Uusi vai vanha Kari?
- papa xhang
- Kanta-asiakas
Re: Uusi vai vanha Kari?
Vanha tottakai, mutta uusikin oli hyvä.
Snort cocaine and take bites of human flesh.
- Sapwe
Eipä tässä pitäis olla epäselvyyttäkään; tietenkin vanha Kari.
"Nyt on Laitelan laiva uponnut."
-
Ehdottomasti alkuperäinen Kari on parempi, yksi suosikkihahmoistani sarjassa.
-
Vanha, koska se on ainoa oikea Kari. 

-
- Kanta-asiakas
Vanha Kari totta kai!
-
- Kanta-asiakas
Tämä Vara-Karin näyttelijä, Henri Halkola on mahtava tyyppi! Tutustuin häneen kun pääsin samaan kaupunginteatterin näytelmään hänen kanssaan. Itse kertoi ettei edes pidä Salkkareista, mutta kun pesti tarjoutui niin tottakai otti vastaan. Aika erinäköinen kaveri tosi nykyään on.. Näytelmässämme esiintyy myös muita Salkkarit - näyttelijöitä jotka ovat Salli suvalo ja Joni Leponiemi. Salli siis näytteli Isabellan yliajamaa Mariaa ja Joni vuosia sitten Tonin kehitysvammaista Petri veljeä:D
-
Mukava lukea tuommoisia tarinoita
Missäs muuten ollaan menossa kesä-uusinnoissa? Tai että ehditäänkö vara-Karia nähdä tänä kesänä ruudussa?

Missäs muuten ollaan menossa kesä-uusinnoissa? Tai että ehditäänkö vara-Karia nähdä tänä kesänä ruudussa?
- Turska
- Valvoja
Ehditään kyllä, oletettavasti kesän viimeinen jakso on Vara-Karin tokavika jakso.Insinöörimajuri-EVP kirjoitti:Missäs muuten ollaan menossa kesä-uusinnoissa? Tai että ehditäänkö vara-Karia nähdä tänä kesänä ruudussa?
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
-
- Kanta-asiakas
Mä olin kokonaan unohtanut sen vara-Karin
No jos nyt tarkemmin muistelee niin ihan ok se oli. ja yhdessä vaiheessa siihen jopa tottuikin..

No jos nyt tarkemmin muistelee niin ihan ok se oli. ja yhdessä vaiheessa siihen jopa tottuikin..

<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
- Aaro/Eero
- Kanta-asiakas
Olihan tuo toinenkin Kari ihan hyvä mutta kyllä alkuperäinen on aina alkuperäinen. Siksi vastaan että vanha Kari.