El Presidente kirjoitti:Syksyhän nyt on.Kesäministeri kirjoitti:joo elikkäs ei saatana kyllä tämä ydinjäte on ihan kuollut kesällä XDDDD![]()
![]()
Älä yritäkään!!

El Presidente kirjoitti:Syksyhän nyt on.Kesäministeri kirjoitti:joo elikkäs ei saatana kyllä tämä ydinjäte on ihan kuollut kesällä XDDDD![]()
![]()
Niin MULLAKIN!!!Ropin Huud kirjoitti:El Presidente kirjoitti:Syksyhän nyt on.Kesäministeri kirjoitti:joo elikkäs ei saatana kyllä tämä ydinjäte on ihan kuollut kesällä XDDDD![]()
![]()
Älä yritäkään!!![]()
mul on KESÄloma!
Mulla olisi alkanut kesän ensimmäinen loma ensi torstaina, mutta päätin olla vielä torstain ja perjantain töissä.Ropin Huud kirjoitti:El Presidente kirjoitti:Syksyhän nyt on.Kesäministeri kirjoitti:joo elikkäs ei saatana kyllä tämä ydinjäte on ihan kuollut kesällä XDDDD![]()
![]()
Älä yritäkään!!![]()
mul on KESÄloma!
fone, ei siwasda saa es :DDDDDFooni kirjoitti:Migsi ei gugaan girjoida dänenne ::_D
Leona seems like a horseJapp kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä kysyä että oletko homo vai lesbo kun eikös nuo tuollaiset rähinät kuulu "mikä vituttaa" topicciin. Jos taas valehtelet niin HAISTA VITTU SIT Ps. Mun kyrpä seisoo copyright djpateNipsu kirjoitti:Sain bilsasta 4![]()
![]()
![]()
![]()
lol se ope laski yhen selvittämättömän poissaolon tagii mun nuemron NELOSEKSI ja se luulee olevansa hauska mummeli
nauraa omille vitseilleen ja kaikki nukkuu sen tunneilla
LOL