Nykyään tekisin mitä vain rahasta, ennen mulla oli joitakin periaatteita, mutta nykyään kaikki käy jos hyvin maksetaan (:
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Ja nyt ku oon 18 nii en hae alaikäsille. Vituttaa ku yritetää muuttaa mun päätöstä sillä ett ne maksais enemmä ku mitä se tuotehinta maksaa... Ja seksi o kans sellane mitä en tekis varsinkaa rahast =D
No aika karu oot :I
Kai sullekkin on tuota kun oot alaikänen, niin miks et halua tehä sit samaa palvellusta nuoremmille ja laittaa hyvää kiertää?
Itse ala-ikäisenä arvostan paljon ihmisiä jotka ostaa mulle kaupasta alkomahoolia, ja joskus jopa ilmaiseksi
Täytettyäni 18 aijon tehdä saman palveluksen 15-17-vuotiaille (: ja niin se hyvä kiertää!
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Kai sullekkin on tuota kun oot alaikänen, niin miks et halua tehä sit samaa palvellusta nuoremmille ja laittaa hyvää kiertää?
Itse ala-ikäisenä arvostan paljon ihmisiä jotka ostaa mulle kaupasta alkomahoolia, ja joskus jopa ilmaiseksi
Täytettyäni 18 aijon tehdä saman palveluksen 15-17-vuotiaille (: ja niin se hyvä kiertää!
Mikä hyvä
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Mikä hyvä
voin mä heittää röökin mun askist alaikäisille jotka ei pysty ostaa omiaan mutten mä kokonaan askia käy hakee niille. koska mä en oo koskaan pyytänyt ketään hakemaan mun puolesta koska alotin röökaamisen just vähän aikaa ennen ku täytin 18 ja sillon mulle annettiin välillä niiden askistaan pari röökii kerralla niin sen voisin tehä samoin niille, if y'know wut i mean