Itselläni oli pari kuukautta sitten kahden viikon jakso, että en ladannut/katsonut Salkkareita ollenkaan, koska ei huvittanut katsoa. Mutta sitten katsoin kaikki kerralla ja innostus palasi

Itse olen nyt eilisestä asti ollut kattomatta salkkareita, ja voin todeta että ei ole helppoa..Luumukiisseli kirjoitti:Koskaan ei kyllästymisen tunnetta ole tullut.
No okei, aloitin Salkkareiden katsomisen joskus ekalla ja seurasin sarjaa silloin aktiivisesti, mutta aina välillä tuli aikakausia, kun katsoin Salkkareita vain silloin tällöin kun satuin sopivasti avaamaan telkkarin n. klo 19:30.
Nykyään nuo ajat ovat historiaa. Olen ollut pitkään täysin koukussa Salkkareihin, eikä montaa jaksoa ole jäänyt väliin. Salkkarit on elämäni tärkein sarja.
Tämä mullakin, jotenkin ne jaksot herätti mussa kamalaa myötähäpeää. Vaikka olenkin seurannut Salkkareita ihan alkuajoista asti.pazi kirjoitti:kausi 2006-2007 jäi melkeinpä katsomatta kokonaan, oli sen verran huonoja jaksoja. Tällä kaudella on tullut aina satunnaisesti vastaan tilanteita jolloin teki mieli ottaa sarjasta taukoa mutta en kuitenkaan ole jättänyt yhtäkään jaksoa katsomatta
Kyllähän sitä vähän joka kerta ihmettelee, että miksi katson tätä sarjaa. Olisi varmaan parempaakin tekemistä (kuten kirjoitella paskaa foorumeille), mutta Salkkareista on muodostunut näiden vuosien aikana rutiini, vähän kuin hampaiden pesemisestä. Varmaan olisi alkanut kyllästyttämään jo monta vuotta sitten, mutta Salkkareita jaksaa seurata tuon camp-arvon takia. Juontahan ei käytännössä ole, ja silloin kun on, ovat tapahtumat epäuskottavia ja korneja. Mutta siinä se viehätys piileekin. Vähän ironista asennetta peliin, ja Salkkarit onkin loistosarja.Torsti kirjoitti:Milloin on tullut olo, että nyt juonet kiertävät kehää, ei kiinnosta enää, en jaksa katsoa? Vai onko sellaista oloa ollut?