<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Mukava heppu, mutta välillä hieman äksy
Ei sorru kuitenkaan asiattomuuksiin ja samaa ei voi monesta käyttäjistä sanoa.
8-
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
fakki kirjoitti:Satunnaisesti asiallinen, mun arvoisteluasteikko on 4-10, joten Kaakkis saa 7
Jos luet aloitusviestin uudelleen, siellä sanotaan kylläkin että arvosteluasteikko on 1-10.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥
Fakki vaikuttaa tosi kivalta ja mukavalta, vaikka yhdessä vaiheessa ottikin kovasti pannuun.
Osaa pitää myös puolensa ja kyllä sieltä suusta tulee asiaakin. 8
Nipsu on tosi kiva, välillä tähän käyttäjään kyllä menee hermot.
Joskus jutut menee vähän yli, ja antaa tahtomattaan(?) itsestään hölmön vaikutelman, on hieman outo välillä..
Kuitenkin vaikuttaa mukavalta ja positiiviseltä ihmiseltä jonka kanssa tulee myös hyvin juttuun. 8
Viimeksi muokannut Kaakkao, 30.11.2012 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Japp on tollainen forkan tyttöpoika Erittäin asiallinen foorumilla, chatissa kuin siviilissäkin. Kerran joutui kyllä porttikieltoon asiattomasta kielenkäytöstä, joten pakko laskea tätä 10 alaspäin.
Noh Fakki on perus yläastelainen poika... Kaikki muu on väärää paitsi hänen harrastuksensa ja jutut menee joskus oudoiksi harvemmin oon nähny Fakin puhuvan kunnon asiaa mut joskus kivat jutut esim. Kuntoiluvinkkejä
6+
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35 BFF:sTurskajaRopsu♥
Japp on yleensä asiallinen, vaikka kielenkäyttö tuppaa joskus olemaan hyvin rumaa, soo soo = -7