Meillähän täällä ismolaitela.comissa näyttää olevan jonkun verran valokuvauksellisia ihmisiä, mutta löytyykös meiltä piirtämisen ja maalaamisen (niin digitaalisen kuin perinteisen) ystäviä ?
Keskustellaan tekniikoista ja töistä, jaetaan viisauksia ja neuvotaan toisiamme jne. Kaikenlaista keskustelua.
Tai voihan sitä tietenkin piirtämisestä keskustella vaikka ei sitä ahkerasti tai ollenkaan harrastaisikaan. Ihan sama vaikka sitten vain piirtelisi vihkosten nurkkiin.
Laittakaa myös linkkejä DA:han tai muihin paikkoihin jossa töitänne voi katsella tai sitten kuvaa vain tänne.

Itse harrastan niin perinteistä kuin digitaalista piirtelyä, mutta jälkeistä tällä hetkellä enemmän. Aseina mulla on Photoshop CS2 ja M kokoinen Wacom intuos 4. Yritän piirtää mahdollisimman rennosti ja olla vaivaamatta päätäni turhalla pilkunviilauksella. Sen takia anatomia tuppaa mulla kusemaan liikaa, mutta harjoitus tekee melkein mestarin.
Minun töitä voi käydä katselemassa täällä http://annalaatikko.deviantart.com/
Varoituksen sanasta vain, että kansio on aika homon sorttista. Teitä on varoitettu.
Ja nyt kynät sekä siveltimet heilumaan ja keskustelemaan !