Kuka salkkarihahmo ärsyttää

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
SOF

Re: Kuka salkkarihahmo ärsyttää

Viesti Kirjoittaja SOF »

Hei, tämäkin nollapostaaja ja juonareiden seuraaja liittyy vihdoin ja viimein joukkoon mukavaan aivan keskustelun merkeissä. Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan. Itse asiaan! :)

Ennen itseäni ärsyttävin hahmo oli ehdottomasti Sampo. Kun Sampo poistui, niin käyn kovaa taistelua 1 paikasta Venlan ja Helin välillä. Venlan näyttely on ollut tähän mennessä todella huonoa, en tykkää yhtään. Toivon parannusta tähän. Venlasta ainakin minun mielestäni voisi tullakkin jopa ihan "mielenkiintoinen" hahmo jos hän osaisi näytellä paremmin. Helissä on vain jokin yleinen v*t*t*s. Tarkempaa syytä en osaa sanoa, mutta jotenkin en vain pidä tästä henkilöstä erityisen paljoa.

+ Tietenkin aina yleensä joissain erillisissä jaksoissa esiintyy jonkinlaista ärsyyntymistä jonkun hahmon käyttäytymiseen tai tekemisiin..
Madin Faniclubin (#39) jäsen.
Laitismo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Laitismo »

VENLA!
Sen ääni on niin ärsyttävä, ja muutenkin inhoon koko hahmoa. Ja se ei osaa näytellä ollenkaan.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
Jumpe
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Jumpe »

Loistavaa! Kaukovaarat vaihtoivat maisemaa niin heti tuntuu katsominenkin paljon mukavammalta. Ei iniseviä kaksosia eikä rullahuuli Sampoa<3 :ylos: :ylos: MUTTA sitten tuonne roudataan suoraan jonkun ala-asteen näytelmäkerhosta tuo vi*tun Venla. Hänellä ei ole minkäänlaisia näyttelijän lahjoja ja tuntuu ettei hän edes yritä eläytyä rooliinsa. Nyt VITUTTAA! :alas: :pesis:
CutCognac
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Jumpe koostikin jo kaiken olennaisen. Puhe on epäselvää ja jopa matikka-Nikokin osasi näytellä paremmin.
Minulla ei ole jaksoja.
Burnis
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Venla ei ärsytä minua hahmona, mutta näyttelijä on kyllä kuin seipään niellyt. Jirin näyttelijä taas on kyllä oikein luonteva ja vetää roolin hyvin, mutta siltikin Jiri ärsyttää minua.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
SinaTuubaPaska

Viesti Kirjoittaja SinaTuubaPaska »

Salla ärsyttää tai oikeastaan ärsytti! Sen oli pakko puuttua joka asiaan ja aina kun sitä itketti niin jopa oli jäätelöä suussa :D :pesis:
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Tää lakimiesneuvoja oli suhteellisen paska näyttelemään?

Maikkari haeskelee aktiivisesti kait kadulta näitä uunoja jotka haetaan jaksoon pariin aina nää. :alas:
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Burnis
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Yarmo kirjoitti:Tää lakimiesneuvoja oli suhteellisen paska näyttelemään?

Maikkari haeskelee aktiivisesti kait kadulta näitä uunoja jotka haetaan jaksoon pariin aina nää. :alas:
Se oli siis jotakin niin järkyttävää jälleen kerran. Mistä ne oikein repii niitä pikkurooleissa esiintyviä näyttelijöitä tähän sarjaan? Luulisi nyt, että Suomesta löytyy edes muutama ammattitaitoinen henkilö, joka kykenee puhumaan normaalisti.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
SOF

Viesti Kirjoittaja SOF »

pontiou kirjoitti:Venla ei ärsytä minua hahmona, mutta näyttelijä on kyllä kuin seipään niellyt. Jirin näyttelijä taas on kyllä oikein luonteva ja vetää roolin hyvin, mutta siltikin Jiri ärsyttää minua.
Olen itse aivan samaa mieltä Venlasta. Jos tuosta on joku vakituisempikin ja pitkäikäisempi näyttelijä on tulossa, niin toivon kovasti parannusta näyttelyyn. Tällä hahmosta ainakin mielestäni voisi saada aivan mielenkiintoisen! Plussaa tietenkin hyvästä yrityksestä! :ylos:
Madin Faniclubin (#39) jäsen.
Japp
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Japp »

Jiri, Katariina, Heli, Lasse, Tuukka.

(100. viestini. :) )
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
HooCee

Viesti Kirjoittaja HooCee »

Venla on ehdottomasti ärsyttävin.Heli "pilluleuka" tulee hyvänä kakkosena. :pesis:
Madin Faniclubin (#60) jäsen
Mopo-Ismo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ismo »

Tällä hetkellä ärsyttää Jenni ja Niko, Jenni tyhmyydellään ja Niko nyt muuten vaan on tuollainen pälli. :D Venlassa ei tosiaan muuten mitään vikaa ole, mutta kun näyttelijä on vähän kehno.
pöllöilijä
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja pöllöilijä »

Jenni ei ole pelkästään tyhmä vaan myös pahantahtoinen kakara sisimmältään.
Silence I'm here
No words, no songs, no pain or doubts.
ritukka
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja ritukka »

Kaukovaarojen lähdettyä erityistä inhokkia ei ole, mutta jos jokin pitää sanoa nii sanotaan Katariina. Tosin hahmo nostanut osakkeitaan allekirjoittaneen silmissä nikosuhteen turvin.
MiroHolm
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja MiroHolm »

Mua on ruvennut ärsyttämään Jenni. Esittää Cindylle mukavaa ystävää, oikeasti on tuolle kokoajan hemmetin kakara, ja piirtelee kuvaankin viiksiä yms yms. Lapsellista touhua. Ainahan Jenni on ollut säheltäjä - joskus jopa hauska, mutta ei enää. Puuttuu poikansa asioihin todella paljon, sekä muidenkin asioihin. Tarkoittaa usein hyvää, mutta osaa aina vaan sotkea asioita.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010

Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Purjo

Viesti Kirjoittaja Purjo »

Cindy ärsyttää eniten, alusta asti on ärsyttänyt. Aina samanlaiset ilmeet, muuttelee ääntänsä tyhmästi. Hrr. Myös Venla ärsyttää, sais lähteä samantien. :D
Madin Faniclubin (#76) jäsen
Rahkapulla

Viesti Kirjoittaja Rahkapulla »

Paskaaeppi.

Sen jatkuvat sydänsurut sun muut pillittelyt alkaa ärsyttää, ku noin joka jaksossa 1/4 jaksoa menee
sen jatinoihin.
Se oli joke! (c) Ossi
Laitela
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Pepin sydänsurut alkaa tosiaan pikkuhiljaa ärsyttään.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
untitled

Viesti Kirjoittaja untitled »

Tällä hetkellä ärsyttää Jiri. Tai oikeastaan se, että Lasse ei vedä sitä turpaan.
Ismo_Pop

Viesti Kirjoittaja Ismo_Pop »

Jiri on kyllä todella ärsyttävä.Ihmettelen, ettei Lasse ole vielä leiponu sitä :S
Vastaa Viestiin