Lokakuu-Fooni kirjoitti:Epäonnistuminen mopoasiassa taas kerran
Mitäs nyt tapahtu?
Suuttimen vaihdoin ja taisin jotenkin epäonnistua kun käy nyt aivan vituillaan ja bensaa vuotaa.
Homma jatkui kun yritin koulusta lähteä ja käynnistin niin alkoi bensa vuotaa ja äkkiä tyhjeni tankkikin
Oli joku putki jääny huonosti kiinni ja sieltä sitte jotain tapahtunu who knows :<
Nyt onneksi kotona
Kaatosade. Ei siinä mitään, jos pieni tai vähän isompikin sadekuuro tulisi, mutta kun pitää sataa koko päivän putkeen. Tähän vielä lisäyksenä kova tuuli niin ei mitään mahdollisuuksia lähtä kavereiden luokse.
miks tuul ärsyttää
tuuli on ihanaa <3333 sade nyt ei oo kivaa sillon kun on ulkona
ärsyttää mua ehkä vähän koulu ku pitää tehä esitelmä virosta ja inhoon esitelmiä- varsinki kun olen ainoana siinä ryhmässä ykkösenä ;D
eli tuntemattomille abeille ja kakosille esitän =)
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Tafti-Japp kirjoitti:miks tuul ärsyttää
ärsyttää mua ehkä vähän koulu ku pitää tehä esitelmä virosta ja inhoon esitelmiä- varsinki kun olen ainoana siinä ryhmässä ykkösenä ;D
Lokakuu-Fooni kirjoitti:Epäonnistuminen mopoasiassa taas kerran
Toinen epäonnistuu jatkuvasti mopoasioissa, toinen taas polkupyörän kanssa. Jälleen on nimittäin takakumi tyhjänä, joten ulkokumissa on ilmeisesti jokin reiän aiheuttava piikki.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Äsken aiheutti uusin änäri aivan helvetinmoisen vitutuksen. Vieläkin vituttaa oikeasti raskaasti. Ei pitäisi pelata enää ärsyyntyneellä fiiliksellä, koska sitten alkaa vain menemään huonommin ja kaikki pienetkin virheet lisäävät ärsytystä. Sitten tää paska konekin vituttaa, ei voi mikään toimia oikein ja kaiken täytyy olla niin helvetin hidasta kuin vain pystyy. Vittu yhen sivunkin aukaseminen saattaa laittaa tän paskan tilttiin.
Tafti-Japp kirjoitti:miks tuul ärsyttää
no kyllä suaki vituttas ku tuulee 23m/s
no en usko
Tekis hirveesti mieli juoda, vaikka join eilenkin :( Ois kiva olla 18-vee ja omistaa auto niin vois käydä viikonloppuisi absilla ostamassa juomaa, mut eeeei.. /:
Enigma kirjoitti:"Marraskuussa ilmestyy Munamiehen toinen albumi, joka pitää sisällään muun muassa joululauluja."
JOULULEVYT PITÄISI KIELTÄÄ LAILLA!
Engima se jaksaa aina leikitellä. =)
nää pitkät koulypäivät ei oo kivoja
Mul on käytännössä vapaa-aikaa kotona 3 tuntia per päivä. Ja tohon sisältyy sit kans lässyt ja lenkki joka toinen päivä. Sen takia en oo kovin usein äällä iltasin
Näyttää siltä, että olen palaamassa vanhaan unirytmiini. Liian myöhään olen taas alkanut mennä nukkumaan.
Lisäksi jostain syystä niskat ovat aivan jumissa, vasempaan pakaraan sattuu kun istuu, ja rintaan sattuu hieman esimerkiksi punnerrellessa. Onpa nyt tuskaista.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen