Mikä vituttaa

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Vastaa Viestiin
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Viesti:

Re: Mikä vituttaa

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Se, että Windows 7 RC aika alkaa loppumaan. Takaisin Vistaan en aio palata, pitää siis ostaa uusi käyttöjärjestelmä.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Burnis
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Luumukiisseli kirjoitti:Tällä hetkellä minulla on epämukava tunne, kun en osaa päättää, teenkö niin vai näin. :/
pontiou kirjoitti:MAA3-kurssista tuli kerrassaan loistava tulos: 22½/27 = 7½. :alas:
Tuohan on hyvä tulos, ole siihen tyytyväinen. Itse sain tuosta kurssista juuri ja juuri seiskan. Tosin arvosanaan vaikuttaa suuresti se, kuka on kurssilla opettajana.
No periaatteessa on ihan ok tulos, mutta kun vertaa siihen, että 9. luokan päättötodistuksessa (eli keväällä 2009) matikka oli ansaitusti 10 (viimeiset kokeet 10, 9½, 10, 10) ja pitkässä matikassa jo kolmas kurssi tuottaa tuskaa. :D

Tosin enemmän pettynyt taisi olla isäni kuin minä itse.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
allas
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja allas »

Olen kipeä ja väsynyt. :(
Rambo
Viesti:

pontiou kirjoitti:
Luumukiisseli kirjoitti:Tällä hetkellä minulla on epämukava tunne, kun en osaa päättää, teenkö niin vai näin. :/
pontiou kirjoitti:MAA3-kurssista tuli kerrassaan loistava tulos: 22½/27 = 7½. :alas:
Tuohan on hyvä tulos, ole siihen tyytyväinen. Itse sain tuosta kurssista juuri ja juuri seiskan. Tosin arvosanaan vaikuttaa suuresti se, kuka on kurssilla opettajana.
No periaatteessa on ihan ok tulos, mutta kun vertaa siihen, että 9. luokan päättötodistuksessa (eli keväällä 2009) matikka oli ansaitusti 10 (viimeiset kokeet 10, 9½, 10, 10) ja pitkässä matikassa jo kolmas kurssi tuottaa tuskaa. :D

Tosin enemmän pettynyt taisi olla isäni kuin minä itse.
Jos huolestut kolmoskurssista, niin hyvää ei ole odotettavissa. :) Ei siis kannata murehtia.

Optimistisella mielellä vaan niin hyvin menee, mutta muistutan vaan, että ensimmäisen vuoden kurssit ovat helppoja.
Laatikko
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Nenä ja huulet ihan kuivuneet. Aivastuttaa kokoajan ja inhottava olo. Lihaksetkin kipänä ja tuntuu, että selkä revähtää. :/
Huumeita
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Voi jumalauta. En ymmärrä, minkä helvetin takia naapuri alkaa koputtamaan rytmikkäästi seinäänsä aamu yhdeksältä.
Äänestä päätellen koputteli seinäänsä nyrkillä, minkä vitun takia?
Haista vittu oikeasti, täällä ihmiset nukkuu.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
StileTTI
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja StileTTI »

Lyö sitä.

-----------------------

Joo, eilenkin sain kello kolmelta unta ja huomenna pitää taas herätä puoli seitsämältä.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16

Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
Mättö-Sika
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Mättö-Sika »

Mua vituttaa se, että kun menin huoneessani pomputtelemaan koripalloa, niin eiköhän se osunut tulostus koneeseen ja se meni rikki. Tai no ei se oikeastaan rikki mennyt, mutta kansi lähti irti mikälie onkaan. :S
"Parempi liikaa, kuin liian vähän." Pikku-Myy © Oy Moomin characters Ltd

Sallan Fanclubissa mukana <3
Sliven

Viesti Kirjoittaja Sliven »

Tällä hetkellä ainoastaan koulu/lukio joka vituttaa tällä hetkellä :/ Perhanan koeviikko. Ja äidinkieli <3 :pesis:
Mopo-Ismo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ismo »

Tuntuu siltä, että yhteiskuntaopin koe meni päin seiniä, vaikka mielestäni tein kokeen ihan hyvin. Jos sieltä joku 7-8 tulee, niin saa olla kyllä vähän pettynyt, kun on tarkoitus pitää 9 todistuksessa tästä aineesta. Noh, onneksi on vielä yksi jakso jäljellä yhteiskuntaoppia, täytyy silloin parantaa suoritusta, jos nyt menee vähän huonommin...
Lihapullamies
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

VITUN SONERA ARGH!
Vitun vitun viTTU.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
Rambo
Viesti:

Se, että Maemoa ei enää ole. Tervetuloa MeeGo :cent: :pesis:
Hohoo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Hohoo »

Rambo-Ossi kirjoitti:Se, että Maemoa ei enää ole. Tervetuloa MeeGo :cent: :pesis:
MITÄ HEL

SINKIÄ

Oli jo ihan tarpeeksi karmeaa kuulla että vanha kunnon GTK+ vaihdetaan seuraavassa versiossa johonkin Qt:hen.
Enigma
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Enigma »

RapidSharen latausrajoitukset.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Mopo-Ismo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ismo »

Säröpedaali meni rikki ja huomenna on matematiikan testi ja saksan sanakoe, eikä millään jaksaisi lukea. :| Bändireenitkin meni päin persettä, hohhoijakkaa.
Enigma
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Nukuin vaihteeksi turhan pitkät päiväunet.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Laatikko
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Haluan piirtää, mutta en osaa. :pesis:
Burnis
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Burnis »

Aaaaaargh tätä nettiyhteyttä. Yhteys katkeilee parin minuutin välein, ja siinä meni samalla hukkaan Salkkareiden lataus, kun pysähtyi 12 prosenttiin.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!

We are sistas, we stand together
Turksa, Japp, Burnis
allas
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja allas »

pontiou kirjoitti:Aaaaaargh tätä nettiyhteyttä. Yhteys katkeilee parin minuutin välein, ja siinä meni samalla hukkaan Salkkareiden lataus, kun pysähtyi 12 prosenttiin.
Sonera?

Tänään on nettiyhteys katkennut tavallista useammin minullakin. :( Onneksi ei kuitenkaan kesken salkkareiden latauksen.
Lihapullamies
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

Salla kirjoitti:
pontiou kirjoitti:Aaaaaargh tätä nettiyhteyttä. Yhteys katkeilee parin minuutin välein, ja siinä meni samalla hukkaan Salkkareiden lataus, kun pysähtyi 12 prosenttiin.
Sonera?

Tänään on nettiyhteys katkennut tavallista useammin minullakin. :( Onneksi ei kuitenkaan kesken salkkareiden latauksen.
Mulla on katkeillut jo varmaan kuukauden ajan tavallista useammin.
Sonera.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
Vastaa Viestiin