Mistä ihan ekat salkkarit?
-
Mistä ihan ekat salkkarit?
Mistä sais Ihan ekat salkkarit? olen etsinyt mut en oo löytäny, ja mitä piratebayssa on niin siel on vaan 3 vai 4 jaksoa,haluaisin ihan kaikki 1999-2007 jaksot nähdä,kun jäi vähä väliin sillon joskus ja nyt taas katson niin tuntuu että jostakin jäin paitsi.
- Torsti
- Valvoja
Re: Mistä ihan ekat salkkarit?
Vai haluaisit kaikki jaksot nähdä. Jos et ole trolli niin A) hieman saattaa kestää katsoa, B) niitä ei löydy mistään. Eka jakso oli joskus YouTubessa, onko enää?Tuomasa kirjoitti:Mistä sais Ihan ekat salkkarit? olen etsinyt mut en oo löytäny, ja mitä piratebayssa on niin siel on vaan 3 vai 4 jaksoa,haluaisin ihan kaikki 1999-2007 jaksot nähdä,kun jäi vähä väliin sillon joskus ja nyt taas katson niin tuntuu että jostakin jäin paitsi.
Viimeksi muokannut Torsti, 12.11.2010 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Joo noh,ei voi sit mittää
- Torsti
- Valvoja
Sori, sivuaa vähän vaan aihetta, mistä löytyisi Salkkareiden se 10v juhlashow?
Eikö se ollut Tuubassa joskus, voisko joku uppia johonkin?

- Enigma
- Valvoja
Itse uppasin sen aikoinaan Tubeen heti alkuperäisen lähetyksen jälkeen. Poistettiin heti seuraavana päivänä. En tiedä löytyykö sitä enää mistään kokonaisena.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- Torsti
- Valvoja
Shieet, olis kiva katsoa se, tekee jotenkin mieli. Ääh!!Enigma kirjoitti:Itse uppasin sen aikoinaan Tubeen heti alkuperäisen lähetyksen jälkeen. Poistettiin heti seuraavana päivänä. En tiedä löytyykö sitä enää mistään kokonaisena.
-
- Kanta-asiakas
Minulta löytyy 25.1.1999 jakso, eli ensimmäinen. Pitää kattoa laitanko jakoon.
Muita vanhoja jaksoja en ole nähnyt jaossa.
Palaan asiaan ~12h päästä päivällä.
Muita vanhoja jaksoja en ole nähnyt jaossa.
Palaan asiaan ~12h päästä päivällä.

Viimeksi muokannut Viljis, 13.11.2010 00:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Burnis
- VIP
Minulla on muistaakseni ainakin se tallella koneella (joka tosin on nyt huollossa). Mutta periaatteessa voisin joskus sen upata jollekin sivustolle, mikäli vielä pääsen joskus ko. tiedostoon käsiksi.Enigma kirjoitti:Itse uppasin sen aikoinaan Tubeen heti alkuperäisen lähetyksen jälkeen. Poistettiin heti seuraavana päivänä. En tiedä löytyykö sitä enää mistään kokonaisena.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- VIP
Miljoonas keskustelu aiheesta. Mutta joo, uppikaa ihmeessä jos jotain "salkkariharvinaisuuksia" löytyy, moni arvostaisi kovasti. Täällä omistetaan vain ne viimeiset 3½ vuoden jaksot, kaikki vieläkin vanhemmat kun saisi niin sitä tunnetta ei voisi sanoin kuvailla. :)
- Turska
- Valvoja
Sama täällä, lukuun ottamatta huhtikuu-toukokuu 2009 välistä aikaa. joka ikävästi puuttuu.allas kirjoitti:Miljoonas keskustelu aiheesta. Mutta joo, uppikaa ihmeessä jos jotain "salkkariharvinaisuuksia" löytyy, moni arvostaisi kovasti. Täällä omistetaan vain ne viimeiset 3½ vuoden jaksot, kaikki vieläkin vanhemmat kun saisi niin sitä tunnetta ei voisi sanoin kuvailla.
Tähän päälle vielä lähes kaikki viime kesän uusinnat.
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
-
Torsti kirjoitti:Shieet, olis kiva katsoa se, tekee jotenkin mieli. Ääh!!Enigma kirjoitti:Itse uppasin sen aikoinaan Tubeen heti alkuperäisen lähetyksen jälkeen. Poistettiin heti seuraavana päivänä. En tiedä löytyykö sitä enää mistään kokonaisena.
Mulla on onneks digiboxilla nauhalla, mutta tuosta ei voi kait siirtää koneelle. ):
-
Muistatteko salkkareiden joulujakson jossa Maarit tai Ulla (en muista kumpi) näki unta. Siinä unessa Silja oli pukeutunut valkoiseen kaapuun ja käveli lumen keskellä. Muistikuvat on aika hatarat enkä tähän hätään osaa sanoa muuta... aikaa on ehkä 5-6 vuotta
- Turska
- Valvoja
Alunperin esitettiin vuonna 2001, eli jo 9 vuotta sittenKettuKulkukoira kirjoitti:Muistatteko salkkareiden joulujakson jossa Maarit tai Ulla (en muista kumpi) näki unta. Siinä unessa Silja oli pukeutunut valkoiseen kaapuun ja käveli lumen keskellä. Muistikuvat on aika hatarat enkä tähän hätään osaa sanoa muuta... aikaa on ehkä 5-6 vuotta

Youtubessa on muutamia pätkiä tästä.
Turksa, JAPP, Burnis
Turksa, JAPP, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Mulla löytyis 3 ekaa jaksoa. Pitäs varmaa joskus ku jaksaa nii uppia jonnekkin.
- Burnis
- VIP
Se oli muuten tosi hyvä ja tunnelmallinen jakso, ihan toista luokkaa kuin nykyiset viritykset. Mutta ei ole ainakaan tänä jouluna tulossa uusintana, ja tuskin seuraavanakaan.turskan_kallo kirjoitti:Alunperin esitettiin vuonna 2001, eli jo 9 vuotta sittenKettuKulkukoira kirjoitti:Muistatteko salkkareiden joulujakson jossa Maarit tai Ulla (en muista kumpi) näki unta. Siinä unessa Silja oli pukeutunut valkoiseen kaapuun ja käveli lumen keskellä. Muistikuvat on aika hatarat enkä tähän hätään osaa sanoa muuta... aikaa on ehkä 5-6 vuottaUusittiin jouluna 2005. Mun puolesta saatais uusia piakkoin uudestaan.
Youtubessa on muutamia pätkiä tästä.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Ekku
- VIP
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
-
Televisiosta voit katsoa ainakin kesäisin vanhoja jaksoja.
-
Ei tässä varmaan oikeen kesään saakka kukaan jaksa odotella... Eikä sieltäkään tule oikeestaan enää kauhean vanhoja jaksoja...2elite4society kirjoitti:Televisiosta voit katsoa ainakin kesäisin vanhoja jaksoja.