Tänään iski oikein tehoboosti, joten pesin pyykkiä, laitoin tiskit, vaihdoin äidille lakanat, siivosin kirjoituspöydän, tyhjensin roskikset kaikista huoneista. Katsotaan sitten illalla, huomaako tuo äiti ees mitään kun tulee Kreikasta.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥
Leikkasin mansikkamaan ruohon siel oli miljoonia paarmoja, ja mulla oli sellaset housut joissa ei ollut taskua, joten mun piti laittaa iPod housuihin siis siihen vyötärönauhaan tai mikä lie. Oli hivenen epämukavan tuntoista ku iPod oli siinä kylkee vasten ja tippu kokoajan, ja miljoonat paarmat kiersi mun ympärillä ja pisteli jalkoista ja niskasta. Lisäksi aurinko alko paistamaan ja tui hirmu kuuma
Kaikki tuska kuitenki unohtu kun kävin uimassa tuossa joessa, nyt on ihanan raikas olo!
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Mä taas oon niin tyytyväinen itseeni, että kuinka reipas olen ollut kuluneen vuoden aikana, vaikka vastoinkäymisiä on tapahtunut miltei päivittäin ja isoja sellaisia.
Esimerkiksi vaikka kotona on pysynyt vaikka mitä kauheuksia, olen seuraavana päivänä esimerkiksi töissä pystynyt jättämään henkilöiset ja surulliset asiat pois mielestämäni ja pystynyt keskittymään täysillä työhön, ennen en olisi tähän todellaakan pystynyt.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Poistin tietokoneen turhat tiedostot sekä ohjelmat. Tota hommaa olen pitkitelly jo useamman kuukauden ajan, nyt sitten tylsyyteni putsasin koneen sisällön. Noin 300gt edestä lähti tavaraa. Huomenna ajattelin ulkoisesti putsata tämän koneen, näytön, tuulettimen ja näppäimistö ainakin.
Kävin lenkillä, perkasin vadelmia, kiristin pyöräni satulan, tapoin ampiaisen ja vaihdoin kissanhiekkalaatikkoon uudet hiekat. Yllättävän paljon jaksoin siis reippailla työpäivän jälkeen.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Kirjotin sivullisen äsken pikkupikkupräntillä talousteorioista vihkoon.. Luen siis kokeisiin reippaasti xD
Nyt on sellanen epätoivo taas kerran näistä kokeista että ärsyttää nyt ja aika rrrajusti oon huonolla tuulella
No, onpahan noi muistiinpanot sit hyödyksi kirjotuksiin lukiessa, ku en kuitenkaa saa kymppiä nyt tästä
Ny reippailen itteni nukkumaan että jaksan huomenna reippailla taas ja päntätä
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis