Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Hei, tämäkin nollapostaaja ja juonareiden seuraaja liittyy vihdoin ja viimein joukkoon mukavaan aivan keskustelun merkeissä. Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan. Itse asiaan!
Ennen itseäni ärsyttävin hahmo oli ehdottomasti Sampo. Kun Sampo poistui, niin käyn kovaa taistelua 1 paikasta Venlan ja Helin välillä. Venlan näyttely on ollut tähän mennessä todella huonoa, en tykkää yhtään. Toivon parannusta tähän. Venlasta ainakin minun mielestäni voisi tullakkin jopa ihan "mielenkiintoinen" hahmo jos hän osaisi näytellä paremmin. Helissä on vain jokin yleinen v*t*t*s. Tarkempaa syytä en osaa sanoa, mutta jotenkin en vain pidä tästä henkilöstä erityisen paljoa.
+ Tietenkin aina yleensä joissain erillisissä jaksoissa esiintyy jonkinlaista ärsyyntymistä jonkun hahmon käyttäytymiseen tai tekemisiin..
Loistavaa! Kaukovaarat vaihtoivat maisemaa niin heti tuntuu katsominenkin paljon mukavammalta. Ei iniseviä kaksosia eikä rullahuuli Sampoa<3 MUTTA sitten tuonne roudataan suoraan jonkun ala-asteen näytelmäkerhosta tuo vi*tun Venla. Hänellä ei ole minkäänlaisia näyttelijän lahjoja ja tuntuu ettei hän edes yritä eläytyä rooliinsa. Nyt VITUTTAA!
Venla ei ärsytä minua hahmona, mutta näyttelijä on kyllä kuin seipään niellyt. Jirin näyttelijä taas on kyllä oikein luonteva ja vetää roolin hyvin, mutta siltikin Jiri ärsyttää minua.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
Yarmo kirjoitti:Tää lakimiesneuvoja oli suhteellisen paska näyttelemään?
Maikkari haeskelee aktiivisesti kait kadulta näitä uunoja jotka haetaan jaksoon pariin aina nää.
Se oli siis jotakin niin järkyttävää jälleen kerran. Mistä ne oikein repii niitä pikkurooleissa esiintyviä näyttelijöitä tähän sarjaan? Luulisi nyt, että Suomesta löytyy edes muutama ammattitaitoinen henkilö, joka kykenee puhumaan normaalisti.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
pontiou kirjoitti:Venla ei ärsytä minua hahmona, mutta näyttelijä on kyllä kuin seipään niellyt. Jirin näyttelijä taas on kyllä oikein luonteva ja vetää roolin hyvin, mutta siltikin Jiri ärsyttää minua.
Olen itse aivan samaa mieltä Venlasta. Jos tuosta on joku vakituisempikin ja pitkäikäisempi näyttelijä on tulossa, niin toivon kovasti parannusta näyttelyyn. Tällä hahmosta ainakin mielestäni voisi saada aivan mielenkiintoisen! Plussaa tietenkin hyvästä yrityksestä!
Tällä hetkellä ärsyttää Jenni ja Niko, Jenni tyhmyydellään ja Niko nyt muuten vaan on tuollainen pälli. Venlassa ei tosiaan muuten mitään vikaa ole, mutta kun näyttelijä on vähän kehno.
Kaukovaarojen lähdettyä erityistä inhokkia ei ole, mutta jos jokin pitää sanoa nii sanotaan Katariina. Tosin hahmo nostanut osakkeitaan allekirjoittaneen silmissä nikosuhteen turvin.
Mua on ruvennut ärsyttämään Jenni. Esittää Cindylle mukavaa ystävää, oikeasti on tuolle kokoajan hemmetin kakara, ja piirtelee kuvaankin viiksiä yms yms. Lapsellista touhua. Ainahan Jenni on ollut säheltäjä - joskus jopa hauska, mutta ei enää. Puuttuu poikansa asioihin todella paljon, sekä muidenkin asioihin. Tarkoittaa usein hyvää, mutta osaa aina vaan sotkea asioita.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010
Cindy ärsyttää eniten, alusta asti on ärsyttänyt. Aina samanlaiset ilmeet, muuttelee ääntänsä tyhmästi. Hrr. Myös Venla ärsyttää, sais lähteä samantien.