Yllättävän hyvä ja hauska putous oli kaikki hahmot oli hauskoja paitsi Rikun hahmo ei ollu hyvä eikä auennu mulle ja Iinan hahmo innolla odotan ens jaksoa
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35 BFF:sTurskajaRopsu♥
Hankala ensivaikutelman perusteella sanoa edes omaa suosikkiani saati sitä ketkä tulevat ensimmäisten joukossa tippumaan. Ehkä molemmat avautuvat itselleni hieman ensi jaksossa Se lentokonesketsi oli sikäli jännä, että pystyin helposti kuvittelemaan kuinka Spede olisi aikoinaan tehnyt samanlaisen sketsin.
Oli kyllä ihan jees. Jostain syystä Iinan hahmo kyllä kolahti, nauroin kippurassa. Muut parhaimmat oli Armi, Aku ja Krista. Ensi jakson perusteella veikkaan että he ovat top 4
Hyvä oli Putouksen tämän kauden avausjakso. Sketsit naurattivat, samoin viikkokatsaus. Idiots oli hyvä uudistus ja tulikoekin oli hyvä sekä Jarkko Tammisen Halonen-imitaatio näytön paikassa. Sketsihahmot olivat pääosin hauskoja, mutta suosikkia ei vielä oikein ehtinyt muodostua. Toivoa sopii, että tulevatkin jaksot ovat yhtä hyviä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Eipä ole oikeastaan vieläkään selkeää suosikkihahmoa löytynyt noiden hahmojen seasta. Akun hahmolle tosin on tullut eniten repeiltyä, tosin lähinnä tokassa jaksossa. Ylivoimaisesti inhottavin hahmo on tällä kertaa Armilla, tosin Kristan hahmokin oli melko ärsyttävä, joten sen putoaminen ei haittaa.
Itse en olisi Sikaa pudottanut ensimmäisenä. Sen sijaan paljon hehkutetusta Antskusta olisin voinut luopua, sillä hahmo ei kovin paljon jaksa naurattaa minua. Ehkä imatralaiset ymmärtävät tätä hahmoa paremmin ja Itä-Suomessahan ne kovimmat äänestäjät tunnetusti asuvat.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
En ymmärrä antskun suurta suosiota, johtaa nimittäin facebook-tykkäämisissä. Hahmo on ihan kiva, mutta en voittajaksi haluisi, sen sijaan jäbä ja ymmi on parantanu. Slaikkakin on välillä hauska, mutta rikun hahmo sais jo tippua.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35 BFF:sTurskajaRopsu♥
Oma toiveeni tippumisjärjestyksestä jäljellä olevien hahmojen osalta:
1. Ymmi
2. Jäbä
3. Jamo
4. Martin Niemi
Hopeaa: Antsku
Voittaja: Slaikka Gustafsson
Luulen tosin, että todellinen tippumisjärjestys tulee olemaan hyvin erilainen kuin oma toiveeni