R-O:n asiallisuuden arvostelut kokonaisuudessaan Arvostele edellisen käyttäjän asiallisuus -topicissa:
1.
Joonis kirjoitti:Erittäin aktiivinen ja asiallinen. Täyden kympin ansaitsee
2.
Suoneiti kirjoitti:Osteri-Ossi a.k.a Osmooni-Ossi alias O-O,
koko foorumin Hallitsija. Erittäin hyväsydämminen ihminen, ja mukava kaikille. Asiallisuutta ei voi numeroilla kuvata, joten olet ansainnut laudaturin ( L ). Jaksat hyvin pitää yllä foorumia, mutta otat silti erittäin rennosti. Tsemppiä sulle kaikissa (elämän) vaiheissa.
3.
Mättö-Sika kirjoitti:Rambo-Ossi
Erittäin asiallinen ja aktiivinen. Ei mitään valittamista !
10
Mahtaako punaisella nimimerkillä olla jotain tekemistä?
Minä ainakin antaisin sulle kympin vaikka sulla ei punaista nimimerkkiä olisikaan. Tai no.. ehkä 10-
Tässä mun:
Torsti kirjoitti:Todella asiallinen henkilö. En tiedä mistä joidenkin (aika useidenkin) ristiriitaiset tunteet Sallaa kohtaan on vedetty.
9½
Giniristi kirjoitti:Erittäin aktiivinen ja asiallinen tyyppi. 9½
Giniristi kirjoitti:Oli jonkin aikaa vähemmän esillä, mutta aktiivisuus on jälleen palannut takaisin 'normaalille' tasolle. Muutenkin varsin asiallinen henkilö kyseessä. 9½
Luumukiisseli kirjoitti:Todella asiallinen ja mukava foorumin vakiokäyttäjä. Aktiivisuus noussut mukavasti viime aikoina. 9½
pazi kirjoitti:Asiallinen ja aktiivinen sekä mukava 9½
VenTTIcta kirjoitti:Ei mitään valittamista, asiallinen ja aktiivinen. 9½
Huumeita kirjoitti:Crazymitskusta en osannut aluksi sanoa mitään, mutta nyt kun ollaan muutaman kerran juteltu ja hänen viestimääränsä on noussut olen huomannut tämän olevan mukava ja asiallinen. Ei mitään pahaa sanottavaa. 9
Heräsin tänään puoli kaksitoista, vaikka laitoinkin kellon herättämään tuntia aikaisemmin. No kuitenkin, olen tässä vähän tehnyt joulusiivousta ja pian lähden ostamaan joululahjoja.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tänään menin klo 6 nukkumaan ja klo 8 kello herätti, turhaan sekin koska kynttiläkirkkokin jäi väliin minun osaltani. Jostain kumman syystä oli tullut kurkku kipeäksi siinä 2 tunnin yöunien aikana, hienoa. Aamulla sitten siivoilin vähän omaa huonetta ja kävin lenkillä. Siinä sitten kotia lähestyessä huomasin että eihän mulla ollut edes avaimia mukana ja 30 minuuttia siinä soittelin ovikelloa yrittäen herättää veljeä. No heräsihän se vihdoin ja tuli avaamaan mulle oven. Siitä sitten menin vittuuntuneena koneelle enkä tietenkään edes keksinyt mitään kunnollista tekemistä siinä kun nettikin toimi vähän huonosti. Klo 12 väsymys vei voiton ja hyppäsin sänkyyn ja nukahdin heti. About puolitoista tuntia olin ehtinyt nukkua ja sitten mut herätettiin aivan loistavasta syystä: veli tuli kertomaan että lähtee ulos. Tuon jälkeen en sitten saanut enää nukutuksi, joka on toisaalta ihan hyvä asia, eipähän ainakaan mene rytmit sekaisin. Nyt mietin tässä että miten saisi ajan kulumaan, ei oikein uloskaan viitsi mennä kun on vähän kipeä olo. Kellokin vasta puoli 3 vaikka tuntuu siltä että nyt on ilta. Loppupäivä menee sitten varmaankin jotain jouluhommia tehdessä. Ihan normipäivä tänään siis. ;O
Ihmeen nopeasti on mennyt päivät, ja ei uskois että huomenna on joulu jo. Mutta kuitenkin kävin tänään hiihtämässä lumimyräkässä normaaliin tapaan. Eipä siinä muuta. Pitänee lähteä koristelemaan joulukuusi.
Ihan mukavat on tunnelmat tällä hetkellä. Lunta on tarpeeksi, jotta huomista voi jouluksi kutsua. Lisäksi kuusi on koristeltuna olkkarissa ja jouluruoatkin valmiina. Sitten vain innolla huomista odottamaan.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen