Salattujen elämien huonoimmat näyttelijät?
- KaikeltaPahaltaPois
Re: Salattujen elämien huonoimmat näyttelijät?
Kyllähän Salattujen Elämien historiassa huonoin näyttelijä taitaa olla lapsi-Niko. Mutta voiko lapsilta edes odottaa kovin paljoa? Tuskin kokemusta näyttelijän työstä löytyy hirveästi ja muutenkin lapset on aina lapsia, eivätkä osaa suhtautua kameratyöhön samalla tavalla kuin aikuiset. Minua oudoksuttaa se, kun monet täällä taitaa pitää Ainoa huonona näyttelijänä. Mielestäni hän vetää ihan hyvän roolin hieman turhautuneena/pettyneenä lapsena.
Myös Konsta taitaa olla aika kokematon näyttelijänä, heh.
Anteeksi muuten kun käytän näyttelijöistä heidän roolinimiään. En vaan jaksa googlata / etsiä Wikipediasta oikeita tietoja. Helpoimmin menee hahmojen nimillä.
Myös Konsta taitaa olla aika kokematon näyttelijänä, heh.
Anteeksi muuten kun käytän näyttelijöistä heidän roolinimiään. En vaan jaksa googlata / etsiä Wikipediasta oikeita tietoja. Helpoimmin menee hahmojen nimillä.
Laura, Laura, Laura...
-
Lapsinäyttelijöitä en halua arvostella, mutta Saija Palinin roolisuoritukset tuntuivat aluksi niin teennäisiltä - nyt niihinkin on varmaan sitten jo tottunut.
Niinasta pidän kyllä hahmona jonkin verran.
Niinasta pidän kyllä hahmona jonkin verran.
-
Niin meillä Suomessahan nämä lapsinäyttelijät ovat usein näyttelijä-/tuotantopiireistä tuttujen ihmisten lapsia/sukulaisia. Ei ole varmaan resursseja myllyttää samanlaisia hakuprosesseja ku esim. jenkeissä, jotta todelliset luonnonlahjat löytyisivät. Toisaalta eipä täällä ole ryhmääkään niin paljon, josta valita.roflontex kirjoitti: Yleensäkin lapsinäyttelijät on ollut ihan kauhean huonoja
Nykyisistä näyttelijöistä en pidä hirveesti Ispin työskentelystä, mutta tämä johtuu ehkä siitä, että hahmoon on vähän leipiintynyt. Ihan ok näyttelijähän se on. Mun mielestä nää alkuaikojen Ossit ja Saijapaliinit istuvat Salattuihin kyllä huomattavasti paremmin, kuin yhtä muuntautumiskyvyttömät ja dramaattiset teatterinäyttelijät (nykyhahmoista esmes. mirkku)
Tämähän on tosin ollut suomalaisen kuvanauhalle tallennetun matskun ongelma aina. Porukkaa kun koulutetaan lavoille, eikä suinkaan kameran eteen. (nykyään ehkä).
- Luumukiisseli
- VIP
Kyllä se huonoin näyttelijä tällä hetkellä on Konsta. Ei sitä sen rasittavaa piipitystä jaksa kuunnella alkuunkaan. Mietitytää välillä yrittääkö se ollenkaan näytellä ollenkaan, kun kuulostaa siltä kuin se lukisi vuorosanat suoraan paperista.
Suurin osa näyttelijöistä vetää roolinsa kuitenkin hyvin, joten näyttelemispuolella ei ole minulla paljon valittamista.
Suurin osa näyttelijöistä vetää roolinsa kuitenkin hyvin, joten näyttelemispuolella ei ole minulla paljon valittamista.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
- Ulla Taalasmaa
JUUUUUULIA!!!
Miksei muut sano Juuliaa

Toivon peukalot pystyssä että Kentaurin pieni välikohtauspoksahdus päästi siitä viimeisetkin ilmat pihalle
Ja Konsta toinen mokoma..
Otonkin esitys on kyllä aina yhtä epäonnistumista. Aino sentään yrittää..
Miksei muut sano Juuliaa

Toivon peukalot pystyssä että Kentaurin pieni välikohtauspoksahdus päästi siitä viimeisetkin ilmat pihalle

Ja Konsta toinen mokoma..
Otonkin esitys on kyllä aina yhtä epäonnistumista. Aino sentään yrittää..
Minun ikkunat ei oo likaset!
- aaro
Mielestäni Konsta ja kaksoset ovat aika huonoja.
- Johnny
- VIP
En tiedä esittääkö Lasse suomalaista tuppisuuta vai onko hän vain surkea näyttelijä, mutta jotenkin toi Lassen tyyli ottaa päähän.
Olen myös sitä mieltä, että Jennin olisi jo korkea aika lähteä sarjasta. Jotenkin niin teennäinen ja ärsyttävä hahmo, ei anna sarjalle yhtään mitään.
Olen myös sitä mieltä, että Jennin olisi jo korkea aika lähteä sarjasta. Jotenkin niin teennäinen ja ärsyttävä hahmo, ei anna sarjalle yhtään mitään.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
-
- Kanta-asiakas
Siksi koska Juulia on hyvä näyttelijä.Ulla Taalasmaa kirjoitti:Miksei muut sano Juuliaa![]()
NOT! Inhoan Juulian "YHYYY se vetää STEROITEI yhyy"-näyttelemistä. En kuitenkaan (ikävä kyllä) usko että Jultsu kuolee räjähdyksessä (vaikka kaiken järjen mukaan näin on pakko käydä) koska silloin Joonatan ei voisi käydä sairaalassa katsomassa ketään

Aino sentään yrittää..
Viimeksi muokannut Yarmo, 5.6.2009 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Liian suuri kuva, enkä nähnyt mitään järkevää syytä sille.
Syy: Liian suuri kuva, enkä nähnyt mitään järkevää syytä sille.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #18
- Is-mo
No Lapsi-Niko Ja Uimari Niko todellakin !
-
Täysin samaa mieltä. Niin surkea, ärsyttää jo sen näkeminen ruudussa.Luumukiisseli kirjoitti:Kyllä se huonoin näyttelijä tällä hetkellä on Konsta. Ei sitä sen rasittavaa piipitystä jaksa kuunnella alkuunkaan. Mietitytää välillä yrittääkö se ollenkaan näytellä ollenkaan, kun kuulostaa siltä kuin se lukisi vuorosanat suoraan paperista.
Sitten voisin mainita myös Kaukovaaran kaksoset.
Kariii
-
Itse vihaan Oonaa.
Oton ja Ainon suorituksia on myös hauska seurata.

Oton ja Ainon suorituksia on myös hauska seurata.
- Vanhaa miestä
Ehkäpä näin on tarkoitettu? Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset ero näyttelijöiden ja roolihahmojen välillä. Juulian hahmo on tämä monien mielestä ärsyttävä vinkuja, eikä näyttelijä päätä roolihahmon luonteenpiirteitä, vaan käsikirjoittajat. Juulian näyttelijä on hyvä, vaikka roolihahmosta eivät jotkut pidäkään. Parempana esimerkkinä huonosta näyttelijästä on esimerkiksi Konsta, jonka roolihahmo voi olla hyvä, mutta näyttelijä huono.LocoRoo kirjoitti:NOT! Inhoan Juulian "YHYYY se vetää STEROITEI yhyy"-näyttelemistä.
Eipä sitä paljon ajattele millainen henkilö oikeassa elämässä on luonteeltaan kun Salkkarit pyörii telkussa... noh, mutta Juulia on oikeasti hyvä näyttelijä, se on pakko myöntää. Niin suurta ärsytyksen tunnetta se aina herättää itsessäkin kun näkee.
- CESP
Juulia ja Kaukovaarat
''Aamu tuo tähden ojaan tai hotelliin: Joka tapauksessa viiden tähden helvettiin''
- Luumukiisseliä
Lapsi-Niko on jotenkin hauska kaikessa robottimaisuudessaan, "ISI JEEE MÄ TEIN MAALIN". Kaiken lisäksi se oli lapsi, joten sillä perusteella voi sitä huonoutta vähän antaa anteeksi. No, sitten tuli tämä teini-Niko, joka ei ollut enää edes hauska. Herraisä sitä homoaksenttilässytystä ja silmien pyörittelyä. Pää hajoaa.KaikeltaPahaltaPois kirjoitti:Kyllähän Salattujen Elämien historiassa huonoin näyttelijä taitaa olla lapsi-Niko.
Niin ja sitten pitää vielä mainita tottakai nämä Kaukovaaran kaksoset. Melekosta kuraa.
Soita mulle heti, jos kaupallakin on käyny Mörköjä viime yönä.
- tsirppa
- Kanta-asiakas
Muistaako muuten kukaan lapsi-Nikon ilmeen joskus muuttuneen? Ainahan sillä oli se sama ilme oli tunnetila mikä tahansa.
Kelpaako pitsa? Ja tuplajuustolla tietenkin!
- Luumukiisseli
- VIP
Eipä ole tietääkseni koskaan muuttunut. On kyllä ilmeetön kaveri. Olen monesti tässä kesäuusintojen aikana revennyt, kun lapsi-Niko sanoo repliikkejään. Ne tulevat kuin suoraan sydämestä.tsirppa kirjoitti:Muistaako muuten kukaan lapsi-Nikon ilmeen joskus muuttuneen? Ainahan sillä oli se sama ilme oli tunnetila mikä tahansa.

Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
- Luumukiisseliä
Jostain syystä meinasin revetä, kun kattelin viime viikolla joku päivä noita kesäuusintoja ja Jenni sanoi jollekin (en muista kenelle) jotain tyyliin "Niko on aina ollu tosi temperamenttinen lapsi" tai jotain vastaavaa.Luumukiisseli kirjoitti:Eipä ole tietääkseni koskaan muuttunut. On kyllä ilmeetön kaveri. Olen monesti tässä kesäuusintojen aikana revennyt, kun lapsi-Niko sanoo repliikkejään. Ne tulevat kuin suoraan sydämestä.tsirppa kirjoitti:Muistaako muuten kukaan lapsi-Nikon ilmeen joskus muuttuneen? Ainahan sillä oli se sama ilme oli tunnetila mikä tahansa.
Soita mulle heti, jos kaupallakin on käyny Mörköjä viime yönä.
- Levykevandaali
Ullan ääni ja sepon sydärit ottivat päähän. Tanjan huokailut ja sakun homoilut
Mulle nää lyhyet hameet on vaa esiriippui onnelle.
- mösiööseppo
Aino, Otto, Konsta, Sampo, Peppi, Heidi, Oona, Jarkko, Niina, Helena, Panu, Iiris, Eero, Joonatan, Miika, Olavi ja Sebastian.
Kaikki ihan vitun paskoja. Paskimmat top 5 on:
1. Kaksoset; Aino & Otto
2. Jarkko
3. Peppi
4. Niina
5. Oona

Kaikki ihan vitun paskoja. Paskimmat top 5 on:
1. Kaksoset; Aino & Otto
2. Jarkko
3. Peppi
4. Niina
5. Oona