Laukku-Japp kirjoitti:ostin täälläset ihanat laadukkaat kengät hooämmän nettikaupasta about kaks viikkoo sitte, kohta pitäs saapua kevätkenkäiset.. mut nää on kyl mun mielestä iha laadukkaat ku pitää kunnolla! mulla on kahdet muutkin tälläset melkein samanlaiset kengät tuolta. pitää vaa varoa ettei likaa niitä.
Laukku-Japp kirjoitti:ostin täälläset ihanat laadukkaat kengät hooämmän nettikaupasta about kaks viikkoo sitte, kohta pitäs saapua kevätkenkäiset.. mut nää on kyl mun mielestä iha laadukkaat ku pitää kunnolla! mulla on kahdet muutkin tälläset melkein samanlaiset kengät tuolta. pitää vaa varoa ettei likaa niitä.
Eipä pahalla, mutta ruman väriset
hmph.. harmaa on tyylikäs väri! ettäs tiiäet hööni!!! ;
>;( mintunvihreä ois ollu ihana, mutku ei passaa nyt takkiin sitte takki on violettisiniharmaa niin ei mintuvihreetä enää siihen sotkeen :p
niin, eli onpas hienon väriset kengät!
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
nojoo, mut missä mä kävelisin sellaseen ei niitä tiellä ole ja sitäpaitsi keväisin varotaan askelia jokapaikassa, ainakin minä teen niin niin vältytään kenkävaurioilta. hyppelen siellä tiellä mutalätälöiden vierestä !
niin ja ostin muuten tänään kans neljä suklaapatukkaa, kaks tälle päivälle, 2 huomenna kouluun mukaaaaaaan! välipalaa kuitenki pahaa ruokaa
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Tämmöisiin menin tänää rahaani tuhlaamaan kun näin kaupassa ja ihastuin Jostain syystä oon alkanut vähitellen lämmetä kiilakorkokengille, ennen en voinut sietää. Laitan nämä sitten lakkiaisten jatkoille jalkaani.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥
Itsehän en ostanut mitään, mutta isäni osti minulle ylioppilaslahjaksi oikein kunnon laatupyörän. Tähän asti on menty pitkälti halppispyörillä, jotka ole pysyneet kauaa ehjinä. Toivottavasti tuo uusi Helkama nyt sitten kestää.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Helsingin sanomat R-kioskista ostin viimeksi, mutta sitä ei taideta laskea mukaan, koska R-kioski ei ole kauppa. Ruokaa ostin torstaina ja myös tänään, tosin tänään en maksanut itse ostoksiani.