoon asti. En tiiä mitä sitten pitäis tehdä. Itse ajattelin ainaki katsoa vuoteen 2014 asti, kun siihen mennessä Seppo, Jenni, Isabella, Paula ja seuraavana vuotena Lasse on jo lähtenyt (mutta ehkä katson siitäkin eteenpäin kun Ulla, Aki, Camilla ja Kari tulee takas, tosin en varmasti mitään 2020 jaksoja kattele). Vähän oon vilkaissut klippejä näist viimevuosista ja aika kuivalta näyttää. Elinaaki näyttelee joku 10 vuotta nuorempi nainen joka ei ees näytä siltä eikä muutenkaan tunnu yhtään Lellulta. Muut hahmot kuten Ismo, Aki ja Lasse on niin laimentuneita ja pilaantuneita, uusimmat hahmot on vaan perus ”hyppään joka hahmon kanssa sänkyyn ja sit lähen pois” hahmoja.
"Eikö teillä ole täällä sitä camembert-juustoa? Kai ihmiset nyt syö muutakin kun pelkkää edamia?"
- Isabella Holm
Vastaa Viestiin