Tuskin vei. Se oli musta jopa liian viaton siinä tilanteessa 8DRahkapulla kirjoitti:Kyllä se Jiri tais sen viiä sinne, vaikka se koitti esittää niin viatonta Iissabella Holmille.MiroHolm kirjoitti:Heiskanen saattaa oikeasti palata sarjaan. Uskon nimittäin, että Heiskanen on se, joka vei rotan Amandaan.
Päätösjakso 2010
-
- VIP
Re: Päätösjakso 2010
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010
Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
- Huumeita
- Kanta-asiakas
Olen aika sataprosenttisen varma, että Heiskanen liittyy olennaisesti päätösjakson tapahtumiin.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008 ... et?1132100
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008 ... et?1132100
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
-
- Kanta-asiakas
-
- VIP
Anteeksi, mutta miksi helvetissä luulet Esan yrittävän ajaa päin ISABELLAA? Se on Heiskanen <8plaaplaa kirjoitti:Esa ajaa moottorikelkalla ja niinpoispäin.
- Enigma
- Valvoja
Kirjoittaja Giniristi » 08 Helmi 2010, 22:24Giniristi kirjoitti:Heiskanen palaa ja kostaa Isabellalle. Tuollaisen kuvion haluaisin nähdä.

"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
-
- Kanta-asiakas
Heiskanen saattoi jopa laittaa sen rotan sinne Amandan kaappiin.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
-
- VIP
Siitähän puhutaan tuossa muutama viesti taaemmas .Laitismo kirjoitti:Heiskanen saattoi jopa laittaa sen rotan sinne Amandan kaappiin.
-
- VIP
Mahtavaa. Toivon että Heiskanen pistää kaikille luun kurkkuun.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
- Burnis
- VIP
En ole lukenut, mitä Heiskasesta yläpuolella sanotaan, mutta toivoisin koko sydämestäni, ettei hän palaa.
Varmaankin ihan hyvä päätösjakso on tänä vuonna luvassa.
Mutta ei ne cliffhangeritkaan kaikkea tee, vaan pitää saada kunnon fiilis jaksoon!
Varmaankin ihan hyvä päätösjakso on tänä vuonna luvassa.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
Tuli tuossa pari vuotta sitten lopetettua salkkareiden katsominen kun kävivät niin tylsäksi (kyllä, kadun päätöstä tänä päivänä), ja uudestaan aloin katsomaan vasta loppysyksystä, niin jos joku viitsisi kiteyttää tuolta ajalta pari asiaa:
1. Kuka on tämä Heiskanen josta nyt puhutaan?
2. Mistä tuo Ismon ja Ossin sota oikein johtuu?
- Burnis
- VIP
1. Heiskanen piti Kehotus-nimistä kuntosalia Helsingissä; siellä työskentelivät mm. Sebastian ja Joonatan. Kävi sitten ilmi, että Heiskanen on sekaantunut steroidikauppoihin ja hän kiristi hommiin sekä Joonatania että Sebastiania. Heiskanen joutui pakenemaan poliiseja ja steroidirahat jäi Stuballe ja Joonatanille. Heiskanen palasi entistä hullumpana takaisin ja mm. kidnappasi ensin Isabellan ja sitten Isabellan kieroilujen johdattamana Helenan (ja Heiskanen päästi Isben vapaaksi). Isabellan kieroilujen ansiosta Heiskanen joutui lopulta linnaan.Osku^ kirjoitti:Tuli tuossa pari vuotta sitten lopetettua salkkareiden katsominen kun kävivät niin tylsäksi (kyllä, kadun päätöstä tänä päivänä), ja uudestaan aloin katsomaan vasta loppysyksystä, niin jos joku viitsisi kiteyttää tuolta ajalta pari asiaa:
2. Ismon ja Ossin sotaa on käyty jo vuosia; oli mustasukkaisuusdraamaa a´la Ismo&Ossi&Tanja ja lisäksi Ismo aikanaan vei Ossin työpaikan SnowTeamista. Siitä lähtien ovat olleet sotajalalla keskenään ja naljailleet toisilleen milloin mistäkin.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Turska
- Valvoja
Ai se Heiskanen todella joutui linnaan, en muista tätä nyt ollenkaan. Muistelin että olis vain kadonnut Pihlajakadulta..pontiou kirjoitti: Isabellan kieroilujen ansiosta Heiskanen joutui lopulta linnaan.
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
-
Ai siis se on se tyyppi... okei kiitos tiedoista 

- Burnis
- VIP
Juu. Isabellan ja Heiskasen oli tarkoitus tavata jossakin kapakassa, mutta Isabella soittikin paikalle poliisit, jotka hakivat Heiskasen pois Isabellan katsellessa tapahtumia kadun toiselta puolelta.turskan_kallo kirjoitti:Ai se Heiskanen todella joutui linnaan, en muista tätä nyt ollenkaan. Muistelin että olis vain kadonnut Pihlajakadulta..pontiou kirjoitti: Isabellan kieroilujen ansiosta Heiskanen joutui lopulta linnaan.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
Itse olen jo nähnyt tämän jakson ennakkoon. Jakso oli hyvä. Ei jäänyt kovin pahaan kohtaan. En viitsi kertoi mitä tapahtui sillä kaikki eivät välttämättä halua vielä tietää mitä päätösjaksossa tapahtui, mutta lähettäkää viesti, jos jotkut haluavat tietää mitä tapahtui, niin minä kerron. 

-
- Kanta-asiakas
Voi helvetti.. Vetää kyllä hiljaseksHopeanuoli kirjoitti:Itse olen jo nähnyt tämän jakson ennakkoon. Jakso oli hyvä. Ei jäänyt kovin pahaan kohtaan. En viitsi kertoi mitä tapahtui sillä kaikki eivät välttämättä halua vielä tietää mitä päätösjaksossa tapahtui, mutta lähettäkää viesti, jos jotkut haluavat tietää mitä tapahtui, niin minä kerron.

- SINÄTURPAKIINNINYT
- Kanta-asiakas
- Burnis
- VIP
Niih... totah... jooh... juuh...Jumpe kirjoitti:Voi helvetti.. Vetää kyllä hiljaseksHopeanuoli kirjoitti:Itse olen jo nähnyt tämän jakson ennakkoon. Jakso oli hyvä. Ei jäänyt kovin pahaan kohtaan. En viitsi kertoi mitä tapahtui sillä kaikki eivät välttämättä halua vielä tietää mitä päätösjaksossa tapahtui, mutta lähettäkää viesti, jos jotkut haluavat tietää mitä tapahtui, niin minä kerron.

Sillä lailla.
Mainitaan nyt, että päätöscliffi huonompi kuin vuosi sitten, muut käänteet kiehtovampia.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- VIP
Itsellenikin muut kaksi (kolme) cliffiä olivat mielenkiintoisempia kuin se pääcliffhanger.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
- Kanta-asiakas
Kiitos tiedosta.SINÄTURPAKIINNINYT kirjoitti:Päätösjaksosta puheen ollen asia on hieman huonolla kantilla![]()