Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
CESP kirjoitti:Paula, Kaukovaarat, JenniMika, ja Salla. Salla valittaa Ismolle ihan turhaan. Ja Paula on ihan turha hahmo koko sarjassa.
Hyvä että Isabella sai potkut. Tuleepahan sillekin vähän muutosta elämään.
Itse olen vahvasti sitä mieltä että Salla kuuluu ehdottomasti yksiin suurimpiin näyttelijöihin roolinsa vuoksi. Kuka muu osaisi Ullan ja Sallan lisäksi eläytyä omaan nalkuttavaan rooliin noin hyvin? Ei kukaan.
Kaukavaarat ovat kyllä harvinaisen huonoja, luulisi että hekin alkavat päästä tuohon formaattiin, mutta ei.
Agree 100%. Ullan ja Sallan näyttelijät ovat/olivat Salkkareiden parhaimmistoa.
CESP kirjoitti:Paula, Kaukovaarat, JenniMika, ja Salla. Salla valittaa Ismolle ihan turhaan. Ja Paula on ihan turha hahmo koko sarjassa.
Hyvä että Isabella sai potkut. Tuleepahan sillekin vähän muutosta elämään.
Itse olen vahvasti sitä mieltä että Salla kuuluu ehdottomasti yksiin suurimpiin näyttelijöihin roolinsa vuoksi. Kuka muu osaisi Ullan ja Sallan lisäksi eläytyä omaan nalkuttavaan rooliin noin hyvin? Ei kukaan.
Kaukavaarat ovat kyllä harvinaisen huonoja, luulisi että hekin alkavat päästä tuohon formaattiin, mutta ei.
Agree 100%. Ullan ja Sallan näyttelijät ovat/olivat Salkkareiden parhaimmistoa.
Tässäpä onkin kyse salkkarihahmosta, ei näyttelijästä. Mutmut, muuten kyllä Sallan näyttelijä on hommansa osaava.
Iiris ärsyttää tällä hetkellä itseäni. Tunnustaisi.
Mulla on alkanut tuntua samalta tuon Noan roolin suhteen. Suhteellisen merkityksetön ja aika turha hahmo. Ei jaksa kattoa sitä, miten se sitä Oonaa haikailee ja jatkuvasti pyörittelee päässä jotain niin harmitonta pusua kuin olla ja voi. Sitten ne konfliktit Miron kanssa... ei hyvää päivää.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Huumeita kirjoitti:Mulla on alkanut tuntua samalta tuon Noan roolin suhteen. Suhteellisen merkityksetön ja aika turha hahmo. Ei jaksa kattoa sitä, miten se sitä Oonaa haikailee ja jatkuvasti pyörittelee päässä jotain niin harmitonta pusua kuin olla ja voi. Sitten ne konfliktit Miron kanssa... ei hyvää päivää.
Niin, no Noan roolin tarkoitus oli varmaankin vain erottaa Oona ja Miro toisistaan. Toisaalta, jos vakkariksi on valittu, niin luulisi, että hänestäkin tulee jossain vaiheessa merkityksekkäämpi hahmo.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Noa, Noa, Noa. Saa mut raivostumaan heti kun pamahtaa ruutuun. Just tullut Japanista, ja olevinaan kaikessa parempi. Heti, jos joku osaa jotain (kuten tänään, Miro Joonatanin bileissä) nii heti pitää Noan näyttää, että ähhähää, hänpä osaa paremmin.
Ja sitten ne sen viisastelut ja v*ttuilut. Argh.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010
Giniristi kirjoitti:Tällä hetkellä eniten ärsyttää tuo Noan ylimielinen käytös.
Niinpä. Ärsyttää joka kerta, kun Noa alkaa aukomaan Mirolle. Aika rohkea veto vaihto-oppilaalta muutenkin lähteä puuttumaan toisten asioihin.
Tällä hetkellä ärsyttää myös erityisesti tuo Iiris. Voisi jo tunnustaa aikaisemman suhteensa Heliin, koska joskushan ne salaisuudet kuitenkin paljastuvat. Salailun turhuus on nähty ennenkin.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen