tänä yönä väsyttää ku viimeks nukuin vaan muutaman tunnin. ja onse kumma ku on hiljasta chätissäki
tänää en tehny ollenkaa äikän juttua ;D no huomenna ehtii. ja kohta alkaa koulu. Tosi kiva
tervetuloa klo 8-16 ja varsinki matikka ja enkku -.-
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Mikäs tässä tekemättä mitään. Vähäiseksi jää unet, kun ei väsytä silloin kun pitäisi ja sitten kun väsyttää niin on jotain muuta. Ei ehdi edes päikkäreitä nukkumaan tänään.
Ja taas on kello noin paljon. Tämä tarkoittaa sitä, että huomenna herään myöhään joka taas tarkoittaa sitä, että en saa ensi yönä unta joka tarkoittaa sitä että maanantaina väsyttää koulussa.
Huomenta vaan kaikki. Pistetään tässä nyt sitten ekaa viestiä PIIIITKÄN tauon jälkeen. Intti tuli ja meni (OHI ON 362) ja täällä sitä taas ollaan, pahoittelen etten aikaisemmin tajunnut kirjoitella. Edelleen olen hengessä mukana vaikka tuskin minua enää muistetaankaan. Mikäs täällä on meno nykyään? Laitela ainakin on vielä kehissä, muistankin sut
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"
Johnny kirjoitti:Huomenta vaan kaikki. Pistetään tässä nyt sitten ekaa viestiä PIIIITKÄN tauon jälkeen. Intti tuli ja meni (OHI ON 362) ja täällä sitä taas ollaan, pahoittelen etten aikaisemmin tajunnut kirjoitella. Edelleen olen hengessä mukana vaikka tuskin minua enää muistetaankaan. Mikäs täällä on meno nykyään? Laitela ainakin on vielä kehissä, muistankin sut
Sua on täällä kaipailtu, tietäisitpä vaan. ;D Onhan täällä kaikkea tapahtunut "katoamisesi" jälkeen, mutta aikalailla sama meno kuin ennenkin, samat vanhat aktiivikäyttäjät täällä kuin ennen, ehkä sinun aikojesi jälkeen jotain uusiakin tullut, ja jotain vanhoja lähtenyt. Tämä nick ei varmaan sano sinulle mitään, mutta muistat varmaan SALLA/Salla nickini vanhoilta ajoilta. =)