fyssan koe meni raikkaan huonosti mut nyt on fysiikka ohi
tein pannaria ja muffinseja ku tuli vieras ja oon koittanu lukia vähän, mut EU:n aluepolitiikka ja turvallisuuspolitiikka on sellaset jotka ei jää mieleen ehkä luen wiksusta, se on kivempaa kuin kirjasta lukeminen =)=)=)=)=)=)=)
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Aamulla kaaduin pyörällä, kun yhtäkkiä tuli alamäen jälkeen liukas hiekkatie, vaikka kaikkialla muualla tiet olivat sulia. Noh, ei siinä mitään, vasempaan jalkaan hieman sattui, mutta onneksi ei pahemmin.
Posti toi tänään minulle Kainuun Prikaatin alokasinfovihkosen. Alkaa jo vähitellen jännittää, kun armeijan alkuun on enää puolitoista kuukautta.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
noooooo nyt alakaa viikonloppu mistä olen iloinen koeviikko jatkuu maanantaina historialla ja tiistaina saksalla mut ollaan jo voiton puolella. tänään oli uskonnon koe, jossa kirjoitettiin kaksi esseetä, toinen pyhästä ja toinen paavalista.. unohdin pyhä-esseestä kaksi asiaa ja paavali-esseestä yhden xd
ihan hyvin se koe meni, käsitteet oli helppoja =)
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Tänään heräsin aamulla ja oli kyllä varma olo siitä, että joku asia ei ole kunnossa. Noh... mitäpä muutakaa, ku että olin nukkunut pommiin, ja olis pitäny jo olla kylvettämässä mummoja. Soitin sitte harjoittelupaikalle että tulossa ollaan ja päivällä sitte selvitin, miten voisin korvata tunnit. Ohjaava hoitaja kuitenki sano ettei kerrota kellekkää nii ei tarvi korvata ;D Että älkää kertoko eteenpäin.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥
Ropin Huud kirjoitti:Tänään heräsin aamulla ja oli kyllä varma olo siitä, että joku asia ei ole kunnossa. Noh... mitäpä muutakaa, ku että olin nukkunut pommiin, ja olis pitäny jo olla kylvettämässä mummoja. Soitin sitte harjoittelupaikalle että tulossa ollaan ja päivällä sitte selvitin, miten voisin korvata tunnit. Ohjaava hoitaja kuitenki sano ettei kerrota kellekkää nii ei tarvi korvata ;D Että älkää kertoko eteenpäin.
Juorusin jo poliisille.
Loma lähenee loppuaan, huomenna pitäisi mennä jo taas kouluun. Pitänee niitä Linnan juhliakin vähän vilkaista, mutta katsomisinto loppunee noin ~15 minuutin katsomisen jälkeen. ;D
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis