Täällä ei ole yhtä lumihiutalettakaan näkynyt. Koko viikonlopuksi on luvattu reilusti plussan puolelle (paitsi la-su yönä -6), joten eipä sitä lunta vielä varmaan viikkoon tule. Ihan kiva, kun ei mene auton ikkunat huuruun
Burnis kirjoitti:Vettä on satanut koko päivän. Eipä ole enää maa valkoisena.
nyyyyyyyyyyyyh
vettä ei oo satanu ku yöllä mut joka paikka alinehtii vettä eikä ihanasta pakkasesta tai lumesta oo tietoakaa vaik joulu on jo ovella ja joulupuuki on jo rakennettu ja namusiakin on ripustettu
hehehehehe hauskaa
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Tänään aamulla satoi vettä. Lunta ei ole muutamaan päivään ollut yhtään. Minua lumettomuus ei niin paljon haittaa kuin Jappia, mutta olisihan se jouluksi ihan kiva saada maa valkoiseksi.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Aamulla töihin lähtiessäni oli aika kylmä, ja ulkona yön ollut pyörä oli jäässä, mutta lukko kuitenkin aukesi ongelmitta. Töistä päästessäni olikin jo sää lämmennyt ja jäät sulaneet, paitsi yhdestä mutkasta, jossa onnistuin sitten tietenkin kaatumaan.
Kyllä se lumi saisi jo tulla. Säätä enemmän masentaa tämä pimeys. Enää en ehdi nähdä päivänvaloa muutoin kuin viikonloppuisin, koska olen päivän valoisan ajan sisällä tehtaassa.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Luumukiisseli kirjoitti:Aamulla töihin lähtiessäni oli aika kylmä, ja ulkona yön ollut pyörä oli jäässä, mutta lukko kuitenkin aukesi ongelmitta. Töistä päästessäni olikin jo sää lämmennyt ja jäät sulaneet, paitsi yhdestä mutkasta, jossa onnistuin sitten tietenkin kaatumaan.
Kyllä se lumi saisi jo tulla. Säätä enemmän masentaa tämä pimeys. Enää en ehdi nähdä päivänvaloa muutoin kuin viikonloppuisin, koska olen päivän valoisan ajan sisällä tehtaassa.
Kahteen asiaan haluan kommentoida Etkös kaatunut pari päivää sitten myös pyörällä?
Ja tuo on muuten oikeasti ärsyttävää, jos on päivän töissä tai koulussa, että töistä päästessä on jo ihan pimeää.
Sää Helsingissä on ollut tänään aika kirkas, mutta aamulla en tajunnut varata tarpeeksi aikaa skrabaamiseen, kun ikkunat autossa oli aika paksussa jäässä. Myöhästyin sitten koulusta hieman...
EDIT: Ja lunta ei muuten vieläkään ole näkynyt hiutalettakaan...