Yleistä höpinää Salkkareista
- Strawr
- Kanta-asiakas
Re: Yleistä höpinää Salkkareista
Nykyään en tykkää Pepistä samalla tavalla kun ennen, johtuen siitä että yrittää tuhota Mariannan & Sergein suhteen, ja lähes tulkoon onnistuikin siinä.
Aki & Peppi vois olla kiinnostava pari silti.
Aki & Peppi vois olla kiinnostava pari silti.
Live. Laugh. Love.
-
- Kanta-asiakas
Missähän vaiheessa Subilla on alettu aina keskiyön paikkeilla näyttämään päivän Salkkarit uusintana? 

-
- Kanta-asiakas
On siitä jonkin verran aikaa. Infosivat asiasta Facebook-sivuillaan taannoin.Makemies kirjoitti:Missähän vaiheessa Subilla on alettu aina keskiyön paikkeilla näyttämään päivän Salkkarit uusintana?
-
- Kanta-asiakas
Uusinnat jatkuvat taas 20.6. Ainakin aluksi tulee kolme jaksoa peräkkäin n. 17:30-19:00
Yksi jakso jää välistä (?), jatkuu jaksosta 2133: Topin kengät sopivat Jirin jälkiin
Yksi jakso jää välistä (?), jatkuu jaksosta 2133: Topin kengät sopivat Jirin jälkiin
- ♥ x ♥ x ♥ x ♥ x ♥
- Turska
- Valvoja
No en olisi ikinä uskonut tämän päivän koittavan: Äijö myöntää Siperia-kuvion olleen virhe 
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salat ... le/5887392

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salat ... le/5887392
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
-
- Kanta-asiakas
^ Vihdoinkin joku sanoo tuon julkisuudessa 
Tuohon olisi voinut lisätä vielä Aaron henkiin herättämisen. Kristiina on vähän siinä ja siinä.

Tuohon olisi voinut lisätä vielä Aaron henkiin herättämisen. Kristiina on vähän siinä ja siinä.
- Strawr
- Kanta-asiakas
Tyhmää että Pete on poistumassa Salkkareista
. Sarjan vakionaama kuitenkin.
Mariannan ja Sebastianin säätö on ihan typerää! Ja sitten vielä tuo raskaus tuohon päälle... en tykkää. Tuo kuvio tuhoaa varmasti Mariannan & Sergein suhteen sekä Monican & Sebastianin suhteen
.
Se on mukavaa että Aki on saannut viime aikoina enemmän ruutu aikaa.

Mariannan ja Sebastianin säätö on ihan typerää! Ja sitten vielä tuo raskaus tuohon päälle... en tykkää. Tuo kuvio tuhoaa varmasti Mariannan & Sergein suhteen sekä Monican & Sebastianin suhteen

Live. Laugh. Love.
-
- Kanta-asiakas
Miten niin Pete on poistumassa?Strawr kirjoitti:Tyhmää että Pete on poistumassa Salkkareista. Sarjan vakionaama kuitenkin.
Mariannan ja Sebastianin säätö on ihan typerää! Ja sitten vielä tuo raskaus tuohon päälle... en tykkää. Tuo kuvio tuhoaa varmasti Mariannan & Sergein suhteen sekä Monican & Sebastianin suhteen.

-
- Kanta-asiakas
Nyt täytyy myöntää että en muista mistä olen asiasta lukenut, mutta olen itsekkin ollut siinä käsityksessä että Pete Lattu olisi poistumassa sarjasta.Siru84 kirjoitti:Miten niin Pete on poistumassa?Strawr kirjoitti:Tyhmää että Pete on poistumassa Salkkareista. Sarjan vakionaama kuitenkin.
Mariannan ja Sebastianin säätö on ihan typerää! Ja sitten vielä tuo raskaus tuohon päälle... en tykkää. Tuo kuvio tuhoaa varmasti Mariannan & Sergein suhteen sekä Monican & Sebastianin suhteen.
Se on mukavaa että Aki on saannut viime aikoina enemmän ruutu aikaa.Se oli mun aprillipila

- Strawr
- Kanta-asiakas
Mun mielestä Pete sanoi haluavansa välillä keskittyä johonkin muuhun.
Live. Laugh. Love.
-
- Kanta-asiakas
Missä sanoi niin?Strawr kirjoitti:Mun mielestä Pete sanoi haluavansa välillä keskittyä johonkin muuhun.

- Strawr
- Kanta-asiakas
Siinä lehti artikkelissa mikä oli Haastattelut osiossa.Siru84 kirjoitti:Missä sanoi niin?Strawr kirjoitti:Mun mielestä Pete sanoi haluavansa välillä keskittyä johonkin muuhun.
Live. Laugh. Love.
-
- Kanta-asiakas
^ Sehän on edelleen aprillipilaStrawr kirjoitti:Siinä lehti artikkelissa mikä oli Haastattelut osiossa.Siru84 kirjoitti:Missä sanoi niin?Strawr kirjoitti:Mun mielestä Pete sanoi haluavansa välillä keskittyä johonkin muuhun.

- Strawr
- Kanta-asiakas
- Turska
- Valvoja
http://ismolaitela.com/viewtopic.php?f= ... 80#p103169Strawr kirjoitti:Aidolta se vaikutti mut en tiedä sit
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Turksa, JAPP, Burnis
- Strawr
- Kanta-asiakas
Huono pilaTurska kirjoitti:http://ismolaitela.com/viewtopic.php?f= ... 80#p103169Strawr kirjoitti:Aidolta se vaikutti mut en tiedä sit

Live. Laugh. Love.
-
- Kanta-asiakas
Onnistunut ainakin ;)Strawr kirjoitti:Huono pila
-
- Kanta-asiakas

Oho! Tästä instapäivityksestä ei nyt käy selväksi onko näyttelijöitä paikalla, ehkä tässä otetaan vaan pelkkä maisemakuvia

- Strawr
- Kanta-asiakas
Mun käsittääkseni kuvauspaikka ei enää ole Huvilakadulla.
Live. Laugh. Love.
-
- Kanta-asiakas
Äijö lupasi vuosi sitten, että Huvilakadulla voidaan kuvata satunnaisesti.Strawr kirjoitti:Mun käsittääkseni kuvauspaikka ei enää ole Huvilakadulla.
Mutta uskon tämän liittyvän tähän Tuhmat tädit-sarjaan, koska ovat sen yökerhon takia muutenkin pörränneet Helsingin keskustassa kuvailemassa. Tai ainakin oletan, että Munkkiniemessä ei ole sopivaa yökerhoa.