Korvani on nyt raiskattu.
http://www.youtube.com/watch?v=8RwOZ4Rcuus
Ei kannatakaan stressata puheesta luokan edessä. Siinä vaiheessa, kun yleisöä kuuntelemassa puhettasi on koko koulun väki (yli 900 henkilöä), voi housunpuntit vähän jo tutista. Nimim. kokemusta on.Joonis kirjoitti:Huomenna pitäisi luokan edessä pitää "asiantunteva puhe". Noh, vähän veetuttaa suunnitella sitä mutta ei stressaa itse se puhe. Kunhan rentona menen sinne pöntölle jotain sekavaa löpisemään.
pazi kirjoitti:Koulussa on huomenna erittäin helppo 4h päivä, mutta silti ei jaksaisi mennä.
pazi kirjoitti:Vaikka koulua onkin ensi viikolla erittäin vähän, vituttaa sinne kuitenkin mennä.
pazi kirjoitti:Koulua vielä kaksi päivää ennen kuin on viikonloppu, ei jaksaisi mennä sinnekään.
On se joidenkin elämä niin ankeaa...pazi kirjoitti:Kouluun pitää mennä maanantaina.
Mulla on muuten ihan sama juttu... tuskin siis laitteistossasi vikaa. Onko kenelläkään muulla vielä same problem?pontiou kirjoitti:Langaton nettiyhteys päätti sitten olla tänään toimimatta ollenkaan. Ilmeisesti omassa laitteistossa on vika, kun netti toimii, kun kytkee johdon.
Mitä jos se sun kaverisi on sellainen ettei sen tarvitse olla ihmisten kanssa yhtä usein kuin sinä.Make12 kirjoitti:KNUUTILA VITTUNAAMT VITUTTAA
MINUA VITUTTAA KUN KAVERIT OVAT MATKOILLA JA 1 KAVERI ON AIKA LÄHEL,MUT HELVETI LAISKA JA SIT TIETYSTI KAIKKI MUUKIN MINUA VITUTTA...MINUA VITUTTAA KAIKKI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()