mua ärsyttää ku olin opetellut ranskan kokeeseen kaikki hyvin, ja sit ope päättiki olla sairas. -.- koe on sitten kahden viikon päästä, hiihtlomalla ruvetaan kertailemaan.
ja oscargaalahan on pelkästään hyvä asia!
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Ei perkele näitä hammasrautoja. Taas kerran hampaat helvetin kipeänä kiristyksen jäljiltä. Onneksi lääkäritäti sanoi, että kohta voidaan ehkä jo ottaa nämä härpäkkeet pois suusta.
Menee taas hermot tuohon naapuriin, joka huutelee asunnossaan milloin mitäkin. Tänään hän huusi pulkkamäkeä laskeville päiväkotilapsille "Hiljaa siellä mäessä!".
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Luumukiisseli kirjoitti:Menee taas hermot tuohon naapuriin, joka huutelee asunnossaan milloin mitäkin. Tänään hän huusi pulkkamäkeä laskeville päiväkotilapsille "Hiljaa siellä mäessä!".
JEE KESÄKUNTOON TEEN VATSALIHAKSIA JA MEEN LENKILLE KEHTAA SITTEN BEACHILLE PERSETTÄ KEIKUTTAA.
Ette kuitenkaan jaksa kuntoilla ja ette pysty jättämään herkkuja, lopettakaa se toiveiden elättely lärvärissä. Hajotkaa dietteihinne, minä olen onnellinen pieni porsas.
Huomiseks pitäis olla valmis kaks ranskan esitelmää (A4 ja Powerpoint) shoppailusta Nizzassa. Kusen ranskassa, ja kello on kohta kymmenen illalla. Vittu. Perjantaiks joku yhteiskuntaopin esitelmä Isosta Britanniasta. Englanniksi, kaksikielisellä luokalla kun olen..
Matilda kirjoitti:Huomiseks pitäis olla valmis kaks ranskan esitelmää (A4 ja Powerpoint) shoppailusta Nizzassa. Kusen ranskassa, ja kello on kohta kymmenen illalla. Vittu. Perjantaiks joku yhteiskuntaopin esitelmä Isosta Britanniasta. Englanniksi, kaksikielisellä luokalla kun olen..
Itellä jos on tommonen samantyylinen tilanne, nii yleensä vaihtoehtoja on tasan yksi: teen esitelmää puoleenyöhön, sitte aamulla oonkin nii väsyny ettei vaan jaksa nousta, nukun vielä pari tuntia ja teen työn loppuun. :p nimim. muutaman kerran tätäkin harrastanut
itteeni ketuttaa nyt se et huomiseks ei oo mitään ohjelmaa, koko alkuviikko on tehty hiihtoloman kunniaks kaikkee jännää, mutta ei oo keksitty mitä tehtäs huomenna. tuntuu ihan tyhmältä istua koneella koko päivä, tänään oon jotain 6h ollu koneella ja se on kyllä ihan riittämiin yhdelle hiihtolomaviikolle. : D
oon koko viikon iloinnu ens viikkosesta hiihtolomasta, ja nyt sain kuulla,että rakkaat siskonpoikani ovat täällä melkein koko viikon hoidossa... en mä niitä inhoa, mutta pikkupijat sattuu nyt olemaan vähän riehuvasia ja tappelevaisia, ja ne tulee heti aamusta... hyvästi pitkään nukkuminen siis.
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Eniten tässä vituttaa se, kun pari päivää sitten tuli tuo kynsivallintulehdus vasempaan isovarpaaseen. Koko sen ajan tässä huudellut, että miksi vitussa juuri minulle tämä vittumainen tulehdus tuli...
Vittumaista kipua ollut.