Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥
Päivän nolaus tapahtui kenties kirjastossa, kun mielestäni en ollut lainannut sellaista kirjaa, joka mun tiedoissa näkyi ja ragetin sille kirjastosedälle... Lupasi se katsoa, josko se löytyy hyllystä ja lainas mulle lisäaikaa et voin vielä etsiä kotoa. Ragetin vaa että ku olen etsiny enkä ole kyseistä kirjaa edes nähnynnä... Lähin sieltä sitten itkien poies ja kotoa se sitten löytyi sängyn alta.
Ja siis en ois muuten sille vastaan väittäny, mutta kun lainatessa oli ollut vähän häikkää yhden kirjan kanssa, ja sitä ei näkyny mun tiedoissa nii ajattelin et siel luki vaa väärän kirjan nimi.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥
Mulla on joku saatanan virus enkä saa rasittaa itteeni viiteen päivään joten en pääse huomenna töihin enkä maanantaina enkä tiistaina...keskiviikkona vasta. Hyvin menee tämä työharjoittelu.
Dale12 kirjoitti:paskoin mun sählypallon tänää mut saan huomenna uuden
Anteeks nyt vaan mutta nauran Eihän sählypallot maksa paskaakaan eikä sen pitäs vituttaa? Ja emmä sua arvostele/hauku kaikkii vituttaa eri_asiat mut joo aivan sama.
On viikonloppu, mutta silti jokseenkin masentava fiilis. Nyt kun on pitkästä aikaa vapaapäivä, niin sitä tuntee itsensä jotenkin toimettomaksi. Myös tämä syksy masentaa hieman. Juuri nyt ei huvita tehdä oikein mitään. Eräs kaveri pyysi kokeilemaan golfia tänään, mutta ei vaan huvittanut mennä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tulee noist lääkärikäynneist koht rutiini! No, torstaina oltiin lääkärissä ihan helvetillisen kurkkukivun takia mutta ei onneksi ollut angiinaa "pelkkä" virusperänen (voiko niin sanoa?) flunssa. NO! tänään sitte oltii taas lääkärissä koska heräsin tänä aamuna siihen ku ei silmää meinannu saada auki ku oli rähmän peitossa, eli tattadaa SILMÄTULEHDUS!!! Näitä silmatippoja pitää pistää 6x päiväs, huhu mut joo, ei vituta! mulla on nyt
Kkimi_ kirjoitti:Tulee noist lääkärikäynneist koht rutiini! No, torstaina oltiin lääkärissä ihan helvetillisen kurkkukivun takia mutta ei onneksi ollut angiinaa "pelkkä" virusperänen (voiko niin sanoa?) flunssa. NO! tänään sitte oltii taas lääkärissä koska heräsin tänä aamuna siihen ku ei silmää meinannu saada auki ku oli rähmän peitossa, eli tattadaa SILMÄTULEHDUS!!! Näitä silmatippoja pitää pistää 6x päiväs, huhu mut joo, ei vituta! mulla on nyt
Kaksi kertaa olet siis käyny nyt tohtorissa?
Ei siinä, silmätulehdus suhteellisen inhottava.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.