Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Muistaako kukaan kun Helena palkkasi Venlan Amandaan? Sanoiko hän silloin Isabellalle Venlan olevan sukulaistyttö?
Jostain kumman syystä muistaisin näin, ja olen ihmetellyt ettei Helena kuitenkaan tunne Venlan äitiä, Liisaa.
Mutta saatanpa muistaa väärinkin, jos joku viisaampi tietää, kertokaa.
En ole viisaampi, mutta oon aika varma että muistat väärin. Mä en todellakaa oo nöhny tollasta kohtaa, ja muistan kyllä ku Helena palkkas Venlan, muttei todellakaan sanonut Venlan olevan sukulaistyttö.
Jos sua ei ois ollut,
niin oisin keksinyt sut.
Ois susta samanlainen tullut,
mitään en ois muuttanut... ♥
tuli tänää mieleen että eikö liisalla ja pirkolla oo sama numero ? jos on niin kyllä mä ainakin huomaisin jos soittaisin monta kertaa samaan numeroon mutta eri henkilöille
Paskapupu kirjoitti:tuli tänää mieleen että eikö liisalla ja pirkolla oo sama numero ? jos on niin kyllä mä ainakin huomaisin jos soittaisin monta kertaa samaan numeroon mutta eri henkilöille
Ei ku Liisalla on kaks eri puhelinta. Toinen on Pirkon puhelin, toinen Liisan. AInaki näin mä oon ymmärtäny.
Jos sua ei ois ollut,
niin oisin keksinyt sut.
Ois susta samanlainen tullut,
mitään en ois muuttanut... ♥
Tän päivän jaksossa Isabella käy varastamassa Cindyn huoneesta raskaustestin, vaikka Isabellalla ei enää pitäisi olla majatalon avaimia.
Kai se jostain Spa'sta löysi Cindyn avaimet tai jotain.. Ei tiiä!
No Isabellallahan oli pakko saada Spa'n avaimet takasin, kun pääs sinne uudestaan sen Jarkon avulla ku sehän teetti niille sopimuksen? Ja silloin kun Helena heitti Isabellan ulos, niin muistaakseni Helena ei edes pyytäny Isabellalta avaimia takaisin >;o