Toivon syvästi, ettei loppukohtauksessa ole Saraa tai Katariinaa, tai on mielestäni laimein lopetus ikinä.VLQ kirjoitti:Päätösjakso liittyy sara-katariina härdelliinmitä mieltä ootte?
Isbe sinne loppuun vaan.

Toivon syvästi, ettei loppukohtauksessa ole Saraa tai Katariinaa, tai on mielestäni laimein lopetus ikinä.VLQ kirjoitti:Päätösjakso liittyy sara-katariina härdelliinmitä mieltä ootte?
Samaa toivon mä mut pahoin pelkäänMiroHolm kirjoitti:Toivon syvästi, ettei loppukohtauksessa ole Saraa tai Katariinaa, tai on mielestäni laimein lopetus ikinä.VLQ kirjoitti:Päätösjakso liittyy sara-katariina härdelliinmitä mieltä ootte?
Isbe sinne loppuun vaan.
Itse en. Katariina voi kyllä pörrätä päätösjaksossa ja sille voi käydä jotain draagista, mutta Sara nyt tuskin on elossa. Veikkaan, että dramaattisimmat kohtaukset tulee Katariinalle, Pepille ja Isabellalle.VLQ kirjoitti:Samaa toivon mä mut pahoin pelkäänMiroHolm kirjoitti:Toivon syvästi, ettei loppukohtauksessa ole Saraa tai Katariinaa, tai on mielestäni laimein lopetus ikinä.VLQ kirjoitti:Päätösjakso liittyy sara-katariina härdelliinmitä mieltä ootte?
Isbe sinne loppuun vaan.
En nyt usko, että ne ennen kesätaukoa ainakaan vaihtavat, koska uskon Isabellan synnytyksen olevan yksi cliffhanger päätösjaksossa. Tosin en ihmettelisi, vaikka sitten syksyllä Isbe saisi kaiken viininjuontinsa jälkeen vammaisen lapsen ja vaihtaisi salaa vauvoja, onhan molemmat poikia. Ellei Isbe sitten kiinny siihen omaansa, mikä ei olisi sekään ihme.emmixxx kirjoitti:Mun puolesta Peppi vois tosiaan päätyä kalanruuaks. Ja Topi kanssa. Sen lisäks Severille vois myös sattua jotain.Oon myös sitä mieltä, että Isben ja Cindyn samanaikaset raskaudet ei yksinkertasesti voi olla sattumaa. Esim. lasten sekottuminen, vahingossa tai tahallaan, synnytyssairaalassa vois olla yks mahollinen juonikuvio ennen kesätaukoa. Ja jos ei Isbe omaa lasta saa, niin ainahan se voi hiippailla osastolle ja napata Cindyn vaavin mukaansa)
Ei kun Isabella synnyttää elävän lapsenbombbu kirjoitti:Näin se menee: Isben synnytys käynnistyy joko Taalasmailla tai Isabellan ullakkokämpässä. Paikalle tulee sitten sattumalta joko Helena tai Maria, mutta sairaalaan ei enää kerkeä ja Isbe joutuu synnyttämään kotona "vihollisen" avustuksella.
Jep, Isabella vaikeroimassa asuntonsa lattialla.Sir A. Burnhill kirjoitti:Sellainen toive olisi, ettei kausi päättyisi siniseen ruutuun, vaan parin edellisen päätösjakson tavoin lopputekstit tulisivat siihen kuvan päälle, ja taustalla jotain muuta musiikkia/ääntä.
Perjantaina 27.5. tulee telkkarista. Katsomoon tulee ylihuomenna torstaina 26.5.2011.Hole kirjoitti:Siis tuleeko päätösjakso jo perjantaina, kun mää olen elänyt koko ajan sellaisessa käsityksessä, että se tulisi vasta 30. tai 31. päivä?
ois aika hyvä jos kävis tollee mut jos tollee oikeesti kävis nii sitte tietäs kaikki asiat mitä tapahtuis siin päätösjaksos mutta en usko että ne käsikirjottajat lukis täältä ton tekstin ja tekis tosta tekstistä sen päätösjakson...Laitismo kirjoitti:Täs on taas yks mun spekulaatio mitä päätösjaksossa vois tapahtua, sisältää jälleen ihan vähän tietoa salkkarisivujen juonareista joten jos et oo lukenut niitä, älä lue spekulaatiota:
Sitten niiden olisi pitänyt lukea tuo jo puoli vuotta sitten~Dale12 kirjoitti:ois aika hyvä jos kävis tollee mut jos tollee oikeesti kävis nii sitte tietäs kaikki asiat mitä tapahtuis siin päätösjaksos mutta en usko että ne käsikirjottajat lukis täältä ton tekstin ja tekis tosta tekstistä sen päätösjakson...
No kyllä nyt tuossa on melko paljo osviittaa jo sinne suuntaan, että suurimmaksi osaksi jotain radikaalia on havaittavissa. Varsinkin Katariina-Antti-Miika-Sara säätö on tosi jees kauraa. Myöskin Talen homopaljastus olisi hyvä tehdä viimesessä jaksossa ja mahdollisesti niillä alkais Iidan kanssa homma toimimaan!SaukkostenPerhe kirjoitti:aijjaijai, enää pari päivää, odotus palkitaantuskin tulossa hirveän jännittävää viimeistä jaksoa, harmi
Repesin , toi ois hyvä , Sit Peppi huutais hissikuilussa "tulkaa joku auttamaan" ja Veera tulisi Ossin kutsusta Pihlikselle visiitille ja kävis Ossin ovikelloo pimpottamas, mut kukaan ei avaa, sit se menis hissil alas ja jyräis Severin ja Pepin.Hole kirjoitti:Toivottavasti Severi hyppää johonkin kuiluun kun Leevi ehdottaa sitä. Sitten Peppi tulee paikalle auttamaan, mutta on kamoissa ja tippuu samaan kuiluun. Näin päästäisiin kummastakin eroon. Eikä tarvis enää kuunnella sitä Severiä kun se sanoo "Eeeeeeeeeeeeerlrlrlo".