Ärsyttävää tämä jatkuva talvi. Perrkele

Ei tos mitäänCutCognac kirjoitti:Tilanne on seuraava : lukion 1.luokka, vanhojen tanssit ~ ½ vuoden sisään (ensi syksynä alkaa se harjoittelu), ja mulla ei oo vielä paria. Ei siinä mitään, vielä. Mutta olen jostain syystä ihastunut erääseen tyttöön oikein kovasti. Olisin halunnut pyytää häntä pariksi mutta taitaa olla liian myöhäistä. Me ollaan kyllä hyviä kavereita ja tunnetaan hyvin keskenään mutta hän on niin sanotusti eri kastissa (nätti ja tavoiteltu tyttö, minä suosittu mutta ulkonäöllisesti hemaisematon poika).
Miks kaiken pitää olla aina niin vaikeaa? Niin yksinkertainen pyyntö, kuin että olisi joku jota voisi rakastaa. Älkääkä kuvitelko että tää on joku teinidraamajuttu, sillä ikää löytyy jo kuitenkin 17, joten harkintakykyä ja tällaista on kyllä.
Vituttaa myös se että heittäydyn aina näin dramaattiseksi
No jos todellakin haluut kyseisen muijan tanssiparikseks ja teillä muutenkin synkkaa hyvin, niin ei muuta kuin heti kysymään!CutCognac kirjoitti:Tilanne on seuraava : lukion 1.luokka, vanhojen tanssit ~ ½ vuoden sisään (ensi syksynä alkaa se harjoittelu), ja mulla ei oo vielä paria. Ei siinä mitään, vielä. Mutta olen jostain syystä ihastunut erääseen tyttöön oikein kovasti. Olisin halunnut pyytää häntä pariksi mutta taitaa olla liian myöhäistä. Me ollaan kyllä hyviä kavereita ja tunnetaan hyvin keskenään mutta hän on niin sanotusti eri kastissa (nätti ja tavoiteltu tyttö, minä suosittu mutta ulkonäöllisesti hemaisematon poika).
Miks kaiken pitää olla aina niin vaikeaa? Niin yksinkertainen pyyntö, kuin että olisi joku jota voisi rakastaa. Älkääkä kuvitelko että tää on joku teinidraamajuttu, sillä ikää löytyy jo kuitenkin 17, joten harkintakykyä ja tällaista on kyllä.
Vituttaa myös se että heittäydyn aina näin dramaattiseksi
Kyllä mun parisuhdesotkut ja säädöt oli vielä alle 20ppisenäkin mitä oliRopin Huud kirjoitti:17 on teini
Jeppe kirjoitti:Kyllä mun parisuhdesotkut ja säädöt oli vielä alle 20ppisenäkin mitä oliRopin Huud kirjoitti:17 on teiniettä ei se 17 vielä mikään aikuinen ole...
Ropin Huud kirjoitti:Jeppe kirjoitti:Kyllä mun parisuhdesotkut ja säädöt oli vielä alle 20ppisenäkin mitä oliRopin Huud kirjoitti:17 on teiniettä ei se 17 vielä mikään aikuinen ole...
Juuri näinterveisin 20v. Tosin mitä olen katsonut oman äitini touhuja, niin ei se näytä 52-vuotiailla olevan yhtää sen aikuisempaa.
fakki kirjoitti:Kauhea hammassärky ylätakahampaassa, toivottavasti ei viellä ole mikään reikä, jotta sen saa hampaiden harjauksella korjattua. Tänään alkoi särky ja nyt jatkossa tulee huolellisesti harjattua! Hammaslääkäriä mulla ei taida enää ees olla yläasteella...
Mulla särki kuukausia tää hammas, kunnes lopulta menin hammaslääkäriin ja mitä sieltä lyödettiinkään.. 8 reikää!fakki kirjoitti:Kauhea hammassärky ylätakahampaassa, toivottavasti ei viellä ole mikään reikä, jotta sen saa hampaiden harjauksella korjattua. Tänään alkoi särky ja nyt jatkossa tulee huolellisesti harjattua! Hammaslääkäriä mulla ei taida enää ees olla yläasteella...
Ole onnellinen, että olet alaikäinen.Kaakkis kirjoitti:Mulla särki kuukausia tää hammas, kunnes lopulta menin hammaslääkäriin ja mitä sieltä lyödettiinkään.. 8 reikää!fakki kirjoitti:Kauhea hammassärky ylätakahampaassa, toivottavasti ei viellä ole mikään reikä, jotta sen saa hampaiden harjauksella korjattua. Tänään alkoi särky ja nyt jatkossa tulee huolellisesti harjattua! Hammaslääkäriä mulla ei taida enää ees olla yläasteella...
Pesen hampaani 2-3 kertaa päivässä, ja kyslitolipurkkia päivittäin, mutta näemmä silti löytyi noin paljon, ehkä siihen myös syynä 3 vuoden väli hampaiden tarkistuksessa.. no tässä kuussa mulla itselläni on kaksi peräkkäsitä aikaa, voi sitä tulevaa kipua ja tuskaa..
Joten onnea vaan, hyvällä tuurilal sultakin saattaa pari reikää löytyä