Turska - 4,21
Nipsu - 4,29
Ekku - 4,86
Kaakkis - 5,14
Burnis - 5,64
Japp - 5,71
Rambo - 5,79
dottis - 5,79
Sovinisti.Nipsu kirjoitti:Burren onnistuneen raadin jälkeen, koittaa mun organisoima pelkkien miesartistien raati! Lähetä siis minulle 2 kappalettä pelkältä miesartistilta tai -bändiltä. Ehdottaisin päiviksi keskiviikkoa kello 21 tai lauantaita klo 23?
Ja onnea kärkikolmikolle!
Hah kyllä mä naisraadin tuun kans pitämään, otetaan noi miehet ensin pois ja jätetään naiskauneus viimeiseksi. Yleensä parhaat viimeisenäRambo kirjoitti:Sovinisti.Nipsu kirjoitti:Burren onnistuneen raadin jälkeen, koittaa mun organisoima pelkkien miesartistien raati! Lähetä siis minulle 2 kappalettä pelkältä miesartistilta tai -bändiltä. Ehdottaisin päiviksi keskiviikkoa kello 21 tai lauantaita klo 23?
Ja onnea kärkikolmikolle!
Huomenna eli tänään raati. Kyllä.Nipsu kirjoitti:Käviskö tänään tai huomenna klo 23 mun pitämä naisraati?
Kyllä näin on.Turska kirjoitti:Huomenna eli tänään raati. Kyllä.Nipsu kirjoitti:Käviskö tänään tai huomenna klo 23 mun pitämä naisraati?
no jos 2 päivää sitten on kuukausi, niin...Burnis kirjoitti:Miltei kuukauden tauon jälkeen olisi jälleen luvassa aito ja alkuperäinen levyraati Burriton vetämänä! Ja tällä kertaa Ismolaitela Goes Diva!
Jos osallistujia saadaan vähintään 6, niin raati pidetään huomenna 14.8.2013 myöhemmin sovittavana kellonaikana (n. 21-22). Vaihtoehtoisesti raati pidetään lauantaina 17.8.2013.
Juuh pidin raadin viimeksi 20.7., siitä on vähän enemmän kuin kaksi päivää.fakki kirjoitti:no jos 2 päivää sitten on kuukausi, niin...Burnis kirjoitti:Miltei kuukauden tauon jälkeen olisi jälleen luvassa aito ja alkuperäinen levyraati Burriton vetämänä! Ja tällä kertaa Ismolaitela Goes Diva!
Jos osallistujia saadaan vähintään 6, niin raati pidetään huomenna 14.8.2013 myöhemmin sovittavana kellonaikana (n. 21-22). Vaihtoehtoisesti raati pidetään lauantaina 17.8.2013.